„Rimi“ pirkėjų srautus valdys modernios eilių reguliavimo sistemos

2008 m. Rugsėjis 17 d.
Sparčiai augantis mažmeninės prekybos tinklas „Rimi Lietuva“ įdiegė modernią pirkėjų srautų reguliavimo sistemą. Nuo šiandien nauja sistema pradėjo veikti prekybos centre „Rimi Hypermarket“, įsikūrusiame Vilniuje, Savanorių pr. 16. Tai pirmas tokio tipo sprendimas įgyvendintas Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje.
 
„Siekiame, kad mūsų pirkėjams apsipirkimas taptų kuo patogesnis ir greitesnis, todėl nuolat ieškome šiuolaikiškų ir efektyvių sprendimų šiam tikslui įgyvendinti. Kol kas pirkėjų srautų reguliavimo sistema veiks tik viename mūsų prekybos centre, tačiau ateityje ketiname ją įdiegti ir kituose stambiausiuose „Rimi“ prekybos centruose, kuriuose pirkėjų srautai yra didžiausi“, – teigia bendrovės „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Paulo Peereboom.
 
Pirmoji klientų srautų valdymo sistema veikia prie penkių sostinės „Rimi Hypermarket“ pirkėjų aptarnavimo skyrių: šviežios mėsos, žuvies, mėsos gaminių, griliaus ir kulinarijos. Pirkėjas, norintis įsigyti produktų iš šių skyrių, iš pradžių turės pasiimti eilės numerį, kuris vėliau užsidegs iš tolo matomame ekrane ir įspės pirkėją garso signalu. Tokiu būdu, laukdamas, kol jo numeris pasirodys ekrane, pirkėjas gali vaikščioti po prekybos salę ir rūpintis kitais pirkiniais, taip sutaupydamas laiko. Prognozuojama, kad šios sistemos kiekvienam apsiperkančiajam padės sutaupyti vidutiniškai po pusvalandį laiko.
 
Analogiškos pirkėjų eilių reguliavimo sistemos jau keli metus sėkmingai veikia kitose Baltijos šalyse: Estijoje toks sprendimas įgyvendintas dešimtyje „Rimi“ prekybos centrų, Latvijoje – trijose.
 
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu iš viso valdo 62 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 27 „Rimi“ („Supermarket“), 10 „Rimi Hypermarket“ ir 25 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.

Populiarūs straipsniai