D.U.K.

  • Dažniausiai užduodami klausimai

  • „Mano Rimi“ lojalumo kortelė

    • Kaip gauti „Mano Rimi“ lojalumo kortelę?
      • Atėjęs į bet kurią „Rimi“ parduotuvę, pirkėjas gali įsigyti „Mano Rimi“ kortelę kasoje už vienkartinį „Mano Rimi“ kortelės išdavimo mokestį. Pirkėjas turi užregistruoti „Mano Rimi“ kortelę „Mano Rimi“ kortelių terminale arba internetinėje svetainėje, pilnai ir tinkamai užpildydamas savo duomenis.
      • Užsiregistruoti į „Mano Rimi“ lojalumo programą internete www.manorimi.lt ir naudotis virtualia „Mano Rimi“ kortele.

      „Rimi“ lojalumo programos dalyviu gali tapti ne jaunesnis kaip 16 metų fizinis asmuo. Norint tuo įsitikinti, „Rimi“ darbuotojas gali paprašyti parodyti asmens dokumentą.

      Viena kortelė gali būti išduota tik 1 (vienam) fiziniam asmeniui.

    • Kiek kainuoja „Mano Rimi“ lojalumo kortelė?

      „Mano Rimi“ lojalumo kortelės kaina 1 €. 

      Virtuali „Mano Rimi“ lojalumo kortelė yra nemokama.

    • Kur galiu rasti „Mano Rimi“ kortelės numerį?

      „Mano Rimi“ kortelės numerį rasite kitoje kortelės pusėje. Jį sudaro 19 skaitmenų.

      Jei „Mano Rimi“ kortelę registravote elektroniniu būdu ir turite tik virtualią kortelę arba jūsų plastikinės kortelės numeris yra nusitrynęs, kortelės numerį rasite prisijungę prie „Mano Rimi“ paskyros arba „Rimi“ mobiliojoje programėlėje.

    • Kodėl turiu užpildyti visus asmeninius duomenis anketoje?

      Mes naudosime Jūsų duomenis tik tam, kad galėtume suteikti Jums naudingą informaciją apie asmeniškai Jums skirtas akcijas bei suteikti galimybę prisijungti prie „Mano Rimi“ lojalumo programos sistemos. Pavyzdžiui, neužpildžius ar netinkamai užpildžius gimimo datą, negalėsime pasiūlyti jums specialių akcinių nuolaidų gimimo dienos proga.


      Jeigu nuspręsite, jog nebenorite gauti informacijos ir (arba) pasiūlymų iš „Rimi“, pažymėkite tai prisijungę prie „Mano Rimi“ lojalumo programos paskyros, „Mano Rimi“ kortelių terminale arba pranešę apie tai nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu 8 800 29 000 ir mes jos Jums nebesiųsime.

    • Kas yra „Mano Rimi“ asmenų grupė ir kaip prie jos prisijungti?

      „Mano Rimi“ asmenų grupė – programos dalyvių grupė, kuri gali bendrai kaupti ir naudoti „Mano Rimi“ pinigus, bendrai matyti visų grupės narių asmeninius pasiūlymus ir jais pasinaudoti.

      Susijungti į bendrą „Mano Rimi“ asmenų grupę gali visi „Rimi“ pirkėjai, turintys „Mano Rimi“ kortelę ir besinaudojantys „Rimi“ lojalumo programos sistema interneto svetainėje: www.manorimi.lt.

      Visiems „Mano Rimi“ kortelių turėtojams reikia tarpusavyje susitarti dėl noro susijungti į „Rimi“ asmenų grupę. Asmuo, norintis prijungti kitą asmenį prie „Mano Rimi“ asmenų grupės, turi išsiųsti kvietimą suinteresuotam asmeniui, suvesdamas jo „Mano Rimi“ kortelės numerį. Pirmasis asmuo, pakvietęs kitą asmenį, tampa „Mano Rimi“ asmenų grupės administratoriumi.

      Administratorius gali:

      • patvirtinti naujus grupės narius;
      • pašalinti kitus grupės narius;
      • išardyti „Mano Rimi“ asmenų grupę;
      • inicijuoti tolimesnį narių prijungimą. T.y. administratorius įveda „Mano Rimi“ kortelės Nr., kviečiamasis narys taip pat įveda administratoriaus „Mano Rimi“ kortelės Nr. Turi būti išlaikyta ankščiau nurodyta tvarka, nes jei pirmasis susijungimą inicijuos paprastas narys, įvesdamas administratoriaus „Mano Rimi“ kortelės Nr., sistema susijungti neleis.

