„Supernetto“ visoms prekėms kompensuos padidėjusį PVM

2009 m. Rugpjūtis 28 d.
Nuo rugsėjo 1 d. didėjant pridėtinės vertės mokesčiui, mažmeninės prekybos bendrovei „Rimi Lietuva“ priklausantis parduotuvių tinklas „Supernetto“ išlaikys iki šiol buvusias produktų kainas. Susidariusį mokesčio skirtumą dengs pati bendrovė, kuri savo ruožtu sieks kuo palankesnių derybų su tiekėjais.
 
„Ieškome visų įmonomų galimybių, kaip sušvelninti augančių mokesčių naštą pirkėjams, nors verslas taip pat išgyvena ne pačius geriausius laikus. Priėmėme sprendimą nedidinti PVM „Supernetto“ parduotuvėse ir manome, kad taip padėsime bent kurį laiką sutaupyti ir amortizuoti kainų šuolį jautriausiai į kainų padidėjimą reaguojantiems žmonėms. Pirkėjų pajamos paskutiniu metu ir taip sumažėjusios, todėl turime pasiūlyti prekes kuo prieinamesnėmis kainomis“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmberg.
 
Vadovas apgailestauja, kad nebuvo įmanoma apskritai nedidinti prekių kainų, tačiau nuolat krentant apyvartoms ir organizuojant akcijas su vis didesnėm nuolaidom jau nei prekybininkai, nei tiekėjai nebeturi savų resursų padengti didėjančių mokesčių.   
                                                                                              
„Rimi Lietuva“ taip pat ketina visose tinklo parduotuvėse didinti prekių su nuolaidomis pasiūlą. Pasak bendrovės vadovo, kompensuoti PVM padidėjimą visame „Rimi“ tinkle nėra pakankamai išteklių, tačiau jau artimiausiomis savaitėmis bus ieškoma sprendimų dėl didesnių nuolaidų ir įvairesnių akcijų pirkėjams pasiūlymo.
 
Šiemet sprendimą kompensuoti padidėjusį PVM bendrovė priima jau antrą kartą – sausį, PVM išaugus nuo 18 iki 19 proc., „Supernetto“ parduotuvės taip pat išlaikė senąsias prekių kainas. T. Holmberg teigimu, šį žingsnį pirkėjai priėmė labai palankiai – jų skaičius „Supernetto“ parduotuvėse pastebimai išaugo. „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius įsitikinęs, kad šįkart paliekamas senasis PVM dydis padės ne tik išlaikyti senuosius lojalius pirkėjus, bet ir pritraukti daug naujų.
 
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu valdo 65 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 27 „Rimi“ („Supermarket“), 13 „Rimi Hypermarket“ ir 25 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.
 

Populiarūs straipsniai