„Rimi“ prognozuoja ekologiškų maisto produktų rinkos augimą

2010 m. Kovas 05 d.
„Rimi Lietuva“ duomenimis, 2009 m. ekologiškų produktų pardavimai tinklo parduotuvėse išliko stabilūs, o dalies produktų kategorijų pardavimai augo iki 10 proc. Šiais metais bendrovė prognozuoja ekologiškų maisto produktų rinkos augimą daugiau nei 20 procentų dėl sparčiai besiplečiančio šių produktų asortimento.
 
„Dėl sunkmečio dalis namų ūkių apribojo maistui skiriamas lėšas, tačiau sparčiai didėja ir kita grupė pirkėjų, kurie vis daugiau dėmesio skiria vartojamam maistui, sveikai mitybai ir renkasi ekologiškus maisto produktus. „Rimi Lietuva“ siekia pildyti pasikeitusius klientų poreikius, todėl įveda į rinką naują ekologiškų produktų liniją „I Love Eco“. Ši linija žymiai išplės ekologiškų produktų asortimentą tinklo parduotuvėse“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmberg.
 
Pasak jo, ekologiškų produktų rinka išliko atspari sunkmečiui. Šių produktų populiarumą patvirtina ekologinių turgelių reiškinys Lietuvoje ir ekologiškų produktų pardavimai „Rimi“ prekybos tinkle. „Pastebime, kad sunkmečiu, kai pirkėjams aktualiausias kainos ir kokybės santykis, ekologiški produktai vis tiek išlieka paklausūs. Šių metų vasarį „Rimi“ parduotuvėse organizavome ekologijos savaitę ir teikėme specialius pasiūlymus ekologiškiems produktams. Jos metu daugumos produktų pardavimai išaugo 200 procentų. 2009 metais ekologiškų produktų pardavimai „Rimi“ tinkle išliko tokie pat kaip 2008 metais, o šiemet ir toliau stebima augimo tendencija. Šie duomenys leidžia daryti išvadą, kad didžioji dalis sveikai besimaitinančių žmonių savo įpročių dėl ekonominės situacijos nepakeitė ir nemažino maistui skiriamų lėšų“, – sako T. Holmberg.
 
Labiausiai perkami ekologiški produktai „Rimi“ prekybos centruose – jogurtai, juoda duona, kūdikių maistas. 2009 metais ekologiškos juodos duonos pardavimai „Rimi“ sudarė 17 proc. visų duonos gaminių pardavimų, kol bendrai Lietuvos rinkoje juodos duonos pardavimai krito apie 14 procentų. Ekologiški jogurtai sudarė 22 proc. pardavimų, o ekologiškas kūdikių maistas 16 proc. visų kūdikių maisto pardavimų. Praėjusiais metais taip pat augo ekologiškų kruopų, arbatų ir vynų pardavimai. Juos lėmė išplėstas šių prekių asortimentas „Rimi“ parduotuvėse.
 
„Manome, kad ekonominei situacijai gerėjant, ekologiškų produktų paklausa didės, todėl jau dabar pristatome mūsų motininės kompanijos ICA sukurtą ekologiškų produktų liniją „I love Eco“. Ją sudaro ekologiškos kruopos ir grūdų produktai, sausainiai, sirupai, uogienės, kava, maisto pagardai, aliejus, padažai, daržovių konservai, makaronai, ryžiai. Šią liniją, kuri sėkmingai prigijo Skandinavijos ir Baltijos šalyse, mes nuolat plėsime ir pateiksime naujų ekologiškų produktų, pažymėtų Europos Sąjungos kokybės ženklais. Pasirodžius pirmiesiems „I love Eco“ produktams „Rimi“ lentynose, jų pardavimų rezultatai džiugina, nes pirkėjai jau spėjo įvertinti šių produktų kokybės ir kainos santykį“, – teigia T. Holmberg.
 
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu valdo 62 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 26 „Rimi“ („Supermarket“), 14 „Rimi Hypermarket“ ir 22 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.
 

Populiarūs straipsniai