      Tuo atveju, jei administratorius nuspręstų išeiti iš grupės, prieš tai jis privalo pašalinti kitus gupės narius, o iki atsijungimo sukaupti „Mano Rimi“ pinigai – išdalinami proporcingai.
      „Mano Rimi“ asmenų grupės narių skaičius negali viršyti 5 (penkių) asmenų.

      Atsiskyrimo nuo „Mano Rimi“ asmenų grupės atveju, iki tol uždirbtų „Mano Rimi“ pinigų likutis, bus paskirstomas visiems proporcingai.

      „Mano Rimi“ asmenų grupės nariai galės matyti:

      • kiek narių dalyvauja grupėje;
      • kiek bendrai yra sukaupę bei panaudoję „Mano Rimi“ pinigų;
      • „Mano Rimi“ pinigų likutį;
      • bendrus asmeninius pasiūlymus;
      • savo bei kitų grupės narių pirkimo istoriją nuo įstojimo į „Mano Rimi“ asmenų grupę momento ir iki išėjimo iš jo.
    • Kodėl vertėtų susijungti į „Mano Rimi“ asmenų grupę?

      Susijungę į „Mano Rimi“ asmenų grupę galėsite matyti bendrus asmeninius pasiūlymus bei pasinaudoti kitais Jūsų asmenų grupės pasiūlymais – taigi, turėsite daugiau Jums galiojančių nuolaidų.

      Taip pat galėsite kartu kaupti ir panaudoti „Mano Rimi“ pinigus.

    • Ką daryti, jei „Mano Rimi“ kortelė neveikia kasoje?

      Labai svarbu išsiaiškinti „Mano Rimi“ kortelės neveikimo priežastis – „Mano Rimi“ kortelė sulūžo, išsimagnetino, susigadino paviršius ar pan.
      Jeigu Jūsų „Mano Rimi“ kortelė  yra naujai įsigyta, bet brokuota, nenuskaitoma kasoje, ją galite pasikeisti nemokamai bet kurioje „Rimi“ parduotuvėje. 


      Naują „Mano Rimi“ kortelę reikės užregistruoti, t.y. užpildyti anketą www.manorimi.lt arba „Mano Rimi“ kortelių terminale. Registracijos metu užpildžius visus privalomus duomenis pasirinkite „Mano Rimi“ kortelės keitimą. Būsite paprašyti suvesti aktyvavimo kodą, kurį gausite SMS žinute jūsų pateiktu mobilaus telefono numeriu. Patvirtinus duomenis, jūsų kortelė bus pakeista ir „Mano Rimi“ pinigai automatiškai persikels iš senosios kortelės į naująją.

    • Ką daryti praradus „Mano Rimi“ kortelę?

      Praradęs „Mano Rimi“ kortelę, lojalumo programos dalyvis privalo:

      • pats apie tai pranešti „Rimi“ parduotuvės personalui ir / arba nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com,
      • iš naujo įsigyti „Mano Rimi“ kortelę „Rimi“ parduotuvėje už šiose taisyklėse nurodytą „Mano Rimi“ kortelės išdavimo mokestį,
      • registruoti „Mano Rimi“ kortelę, t.y. užpildyti anketą www.manorimi.lt arba „Mano Rimi“ kortelių terminale.

      Gavus dalyvio pranešimą apie prarastą „Mano Rimi“ kortelę, prarasta „Mano Rimi“ kortelė bus užblokuota tą pačią pranešimo gavimo dieną. Jeigu pranešimo gavimo diena yra nedarbo diena, „Mano Rimi“ kortelė bus užblokuota sekančią po nedarbo dienos darbo dieną.
      Naujos „Mano Rimi“ kortelės registracijos metu, užpildę visus privalomus duomenis, būsite paprašyti suvesti aktyvavimo kodą, kurį gausite SMS žinute jūsų pateiktu mobilaus telefono numeriu. Patvirtinus duomenis, jūsų kortelė bus pakeista ir „Mano Rimi“ pinigai automatiškai persikels iš senosios kortelės į naująją.

