Prekių grąžinimo politika

  • Klausimai ir atsakymai apie prekių grąžinimą

    • Prekių grąžinimo politika

      Mums svarbus jūsų pasitikėjimas ir apsipirkimo patirtis. Kasdien dirbame, kad produktų lentynas pasiektų kokybiškos prekės. Jei visgi suabejojote įsigytos prekės kokybe, kviečiame kreiptis į mus bei greitai ir patogiai grąžinti prekes ar atgauti sumokėtus pinigus.

      Siekiame kuo patogesnio klientų aptarnavimo, todėl prašymą dėl prekių grąžinimo galite pateikti įvairiais būdais (žr. „Kur galiu kreiptis dėl nekokybiškos prekės grąžinimo?“)  

    • Kokia prekė yra potencialiai nekokybiška?

      Prekė gali būti laikoma nekokybiška jei:

      1. Yra pasibaigęs tinkamumo vartoti terminas;
      2. Prekėje randamas svetimkūnis;
      3. Prekė yra pakeitusi savo išvaizdą ar skonį, skleidžia nemalonų kvapą ar yra netinkamos konsistencijos (maisto produktai);
      4. Prekė yra sugedusi ar brokuota;
      5. Prekės ženklinimas netinkamas.
    • Kur galiu kreiptis dėl nekokybiškos prekės grąžinimo?

      Skundą dėl nekokybiškos prekės galite pateikti:

      1. Klientų aptarnavimo centrui vienu iš šių kanalų:

      • Nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu 8 800 29000;
      • el. paštu info.lt@rimibaltic.com;
      • oficialioje „Rimi“ Facebook paskyroje;
      • mobiliojoje programėlėje „Rimi“.

      2. „Rimi“ parduotuvėje, kurioje pirkote prekę.

      Svarbu. Klientų aptarnavimo centro darbo valandos: 8.00 val. – 18.00 val. darbo dienomis. Naktį bei savaitgaliais skundus, pateiktus telefonu, registruoja autoatsakiklis, ir jie yra peržiūrimi artimiausią darbo dieną.

    • Kaip pateikti skundą dėl nekokybiškos prekės?

      Pateikiant skundą Klientų aptarnavimo centrui:

      1. Išsamiai aprašykite situaciją;
      2. Pateikite nekokybiškos prekės nuotrauką;
      3. Pateikite pirkimo kvitą ar kitą prekės pirkimą-pardavimą „Rimi“ prekybos centre patvirtinantį dokumentą;
      4. Jei pirkote su „Mano Rimi“ kortele, pateikite kortelės numerį.

       

      Pateikiant skundą „Rimi“ parduotuvėje:

      1. Papasakokite situaciją;
      2. Pateikite nekokybišką prekę ar nekokybiškos prekės nuotrauką;
      3. Pateikite pirkimo kvitą ar kitą prekės pirkimą-pardavimą „Rimi“ prekybos centre patvirtinantį dokumentą.
    • Ką daryti, jei neišsaugojote pirkimo kvito?

      Tam, kad skundą būtų galima išnagrinėti, reikalingas pirkimo fakto įrodymas. Jei neišsaugojote pirkimo kvito, pateikdami skundą pateikite „Mano Rimi“ kortelės numerį, jei pirkote su kortele. Įvardinkite parduotuvę, apytikslę sumą, pirkimo datą ir kitas aplinkybes. Tik turėdami šią informaciją galėsime patikrinti pirkimo faktą.

    • Per kiek laiko galima grąžinti prekę?
      • Kokybiškos maisto prekės nėra keičiamos ar grąžinamos. Nekokybiškos maisto prekės gali būti keičiamos ar grąžinamos per tinkamumo vartoti terminą, nurodytą ant pakuotės ar etiketėje. Dėl maisto prekių, kurios neturi nurodyto tinkamumo vartoti termino (pvz., vaisių ir daržovių), ar prekių, kurias įsigijus pastebėjote pasibaigusį tinkamumo vartoti terminą, kreipkitės per 3 darbo dienas nuo pirkimo fakto.

