Vilniaus maratone „Rimi Lietuva" darbuotojai ir pirkėjai susivienijo į vieną didžiausių komandų!

2012 m. Rugsėjis 10 d.
Savaitgalį į sostinės gatves išbėgo virš 4 tūkst. rekordinio ir jau devintą kartą organizuojamo Vilniaus maratono bėgikų, tarp kurių – ir specialiai suburta „RIMI Šeimos“ komanda. Vienas iš pagrindinių maratono rėmėjų ir sveiko gyvenimo būdo partneris „Rimi Lietuva" į aktyvumo fiestą sukvietė ir darbuotojus, ir pirkėjus – į „RIMI Šeimos“ komandą susirinko net 200 bėgikų.
 
Prekybos tinklas „Rimi Lietuva" Vilniaus maratone turėjo ne tik savo komandą, bet ir savo vardu pavadintą 4,2 km ilgio trasą. Būtent tokią, kuri būtų įveikiama visiems, net ir mažiesiems, drauge su tėveliais norintiems bėgti dalyviams. Maratone dalyvavusios šeimos su mažyliais, be abejo, sulaukė ir paties didžiausio sirgalių palaikymo. 
 
Šeimos trasą kartu su žmona Laura bei ketverių metų sūnumi Justinu įveikęs „Rimi Lietuva" regiono vadovas Arūnas Pavlovas džiaugėsi sūnaus nusiteikimu pasiekti finišą ir prisimena visus apėmusią pergalingą nuotaiką: „Poroje vietų buvau užsikėlęs sūnų ant pečių, bet du trečdalius kelio jis atkakliai nubėgo savo mažom kojytėm. Labiausiai džiaugėsi gavęs medalį – sakė, kad jautėsi kaip nugalėtojas. Mes mėgstam aktyviai leisti laisvalaikį, todėl Vilniaus maratonas mūsų šeimai labai patiko!”
 
RIMI komandoje buvo ir daugiau susižavėjimą kėlusių ir savo galimybes net visoje 42 km ilgumo trasoje panorusių išbandyti maratonininkų. Vienas iš jų – „Rimi Lietuva" IT vadovas, patyręs bėgikas Tomas Kazragis. Jis nubėgo visą distanciją ir puikiu pasirodymu maloniai nustebino ir kolegas, ir save patį – iš daugiau nei 500 dalyvių T. Kazragis užėmė 53 vietą, o vyrų grupėje užėmė 33 vietą. „Sunkiausia buvo po 22 km, kai pusmaratonį įveikę bėgikai baigė savo dalyvavimą. Tuomet trasoje pasijunti vienas ir supranti, kad liko bėgti beveik dar tiek pat. Na, o paskutinį ratą įveikti buvo smagiausia. Dabar prieš akis kitas tikslas – ultramaratonas, sieksiu nubėgti 50 km ar net dar daugiau. Noriu pažiūrėti, kur mano riba – kol kas jos dar nepasiekiau”, -  įspūdžiais dalinosi T. Kazragis.
 
Prisidėdamas prie renginio, „Rimi Lietuva" pagrindinį dėmesį skyrė šeimai bei glaudesnių savo darbuotojų ir pirkėjų santykių sukūrimui. Šiuos akcentus pažymėjo ir „RIMI Lietuva“ generalinis direktorius Christian Wijkstrom.  
 
„RIMI skiria didelį dėmesį sveikam gyvenimo būdui ir pirmiausiai orientuojasi į šeimas – esame tikri, kad čia slypi šalies potencialas ir ateitis. Maratonas sujungia abi šias kryptis, todėl neturėjome jokių dvejonių prisijungti prie šios gražios ir aktyvios iniciatyvos. Tai puiki galimybė mūsų darbuotojams susitikti su klientais kitokioje aplinkoje, kurti RIMI bendruomenę, kurią maratone mes simboliškai pavadinome „RIMI Šeima“. Neabejoju, kad kiekvienas, įveikęs specialią „RIMI Šeimos“ trasą, lyg tikroje šeimoje drauge išgyveno džiaugsmo akimirkas“, - teigė C. Wijkstrom, pats būdamas patyręs bėgikas ir šiame maratone nubėgęs ilgiausią 42 km trasą. 
 
Smagią renginio nuotaiką užtikrinti padėjo ne tik pasiekti rezultatai ar įveiktas iššūkis, bet ir bėgikų palaikyti susirinkę sirgaliai. PC 40 direktorė Jūratė Malinauskaitė finišavusiems  „Rimi Lietuva" darbuotojų komandos nariams parūpino dar ir po keptą medalį! Iniciatyvūs Klaipėdos bėgimo entuziastai rugsėjo 9 dieną solidarizavosi su Vilniaus maratonininkais ir taip pat išbėgo į savo miesto gatves. Tam, kad RIMI komandos nariai būtų matomi net iš tolo, jiems buvo išsiųsti specialūs marškinėliai su „RIMI Šeimos“ logotipu.
 
Pabrėždamas būtinybę savo sveikata, fizine forma ir ištverme rūpintis reguliariai, o sportuoti – taisyklingai, RIMI  dar vasarą ėmėsi atsakingai tam ruoštis. Liepos mėnesį Vingio parke buvo surengta speciali treniruotė RIMI darbuotojams, kurios metu visi kartu ne tik pasimankštino, bet ir iš profesionalaus trenerio sužinojo apie taisyklingo kvėpavimo principus, taisyklingą bėgimo techniką ir pan. 
 
„RIMI viso Vilniaus maratono metu buvo ryški ne tik dėl to, kad visa jų „RIMI Šeimos“ komanda buvo pasipuošusi išskirtiniais raudonais marškinėliais, organizavo įdomias atrakcijas ir sulaukė labai aktyvaus sirgalių palaikymo. „Rimi Lietuva"  buvo vieni pagrindinių mūsų rėmėjų, bet svarbiausia – aktyviai ir atsakingai padėjo propaguoti sveikos gyvensenos idėjas, ėmėsi prasmingų akcijų, paskatinusių žmones ne tik bėgti maratone, bet ir išsamiau pasidomėti sportavimo nauda. Taigi prisidėjo ir prie mūsų, renginio organizatorių, tikslo – populiarinti aktyvų gyvenimo būdą“, - teigė Vilniaus maratono organizatorius Darius Mikulis.
 
Išradingai bėgime dalyvauti RIMI prekybos centrai ragino ir savo klientus. Pirkėjai skirtinguose RIMI parduotuvių skyriuose – pieno, duonos, žuvies, vaisvandenių ir pan. – galėjo pamatyti žaismingus, kartais net surimuotus, Vilniaus maratone dalyvauti kviečiančius šūkius. Daugelio dėmesį ypač patraukė ir maloniai nuteikdavo šūkis prie kasininkų darbo vietų. Juo pirkėjai buvo raginami nusišypsoti, siekiant maloniai priminti, kad intensyvi RIMI kasininkų darbo diena primena įveiktą maratoną. 

Populiarūs straipsniai