    • Kokie „Mano Rimi“ lojalumo kortelės privalumai?
      • Kiekvieną savaitę Jūs gaunate naujus ir išskirtinius pasiūlymus su „Mano Rimi“ kortele;
      • Kaskart 1% nuo pirkinių sumos sugrįžta į „Mano Rimi“ kortelę „Mano Rimi“ pinigais;
      • Užregistravus kortelę, net iki 99% pirkinių sumos galite padengti sukauptais „Mano Rimi“ pinigais;
      • Galite pasirinkti aukoti dalį ar visus sukauptus „Mano Rimi“ pinigus organizacijai „Gelbėkit vaikus“;
      • Jūsų gimtadienio proga taikysime 20 % nuolaidą tortams, pyragams, šviežiems vaisiams,uogoms,sūriui ir 30 % ledams;
      • „Mano Rimi“ kortelė suteikia specialių nuolaidų partnerių vietose:
      • „Neste“ degalinėse su kortele suteikiama 2,9 ct/l nuolaida iškart ir dar 0,9 ct/l grįžta į kortelę „Mano Rimi“ pinigais;
      • Perkant „Benu“ vaistinėse  iki 3 % nuo pirkinių sumos grįžta į „Mano Rimi“ kortelę;
      • Registruojant siuntą OMNIVA e-savitarnoje mano.omniva.lt reikia nurodyti „Mano RIMI“ kortelės numerį ir 20 centų už kiekvieną užregistruotą siuntą sugrįš „Mano RIMI“ pinigais.
      • Jei turite vaikų, galite prisijungti prie „Mano šeimai“ programos ir gauti specialias nuolaidas sauskelnėms ir kitoms prekių kategorijoms, iki vaikui sukaks 3 m.; taip pat gauti vaiko gimtadienio nuolaidas – 20 % tortams ir pyragams, 30 % sultims, gimtadienio aksesuarams, ledams ir žaislams, iki vaikui sukaks 16 metų;
      • Jei esate senjoras, galite prisijungti prie senjorų programos ir kiekvieną pirmadienį pasinaudoti papildoma 10 % nuolaida pirkinių krepšeliui;

      Galėsite prisijungti prie „Mano Rimi“ lojalumo programos sistemos, kurioje galite:

      • sekti savo pirkimų istoriją,
      • tikrinti savaitinius asmeninius pasiūlymus,
      • matyti „Mano Rimi“ pinigų suvestinę,
      • matyti galiojančius savaitinius kuponus ir juos aktyvuoti,
      • susijungti į „Mano Rimi“ asmenų grupę,
      • pasižymėti mėgstamiausius savo receptus ir prireikus juos lengvai surasti.
      • „Mano Rimi“ kortelių terminale laukia specialios kampanijos ar kuponai;
      • Lojaliausiems pirkėjams, kurie sutinka gauti informaciją, siunčiame naujausius išskirtinius pasiūlymus ir partnerių nuolaidas;
      • „Mano Rimi“ kortelė galioja visuose Lietuvos, Latvijos ir Estijos „Rimi“ prekybos centruose.
      • Daugiau apie lojalumo programos privalumus sužinokite čia.
    • Kokia nuolaida taikoma gimimo dienos proga?
      • Jūsų gimimo dienos proga bus taikoma - 20 % nuolaida tortams, pyragams, šviežiems vaisiams, uogoms, sūriui ir 30 % ledams. Pasiūlymu pasinaudoti galėsite dieną prieš gimtadienį ir 6 dienas po, viso 7 dienas.
      • Jei turite vaikų, jų gimimo dienos proga bus taikoma – 20 % tortams ir pyragams, 30 % sultims, gimtadienio aksesuarams, ledams ir žaislams, iki vaikui sukaks 16 metų. Pasiūlymu pasinaudoti galėsite savaitę prieš gimtadienį ir savaitę po, viso 14 dienų.
  • „Mano Rimi“ pinigai

    • Kur galiu sužinoti, kiek esu sukaupęs „Mano Rimi“ pinigų?

      „Mano Rimi“ pinigų likutį galite matyti pirkimo kvite, „Mano Rimi“ kortelių terminale, užsiregistravę ir prisijungę prie „Mano Rimi“ lojalumo programos sistemos interneto svetainėje www.manorimi.lt ir „Rimi“ programėlėje. 

