„Rimi“ pirkėjams siūlo naują lojalumo programą

2007 m. rugsėjo 18 d.

„Rimi Lietuva” prekybos centruose vykdyta PYREX kampanija akcijos rengėjų buvo pripažinta viena geriausių ir sėkmingiausių reklaminių PYREX kampanijų. Iš visame pasaulyje vykusių daugiau kaip 560-ies tokių reklaminių kampanijų, vykusioji Lietuvoje pateko į laimėtojų trejetuką. Tikiu, kad ir naujoji ROSENTHAL lojalumo programa bus palankiai įvertinta pirkėjų“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Paulo Peereboom.

Lojalumo programoje galės dalyvauti visi „Rimi“ prekybos centrų pirkėjai. Įprasto apsipirkimo metu rinkdami specialius lipdukus, jie turės galimybę įsigyti unikalų ROSENTHAL indų rinkinį. Kitus ROSENTHAL indus – kavos, arbatos puodelius ir lėkštutes, druskines, pipirines, cukrines, įvairius dubenėlius, salotų lėkštes ir kita – lojalumo programos metu „Rimi“ pirkėjai galės įsigyti su 70 proc. nuolaida.

„ROSENTHAL – tai antroji lojalumo programa, skirta mūsų ištikimiems pirkėjams. PYREX kampanijos sėkmė pranoko lūkesčius ir įrodė, kad einame teisingu keliu. Todėl, atsižvelgdami į vietinių pirkėjų poreikius, šią idėją plėtosime toliau“, - sako Paulo Peereboom.

ROSENTHAL jau 120 metų yra vienas iš pasaulio lyderių, gaminančių prabangius virtuvės ir stalo įrankius. Įsigyti šios kompanijos išskirtinių indų galės ir Latvijos bei Estijos „Rimi“ pirkėjai, nes tokia pati lojalumo programa kartu bus vykdoma ir šiose šalyse.

Rimi Lietuva“ šiuo metu iš viso valdo 55 parduotuves visoje Lietuvoje: 22 „Rimi“ („Supermarket“), 9 „Rimi Hypermarket“ ir 24 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.


Populiarūs straipsniai