Vyresnio amžiaus žmonių vienišumas: „Rimi“ pirkėjai jiems sukūrė per 30 000 draugystės pokalbių minučių

2021 m. Liepa 23 d.
Vyresnio amžiaus žmonės galės turėti daugiau kaip 30 000 draugystės pokalbių minučių.

„Rimi Lietuva“ pirkėjai, minėdami „Sidabrinės linijos“ penktąjį gimtadienį, užtikrino, kad vyresnio amžiaus žmonės galės turėti daugiau kaip 30 000 draugystės pokalbių minučių. Prasmingo pirkimo iniciatyvos metu įsigyjant „Sidabrinės linijos“ lipdukais pažymėtus pomidorus „Romantica“, nuo kiekvienos pakuotės pardavimo sumos 10 proc. buvo skirta paramai. Taip „Rimi“ pirkėjai padėjo surinkti 9 620 eurų paramą, kuri užtikrina per 30 000 „Sidabrinės linijos“ pašnekovų draugystės pokalbių minučių.

„Pastebėjome, kad mūsų klientai prekes vertina ne tik pagal fizinius kriterijus, tačiau atsižvelgia ir į kuriamą socialinę vertę. Jiems svarbus tvarumas: ne vien kaina ir vartojimas, bet ir prasmingas pirkimas, kuriuo prisidedama prie visuomenės problemų sprendimo. Tai patvirtina ir įvykusios akcijos rezultatas“, – teigia „Rimi Baltic“ Socialinės atsakomybės strategijos ir vystymo vadovas Liudvikas Aleliūnas. Jo įsitikinimu, prieš daugiau nei dvejus metus prasidėjusi draugystė su „Sidabrine linija“ peraugo į partnerystę ir pasiekė bendruomeniškumo lygmenį, kuriame aktyviai dalyvauti gali visi „Rimi“ klientai.

„Sidabrinę liniją“ įkūrusio M. Čiuželio labdaros ir paramos fondo vadovo Mariaus Čiuželio teigimu, įvykusi akcija ir jos rezultatai – didelė dovana visiems „Sidabrinės linijos“ pašnekovams. „Smagu ir tai, kad kartu su partneriu atradome naują bendradarbiavimo formą, į kurią įsitraukė daugybė žmonių. Jie patvirtino tai, kuo gyvename kasdien: Žmogui reikia Žmogaus“, – sako jis.

Tai – ne vienintelė „Rimi Lietuva“ ir „Sidabrinės linijos“ akcija. Dovanoti draugystės pokalbius senjorams „Rimi“ pirkėjai gali skirdami sumą, gautą už prekybos centruose veikiančiuose taromatuose priduotą depozitinę tarą, o taip pat – skirti 3 ar 5 eurus pirkdami elektroninėje platformoje „Rimi.lt“.

„Sidabrinė linija“ – tai draugystės pokalbiai, emocinė ir informacinė pagalba vyresnio amžiaus žmonėms. Per penkerius veiklos metus prie „Sidabrinės linijos“ prisijungė jau daugiau kaip 4 300 pašnekovų. Nuo veiklos pradžios 2016 metais įvyko daugiau nei 91 000 pokalbių, kurių bendra trukmė viršijo 2 000 000 minučių arba 33 000 valandų. Nuolatinį bendravimą su pašnekovais šiuo metu užtikrina daugiau kaip 600 aktyvių savanorių bei 13 žmonių komanda. Šie skaičiai – tai geriausias „Sidabrinės linijos“ kuriamo poveikio – vienišumo ir atskirties mažinimo – įrodymas.

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“, Lietuvoje valdantis 71 parduotuvę, savo veikloje nuosekliai įgyvendina tvarumo strategiją, kurios viena iš krypčių yra bendruomenių stiprinimas. Bendrovė siekia prisidėti prie visuomenės problemų sprendimo ir būti aktyvia jos dalimi. „Rimi“ yra apdovanota 2020 m. Nacionaliniu socialiai atsakingo verslo apdovanojimu už socialinės integracijos didinimą.


Populiarūs straipsniai