      „Mano Rimi“ paskyroje ar „Rimi“ programėlėje, skiltyje „Mano balansas“, taip pat matysite detalią savo pirkimo informaciją – kuriose „Rimi“ parduotuvėse ar „Mano Rimi“ lojalumo programos partnerių vietose pirkote ir kada, kokią sumą išleidote, kiek „Mano Rimi“ pinigų uždirbote ir kiek sutaupėte, naudodami „Mano Rimi“ lojalumo kortelę.

    • Kiek laiko galioja sukaupti „Mano Rimi“ pinigai?

      Kortelėje sukauptų „Mano Rimi“ pinigų galiojimo laikotarpis – 1 (vieneri) metai. Seniausiai sukaupti „Mano Rimi“ pinigai yra panaudojami pirmiausiai.

    • Ar galiu perkelti sukauptus „Mano Rimi“ pinigus į kito kliento „Mano Rimi“ kortelę?

      Deja, „Mano Rimi“ pinigai negali būti perkelti į kito asmens „Mano Rimi“ kortelę, tačiau juos galima sujungti į bendrą „Mano Rimi“ asmenų grupę ir kaupti „Mano Rimi“ pinigus kartu. Plačiau skaitykite klausimą: „Kas yra „Mano Rimi“ asmenų grupė ir kaip prie jos prisijungti?“.


      „Mano Rimi“ pinigus perkelti galima tik tada, jei Jūsų „Mano Rimi“ kortelė susidėvėjo ar ją pametėte, tuomet plačiau skaitykite klausimą „Ką daryti praradus „Mano Rimi“ kortelę?“.

    • Kaip galiu kaupti „Mano Rimi“ pinigus?
      • „Mano Rimi“ pinigai kaupiami kasoje pateikus „Mano Rimi“ kortelę. 1 % kiekvieno pirkinio sumos* sugrįžta „Mano Rimi“ pinigais. „Mano Rimi“ pinigai kaupiami tiek perkant fizinėse „Rimi“ parduotuvėse, tiek „Rimi“ e. parduotuvėje.
      • „Neste“ degalinėse su kortele suteikiama 2,9 ct/l nuolaida, o 0,9 ct/l grįžta į kortelę „Mano Rimi“ pinigais;
      • Perkant „Benu“ vaistinėse  iki 3 % nuo pirkinių sumos grįžta į „Mano Rimi“ kortelę;
      • Užregistravus siuntą OMNIVA e-savitarnoje mano.omniva.lt ir nurodžius „Mano RIMI“ kortelės numerį 20 centų už kiekvieną užregistruotą siuntą sugrįš „Mano RIMI“ pinigais.
      • Vieno „Mano Rimi“ pinigo vertė yra lygi 1 (vienam) eurui.

      * – „Mano Rimi“ pinigai pradedami kaupti tik tuo atveju, kai kortelės turėtojas perka pirkinį, kurio vertė yra ne mažesnė kaip 0,50 EUR. „Mano Rimi“ pinigai nesugrįžta perkant vaistinius preparatus, pradinio maitinimo pieno mišinius, kūdikių arbatą, tabako gaminius, alkoholinius gėrimus, lojalumo akcijos prekes, pirkinių maišelius ir perkant trečiųjų asmenų teikiamas prekes ar paslaugas (išankstinio mokėjimo kortelių papildymus, draudimo paslaugas, loterijos bilietus, superkamą ar keičiamą tarą, depozitą ir pan.)

    • Kaip galiu panaudoti „Mano Rimi“ pinigus?
      • „Mano Rimi“ pinigus galite panaudoti kito apsipirkimo metu arba paaukoti „Gelbėkit vaikus“ organizacijai.
      • Kito apsipirkimo metu galite panaudoti iki 99 % sukauptų „Mano Rimi“ pinigų. „Mano Rimi“ pinigus galite panaudoti tik fizinėse „Rimi“ parduotuvėse, bet ne „Rimi“ e. parduotuvėje.
      • „Mano Rimi“ pinigais negali atsiskaityti už vaistinius preparatus, pradinio maitinimo pieno mišinius, kūdikių arbatą, tabako gaminius, alkoholinius gėrimus, lojalumo akcijos prekes, pirkinių maišelius ir perkant trečiųjų asmenų teikiamas prekes ar paslaugas (išankstinio mokėjimo kortelių papildymus, draudimo paslaugas, loterijos bilietus, superkamą ar keičiamą tarą, depozitą ir pan.)