       

      • Jei įsigijote nekokybišką ne maisto prekę, kreipkitės per 2 metus arba iki garantinio laikotarpio pabaigos. Jei įsigijote kokybišką ne maisto prekę, bet norite ją pakeisti arba grąžinti – kreipkitės per 14 dienų nuo prekės pirkimo –  pardavimo dienos (žr. „Dėl ne maisto prekių grąžinimo“).
    • Skundo dėl nekokybiškos prekės nagrinėjimo tvarka

      Sprendimas dėl prekės kokybės yra priimamas ne vėliau kaip per 2 darbo dienas.

      Pinigai už nekokybišką prekę gali būti grąžinami:

      • į „Mano Rimi“ kortelę „Mano Rimi“ pinigais. Jei neturite „Mano Rimi“ kortelės, suteiksime jums galimybę pasirinktoje „Rimi“ parduotuvėje „Mano Rimi“ kortelę įsigyti nemokamai.
      • grynaisiais pinigais. Tokiu atveju prašome kreiptis į „Rimi“ parduotuvę, kurioje prekė buvo pirkta;
      • į pirkėjo bankinę kortelę.

      Jei nagrinėjant skundą neužtenka pirkėjo pateiktos informacijos, Klientų aptarnavimo centras gali paprašyti grąžinti prekę į „Rimi“ parduotuvę, kurioje ji buvo pirkta.

    • Dėl ne maisto prekių grąžinimo

      Ne maisto prekės yra grąžinamos Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka. Netinkamos kokybės ne maisto prekės gali būti keičiamos arba grąžinamos per 2 metus arba per garantinį laikotarpį. Kokybiškos ne maisto prekės gali būti keičiamos arba grąžinamos per 14 dienų nuo prekės pirkimo –  pardavimo dienos.

      Žemiau pateikiamas negrąžinamų ir nekeičiamų kokybiškų prekių sąrašas, tačiau gali būti taikomos išimtys, jei prekė yra dar nenaudota, originalioje pakuotėje (Mažmeninės prekybos taisyklės, patvirtintos LR Vyriausybės  2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (aktuali redakcija)).

       

      Negrąžinamų ir nekeičiamų kokybiškų prekių sąrašas:

      1. Tabakas ir tabako gaminiai;
      2. Parfumerijos, kosmetikos ir tualetiniai preparatai;
      3. Fotografijos ir kinematografijos prekės;
      4. Spausdintos knygos, reprodukcijos ir kiti poligrafijos pramonės dirbiniai;
      5. Audiniai;
      6. Kiliminės grindų dangos, išskyrus kilimus ir kilimėlius;
      7. Megzti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai;
      8. Siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
      9. Kūdikių drabužėliai;
      10. Pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai;
      11. Siūti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai marškiniai, naktiniai marškiniai, pižamos ir panašūs dirbiniai;
      12. Liemenėlės, juosmenys, korsetai ir panašūs dirbiniai;
      13. Mašinos ir mechaniniai įrenginiai;
      14. Elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai;
      15. Antžeminio transporto priemonės;
      16. Optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
      17. Laikrodžiai;
      18. Muzikos instrumentai;
      19. Baldai, patalynės reikmenys, šviestuvai;
      20. Žaislai, žaidimai, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis.

      Vadovaujantis mažmeninės prekybos taisyklėmis, negrąžinamos ir tos prekės, kurių nėra „Rimi“ asortimente: laivai, valtys ir plaukiojantys įrenginiai, ginklai ir šaudmenys, meno kūriniai, kolekcionavimo objektai, antikvariniai daiktai, perlai, brangakmeniai, taurieji metalai ir jų dirbiniai. Augalai, gyvūnai ir tinkamos kokybės maisto prekės (prie maisto prekių priskiriami ir gėrimai) taip pat nekeičiami ir negrąžinami.

    • Su kuo turėčiau susisiekti kilus klausimams?

      Skambinkite nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu: 8 800 29000.

      Rašykite el. paštu: info.lt@rimibaltic.com

       

      Apie tai, kaip tvarkomi jūsų asmens duomenys grąžinant prekes galite sužinoti „Pirkėjų paklausimų-nusiskundimų privatumo politikoje“.

Slapukai padeda užtikrinti, kad ateityje Jūsų apsilankymai šioje svetainėje būtų patogesni. Toliau naršydami šiame puslapyje Jūs sutinkate su šio puslapio slapukų taisyklėmis.