RIMI prekybos centrų lankytojai dalyvaus šiuolaikinio meno projekte

2003 m. Rugsėjis 17 d.
RIMI prekybos centrai Vilniuje nuo rugsėjo 12 iki lapkričio 2 dienos virs meno projekto, kurį įgyvendins patys pirkėjai, erdve. RIMI kartu su Šiuolaikinio meno centru (ŠMC) ir menininku Otto Berchemu įgyvendina projektą „Dating market“, jau aplankiusį Amsterdamo, Bazelio, Gvandziu Pietų Korėjoje ir Falkenbergo Švedijoje prekybos centrus. Šis projektas yra stambiausio šių metų ŠMC organizuojamo renginio – parodos „24/7: Vilnius – Niujorkas visą parą“ – dalis. Paroda, vykstanti ne tik Vilniaus parodų salėse, bet ir miesto gatvėse, kino teatruose, klubuose pristato šiuo metu kultūros metropolyje Niujorke (JAV) madingiausias meno sroves bei garsius jų kūrėjus. „Tęsiame bendrų RIMI ir menininkų projektų tradiciją, kurios dėka galime savo prekybos centrų lankytojams pasiūlyti naujų malonių įspūdžių, plėsti jų akiratį, sudominti kultūra“, - teigė Antonio Soaresas, vieno iš didžiausių Lietuvoje prekybos tinklo „RIMI Lietuva“ generalinis direktorius. Pasak projekto „Dating market“ autoriaus, Olandijoje gyvenančio amerikiečių menininko O.Berchemo, pagrindinė projekto idėja – pasiūlyti žmonėms galimybę užmegzti naujas pažintis, paversti prekybos centro erdvę asmeniškai reikšminga. „Džiaugiuosi, galėdamas pasidalinti savo mintimis su tiek daug žmonių vienu metu“, - pasakojo O.Berchemas. Pasak jo, idėją padiktavo intensyvus šiandienos gyvenimo tempas, paliekantis vis mažiau laiko žmonių santykiams. Projekto metu ne įprastus, o geltonus gėlėtus krepšelius pasirinkę RIMI prekybos centrų lankytojai taip išreikš norą su kuo nors susipažinti. „Šio neįprasto projekto įgyvendinimas įmanomas tik pasitelkus rėmėjus ir partnerius: jų dėka užtikrinama projekto erdvė bei dalyviai. Esame dėkingi RIMI prekybos tinklui ir Nyderlandų Karalystės ambasadai už bendradarbiavimą bei galimybę pristatyti vilniečiams Otto Berchemo kūrybą“, - sakė parodos kuratorius, ŠMC direktorius Kęstutis Kuizinas. Jau trečius metus Lietuvoje veikiančios RIMI grynieji pardavimai 2002 metais išaugo 27.5 procento ir siekė 440 mln. litų. 2001 metais bendrovės grynieji pardavimai siekė 344 mln. litų.

Populiarūs straipsniai