      Jei norite paaukoti „Mano Rimi“ pinigus „Gelbėkit vaikus“ organizacijai, tai padaryti galite:

      „Mano Rimi“ kortelių terminale („Mano paskyra“ / „Dovanoti „Mano Rimi“ pinigus“);

      prisijungus prie savo paskyros www.manorimi.lt („Mano paskyra“ / „Mano Rimi“ pinigų dovanojimas).

      Pasirinkite norimą paaukoti sumos dydį ir išsaugokite savo pasirinkimą. Pinigai nuskaičiuojami tik mėnesio pabaigoje. Jei toliau norėsite aukoti didesnę/mažesnę pinigų sumą, prisijunkite prie savo paskyros, atlikite keitimus ir paspauskite „Išsaugoti“.

  • „Mano Rimi“ lojalumo programos

    • Kodėl verta prisijungti prie „Mano šeimai“ programos?

      „Mano šeimai“  - tai programa šeimoms, auginančioms vaikus iki 16 metų. Prisijungę prie programos nariai:

      • gali lengviau ir pigiau supažindinti savo mažylius su kietu maistu, nes gauna specialias nuolaidas skirtingoms maisto kategorijoms pagal mūsų dietologės sudarytą specialią programą – kol mažyliui nuo 5 iki 12 mėnesių;
      • gali pasinaudoti specialiomis nuolaidomis mažylių maistui ir gėrimams, sauskelnėms, mažylių ir vaikų viršutiniams drabužiams, drėgnoms servetėlėms ir paklotams, NEUTRAL produktams ir  negazuotam natūraliam mineraliniam vandeniui RASA LIGHTiki vaikui sueis 3 metai;
      • gauna specialius pasiūlymus mažylio gimimo dienos proga iki vaikui sukaks 16 metų;
      • „Idėjų skrynelė“ gali rasti aktualių straipsnių, patarimų ir smagių idėjų.

      Kaip prisijungti prie „Mano šeimai“ programos?

      Tiesiog įveskite vaiko vardą ir gimimo datą skiltyje „Mano šeimai“:

      • manorimi.lt internetinėje svetainėje;
      • „Rimi“ programėlėje savo telefone;
      • ar „Mano Rimi“ kortelių terminale.

       

      „Mano šeimai“ programos dalyvis gali įvesti ne daugiau kaip 5 vaikų duomenis. Jei turite daugiau nei 5 vaikus, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro tel. Nr. 8 800 29 000 ar el. paštu info.lt@rimibaltic.com.

      Jei nuspręsite nebedalyvauti „Mano šeimai“ programoje, vaikų duomenis galėsite panaikinti paskambinus nemokamu Klientų aptarnavimo centro tel. Nr. 8 800 29 000 ar el. paštu info.lt@rimibaltic.com.

    • Kaip pasinaudoti specialiais pasiūlymais senjorams?

      Kiekvieną pirmadienį senjoramas taikoma 10 % nuolaidą visam pirkinių krepšeliui (akcinėms prekėms nuolaida netaikoma) su „Mano Rimi“ kortele. Nuolaida galioja ir „Rimi“ e. parduotuvėje - užsakymas turi būti formuojamas pirmadienį, nuo 00:00 iki 23:59 val. Pristatymo/atsiėmimo laikas įtakos neturi.

      Senjorų nuolaida galėsite pasinaudoti „Mano Rimi“ kortelių terminale įvedus savo pensininko pažymėjimo numerį (nepamirškite įvesti pažymėjimo numerio serijos raidžių, esančių pradžioje) arba paskambinę nemokamu Klientų aptarnavimo centro tel. Nr. 8 800 29 000, ar el. paštu info.lt@rimibaltic.com.

      Nuolaida netaikoma „Rimi Basic“, „Vikis“, „Northland“, akcinėms prekėms, vaistiniams preparatams, pradinio maitinimo pieno mišiniams, kūdikių arbatai, tabako gaminiams, alkoholiniams gėrimams, lojalumo akcijos prekėms ir trečiųjų asmenų teikiamoms prekėms bei paslaugoms (išankstinio mokėjimo kortelių papildymams, draudimo paslaugoms, loterijos bilietams, superkamai ar keičiamai tarai, depozitui ir pan.).

