4. JŪSŲ UŽSAKYMO PRODUKTŲ SURINKIMAS IR UŽSAKYMO PRISTATYMAS
RIMI deda visas pastangas, kad visi užsakymai būtų pilnai įvykdyti. Tačiau RIMI negarantuoja, kad pristatytame užsakyme bus tiksliai tokie produktai, kurie buvo užsakyti internetu, nes tuo metu, kai yra formuojamas užsakymas, tam tikrų produktų gali ir nebūti prekybos centre.
Užsakytus produktus gali tekti pakeisti kitais. Pateikdamas užsakymą Klientas turi galimybę nurodyti, ar tuo atveju, jei konkretaus produkto nebūtų, užsakytą produktą pakeisti kitu. Jei Klientas pasirinko, kad nesamo produktų keisti kitu nereikia, užsakyme bus tik tokie produktai, kokių likutis surinkimo metu yra prekybos centre. Jei Klientas leidžia nesamus produktus keisti kitais, RIMI padarys viską, kad rastų tokius produktus, kurie (RIMI supratimu) bus geriausia alternatyva. Tačiau RIMI negali garantuoti, kad pasirinkti prekių pakaitalai tikrai atitiks Kliento lūkesčius.
Prieš Klientui atsiimant užsakymą arba jį pristatant, Klientui bus pranešta apie produktus, kuriuos jis gaus, ir apie produktų pakeitimą kitais (jei buvo pasirinkta tokia galimybė). Klientas visada turės teisę užsakymo perdavimo metu grąžinti pakeistą produktą ir už jį atgauti pinigus tuo pačiu mokėjimo metodu, kuris buvo naudotas sumokant už pateiktą užsakymą. Jei prekės pakaitalas Kliento netenkina, už šį pakaitalą jam gali būti grąžinti pinigai tuo pačiu mokėjimo metodu, kuris buvo naudotas sumokant už pateiktą užsakymą. Jei faktą, kad užsakyme yra prekių pakaitalų, kurie Kliento netenkina, Klientas pastebi po to, kai užsakymas jau buvo perduotas, Klientas gali susisiekti su RIMI Klientų aptarnavimo centru ir susitarti dėl produkto ir pinigų grąžinimo.
Prekių pakaitalų kaina apskaičiuojama pagal produktų, kuriuos Klientas pasirinko formuodamas užsakymą, kainą. Jei pristatytų prekių pakaitalų kaina yra didesnė nei tų, kuriuos Klientas pasirinko iš pradžių, RIMI garantuoja, kad nereikalaus, jog Klientas sumokėtų papildomai. Jei pristatytų prekių pakaitalų kaina yra mažesnė nei tų, kuriuos Klientas pasirinko iš pradžių, Klientui bus grąžintas alternatyvių ir jo iš pradžių pasirinktų produktų kainų skirtumas tuo pačiu mokėjimo metodu, kuris buvo naudotas sumokant už pateiktą užsakymą. Skirtumo suma bus grąžinta nedelsiant, tačiau gali praeiti kelios darbo dienos, kol suma bus matoma Kliento sąskaitoje.
Jei Klientas nusprendžia, kad prekių pakaitalų gauti nenori, o užsakytų produktų nėra, arba jų kiekis yra nepakankamas, Klientui bus grąžinta suma už tuos produktus, kurių nėra, arba kurių kiekio nepakanka, tuo pačiu mokėjimo metodu, kuris buvo naudotas sumokant už pateiktą užsakymą. Suma bus grąžinta nedelsiant, tačiau gali praeiti kelios darbo dienos, kol suma bus matoma Kliento sąskaitoje.
Jei Klientas gavo tokius produktus, kurių nebuvo užsakęs, arba jei produktų kiekis yra didesnis nei buvo užsakyta, ir visi tokie produktai nėra prekių pakaitalai, kuriais pakeičiami Kliento užsakytieji produktai (t. y. produktai buvo įdėti per klaidą), Klientas turėtų susisiekti su RIMI Klientų aptarnavimo centru.
Pristatymas bus vykdomas tuo adresu, kurį Klientas nurodė pateikdamas užsakymą. Užsakymą RIMI pristatys nurodytu adresu prie pagrindinio įėjimo. Klientui paprašius, kurjeris užsakymą pristatys į konkretų daugiabučio namo aukštą tik tuo atveju, jei:
a. kurjeris yra gavęs Kliento sutikimą; ir
b. kurjeris mano, kad įvykdyti tokį prašymą yra saugu ir praktiška. RIMI visada pasilieka sau teisę pristatyti užsakymą nurodytu adresu prie pagrindinio įėjimo.
Tais atvejais, kai užsakymas yra įmonės adresu, RIMI gali užsakymą pristatyti į įmonės pastato pirmąjį aukštą, kuriame yra pagrindinis įėjimas, tačiau, deja, RIMI negali užsakymo pristatyti į Kliento darbo vietą. Jei įmonė turi bendrą priimamąjį, užsakymą RIMI gali pristatyti į priimamąjį.
Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad RIMI užsakymus pristato tik tam tikrose Vilniaus miesto ir rajono, Kauno miesto ir rajono, Klaipėdos miesto ir rajono, Šiaulių miesto ir rajono, Palangos miesto ir rajono zonose. Konkretūs miestai, miestų rajonai ir konkrečios zonos gali būti keičiamos. Sužinoti, ar mes pristatome užsakymus į atitinkamą Kliento buvimo vietą, galima internete adresu www.rimi.lt/e-parduotuve.