  • Partnerių pasiūlymai

    • Kaip galiu pasinaudoti nuolaida, taikoma „Neste“ degalinėse su „Mano Rimi“ kortele?

      Pilant degalus su „Mano Rimi“ kortele gausite 2,9 € ct/l nuolaidą iškart ir 0,90 € ct/l grįžta sugrįš  į „Mano Rimi“ kortelę.

      Nuolaida taikoma tik privatiems asmenims, pilant bet kurios rūšies degalus. Jei naudojamos kelios nuolaidų kortelės, suteikiama tik paskutinės kortelės nuolaida. Nuolaidos nesumuojamos. „Mano Rimi“ pinigai į kortelę pervedami per 3 darbo dienas po atsiskaitymo.

    • Ką turiu daryti, kad galėčiau pasinaudoti OMNIVA ir „Mano Rimi“ pasiūlymu?

      Norėdami gauti „Mano Rimi“ pinigų už OMNIVA užregistruotą siuntą, reikia nueiti į svetainę mano.omniva.lt, įvesti siuntos informaciją bei „Mano Rimi“ kortelės numerį pateiktame laukelyje. Už kiekvieną užregistruotą siuntą gausite „Mano Rimi“ pinigų (0,20 EUR) į savo kortelę.

      Pinigai bus pervesti į „Mano Rimi“ kortelę kitą darbo dieną po siuntos registravimo mano.omniva.lt e-savitarnoje.

      „Mano Rimi“ pinigai kaupiami tik už tas siuntas, kurios registruojamos OMNIVA e-savitarnoje mano.omniva.lt. Kitur (prie paštomato, senojoje omniva.lt e–savitarnoje ar omnivasiunta.lt) registruojamos OMNIVA siuntos nesuteikia galimybės kaupti „Mano Rimi“ pinigus.

    • Kaip galiu pasinaudoti taikoma nuolaida „BENU“ vaistinėse su „Mano Rimi“ kortele?

      Perkant „Benu“ vaistinėse pateikite „Mano Rimi“ lojalumo kortelę ir iki 3 % nuo pirkinių sumos jums sugrįš į „Mano Rimi“ kortelę. Iki 1 % – perkant iki 9,99 €, iki 3 % – perkant už 10 € ir daugiau.

      Akcija negalioja prekėms, įsigyjamoms su kompensuojamųjų vaistų pasu. Akcijos ir nuolaidos nesumuojamos.

  • „Rimi“ lojalumo programos sistema

    • Kaip galiu prisijungti prie „Rimi“ lojalumo programose sistemos?

      Jei registruodami naują „Mano Rimi“ kortelę įvedėte ir savo elektroninio pašto adresą, sistema automatiškai išsiųs jums laišką su elektroninį paštą patvirtinančia nuoroda. Paspauskite nuorodą ir jūsų el. pašto adresas bus patvirtintas, o jūs bet kada galėsite prisijungti prie „Rimi“ lojalumo programos sistemos www.rimi.lt, suvedę el. pašto adresą ir laiške gautą slaptažodį.

      Jei registruojant kortelę nenurodėte savo elektroninio pašto adreso, svetainėje www.rimi.lt turite pasirinkti nuorodą „Registracija“. Suveskite savo lojalumo kortelės numerį ir matematinio veiksmo rezultatą. Sistema paprašys Jūsų įvesti el. pašto adresą ir gimimo datą. Gimimo data būtinai turi sutapti su data, nurodyta registruojant kortelę terminale ar internetinėje svetainėje www.rimi.lt.


      Įvedę savo duomenis, pateiktu el. pašto adresu gausite automatinį „Rimi“ sistemos laišką su elektroninį paštą patvirtinančia nuoroda. Paspauskite nuorodą ir jūsų el. pašto adresas bus patvirtintas, o sistema jus automatiškai įregistruos į paskyrą internetinėje svetainėje www.rimi.lt.

      Pasitikrinti, ar Jūsų duomenys suvesti, ir jei reikia, įvesti ar pakeisti savo el. pašto adresą, galite paskambinę nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu 8 800 29 000 arba pasitikrinę savo paskyrą „Mano Rimi“ kortelių terminale.