Pristatymo laiką Klientas pasirenka pateikdamas užsakymą.
Užsakymai bus pristatomi Klientams kiekvieną savaitės dieną 9.00 – 21.00 val. Teisę atsiimti alkoholinius gėrimus turi tik blaivūs ir ne jaunesni kaip 20 metų amžiaus asmenys. Teisę atsiimti energinius gėrimus turi ne jaunesni kaip 18 metų amžiaus asmenys. Pristatydama produktus, kuriuos įsigyti galima tik sulaukus tam tikro amžiaus, RIMI gali vadovautis „25 metų amžiaus“ taisykle, todėl tuo atveju, jei asmuo atrodo jaunesnis nei 25 metų, mes prašysime pateikti asmens tapatybės dokumentą. Jei produktų, kuriuos galima įsigyti tik sulaukus tam tikro amžiaus, pristatymo momentu Klientas neturės galiojančio dokumento, kuris patvirtintų jo amžių (t. y. Lietuvos ar užsienio šalies piliečio paso, Lietuvos ar užsienio šalies asmens tapatybės kortelės, arba naujo pavyzdžio Lietuvos Respublikos vairuotojo pažymėjimo (išduoto po 2005 m. lapkričio 1 d.)), kurjeris minėtų produktų neatiduos, o Klientui bus grąžinti už tuos produktus sumokėti pinigai. Jei į užsakymą yra įtraukti alkoholiniai gėrimai, kurjeris gali įvertinti, ar nėra požymių, kad užsakymą su alkoholiniais gėrimais priimantis asmuo yra neblaivus ir (arba) apsvaigęs. Tuo atveju, jei kiltų įtarimų, kad Klientas yra neblaivus, alkoholiniai gėrimai nebus perduoti.
Užsakyti alkoholinius gėrimus Klientas gali bet kuriuo metu, tačiau šie produktai gali būti pristatomi tik nuo 10.00 val. iki 20.00 val. pirmadieniais – šeštadieniais ir nuo 10.00 val. iki 15.00 val. sekmadieniais. Rugsėjo 1 d. alkoholiniai gėrimai nepristatomi. Jei dėl kokių nors priežasčių užsakymas pristatomas anksčiau ar vėliau nei minėtos valandos, o užsakyme yra alkoholinių gėrimų, tokie alkoholiniai gėrimai lieka pas kurjerį, o Klientui grąžinami už tuos produktus sumokėti pinigai.
Tuo atveju, jei užsakymas pristatomas Kliento nurodytu laiku, tačiau tuo adresu nėra kam atsiimti užsakymo, apie tai pranešama Klientui. Tam, kad Klientas galėtų susitarti dėl kito pristatymo laiko arba dėl užsakymo atsiėmimo parduotuvėje, Klientui reikia pačiam kreiptis į RIMI Klientų aptarnavimo centrą. Jei nei kurjeriui, nei RIMI Klientų aptarnavimo centrui nepavyksta susisiekti su Klientu, o Klientas pats nesikreipia į Klientų aptarnavimo centrą, užsakymas pristatomas į artimiausią Atsiėmimo parduotuvėje punktą. Prekes klientas gali atsiimti iki tos pačios dienos pabaigos. Jei Klientas per duotą laiką prekių neatsiima, užsakymas atšaukiamas, o sumokėta suma grąžinama Klientui tuo pačiu mokėjimo metodu, kuris buvo naudotas sumokant už pateiktą užsakymą.
Tokiais atvejais, jei RIMI turi grąžinti užsakymą, ir jei kurjeris mėgino užsakymą pristatyti Kliento nurodytu laiku, Klientui gali būti pritaikytas papildomas mokestis (pristatymo ir pakavimo mokestis).
Nors RIMI deda visas pastangas užtikrinti, kad Kliento užsakymas būtų pristatytas nurodytu laiku, RIMI neprisiima jokios atsakomybės už tai, kad buvo iš dalies arba visiškai nukrypta nuo pristatymo laiko, jei toks nukrypimas atsirado dėl Kliento kaltės ar kitų neišvengiamų aplinkybių.
Jei užsakymo pristatyti neįmanoma dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių (pvz., registruodamasis RIMI E-PARDUOTUVĖS portale Klientas įvedė neteisingą adresą, tokio adreso nerasta, produktus gaunantis asmuo pateikė negaliojančią asmens tapatybės kortelę arba atsisakė ją pateikti (tais atvejais, kai RIMI privalo užtikrinti, kad prekes priimančio asmens amžius atitinka galiojančių teisės aktų arba šių E-parduotuvės taisyklių reikalavimus)), prekės nėra dar kartą siunčiamos pakartotiniam pristatymui. Sumokėta pinigų suma Klientui grąžinama iš jos atskaičius pristatymo ir pakavimo mokestį.
Pristatymo būdą Klientas gali keisti iki to momento, kai RIMI pradeda apdoroti užsakymą.
Jei Klientas pasirinks pigesnį pristatymo būdą, jam bus grąžintas pinigų skirtumas. Jei Klientas pasirinks brangesnį pristatymo būdą, pavyzdžiui, užsakymo Pristatymą (arba tą būdą, kuris yra brangesnis ar pigesnis priklausomai nuo nuolaidos), Klientas turės sumokėti papildomą sumą, o pakeitimai bus patvirtinti tik atlikus mokėjimą.
Jei Klientas kuponą pritaikė pristatymo būdui arba parduotuvei, keisti pristatymo būdo Klientui nebeleidžiama.