    • Kokius veiksmus galiu atlikti prisijungus prie „Rimi“ lojalumo programos sistemos?

      Prisijungus prie sistemos, bus galima atlikti šiuos veiksmus:

      • keisti savo asmeninius duomenis (išskyrus vardą, pavardę ir gimimo datą), kontaktinę informaciją, gyvenamąją vietą, pomėgius ir t.t.;
      • pasirinkti gauti savaitinį „Rimi“ naujienlaiškį su naujausia informacija apie nuolaidas ir specialias akcijas;
      • matyti „Mano Rimi“ pinigų suvestinę;
      • sekti pirkimų istoriją - „Mano Rimi“ pinigų balansą tiek „Rimi“ parduotuvėse, tiek „Mano Rimi“ lojalumo programos partnerių vietose;
      • pasitikrinti asmeninius akcinius pasiūlymus ir išskirtines nuolaidas;
      • matyti galiojančius savaitinius kuponus ir juos aktyvuoti;
      • pasižymėti mėgstamiausius receptus ir prireikus juos lengvai surasti;
      • susijungti į „Mano Rimi“ asmenų grupę, kurioje gali būti iki 5 (penkių) asmenų ir visi grupės nariai gali bendrai kaupti bei panaudoti „Mano Rimi“ pinigus, taip pat matyti bendrus asmeninius pasiūlymus;
      • matyti pilną „Rimi“ lojalumo programos taisyklių aprašą;
      • užduoti klausimus bei rasti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus;
      • gauti naujausius pranešimus, skirtus lojaliems „Rimi“ pirkėjams;
      • ir t.t.
    • Kaip pasikeisti slaptažodį?

      Jei pamiršote slaptažodį ir negalite prisijungti, prisijungimo lange spauskite „Pamiršai slaptažodį?" ir suveskite savo paskyros el.pašto adresą. Naujas laikinas spaltažodis bus išsiųstas Jūsų nurodytu el. paštu.

      • Pasikeisti esamą slaptažodį, galima prisijungus prie „Mano Rimi“→ Redaguoti paskyrą → Pakeisti slaptažodį.
  • Asmeniniai pasiūlymai

    • Kas yra asmeniniai pasiūlymai?

      Tai specialūs pasiūlymai, sugeneruoti atsižvelgiant į pirkinių istoriją. Kiekvienas „Mano Rimi“ lojalumo kortelės turėtojas ar asmenų grupė gali įsigyti mėgstamus produktus su nuolaida. Taip pat asmeniniai pasiūlymai suteikia galimybę išmėginti produktus, kurie galėtų patikti.

    • Kaip dažnai keičiami asmeniniai pasiūlymai?

      Nauji pasiūlymai pateikiami kiekvieną antradienį. Jais pasinaudoti galima iki kito pirmadienio vakaro. Norint pasinaudoti asmeninių pasiūlymų nuolaidomis, juos reikia aktyvuoti prisijungus prie paskyros ar gavus naujienlaiškį. Nuolaida taikoma kasoje, perkant su „Mano Rimi“ kortele. Asmeninių pasiūlymų nuolaidos galioja visose parduotuvėse, išskyrus EXP formato parduotuves.

    • Kaip aktyvuoti asmeninius pasiūlymus?
      • „Mano Rimi“ kortelių terminale - peržiūrėk skiltyje „Mano pasiūlymai“;
      • Prisijungus prie paskyros www.manorimi.lt - peržiūrėk skiltyje „Asmeniniai pasiūlymai“;

      • „Rimi“ programėlėje - peržiūrėk skiltyje „Asmeniniai pasiūlymai“;

      • Gavus elektroninį naujienlaiškį - peržiūrėk kiekvieną antradienį.

  • Kiti klausimai

    • Kur galiu rasti visas „Rimi“ vykdomos lojalumo programos taisykles?

      Kortelės naudojimo taisykles galite rasti kiekviename „Mano Rimi“ kortelių terminale arba čia.

    • Kur galėčiau kreiptis, jei neradau atsakymo į iškilusį klausimą?

      Papildomą informaciją galite gauti paskambinę nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu: 8 800 29 000 arba el. paštu info.lt@rimibaltic.com.