„Rimi“ lojalumo akcijose išdalintais rankšluosčiais galima tris kartus apjuosti Lietuvą

2009 m. Rugsėjis 22 d.
 
Bendrovės „Rimi Lietuva“ organizuojamose lojalumo akcijose pirkėjams buvo išdalinta tiek „Villeroy&Boch“ rankšluosčių, kad juos ištiesus būtų galima tris kartus apjuosti Lietuvą, o iš prieš tai vykusios „Rosenthal Belcanto“ akcijos taurių pastatyti 100 Eifelio bokštų.
 
„Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Tony Holmberg teigimu, bendrovės lojalumo akcijos yra labai sėkmingos tiek Lietuvoje, tiek kitose šalyse esančiose „Rimi“ tinklo parduotuvėse. Akcijų metu bendrovė lojaliems pirkėjams siūlo ypač kokybiškų namų apyvokos daiktų, kurie paženklinti pasaulyje gerai žinomais vardais. „Aukštos kokybės indai, stalo reikmenys ir vonios rankšluosčiai bei aksesuarai tapo daugelio Lietuvos šeimų namų interjero dalimi. Paskutinės akcijos, kuri baigėsi rugpjūtį, rezultatai patvirtina tendenciją, kad pirkėjai mielai renkasi gražius ir kokybiškus buities gaminius ir yra aktyvūs net ir sunkmečiu“, – teigia T. Holmberg.
 
Pasak jo, „Rimi“ pirkėjai ypač susidomėjo lojalumo programomis, kurių metu buvo galima be jokių papildomų priemokų įsigyti arba su didele nuolaida nusipirkti ypač kokybiškų indų, todėl rugsėjo 22 d. bendrovė pradeda šeštąją lojalumo akciją, kurios metu už akcijos lipdukus bus siūlomi prancūziško  prekės ženklo „Pyrex“ aukštos kokybės kepimo indai. Šiuos indus sukūrė garsūs britų dizaineriai George Sowden ir Morag Hutcheon.
 
Pirkėjai galės rinktis iš dešimties skirtingų formų ergonomiškų aukštos kokybės kepimo indų iš „Pyrex Elegance“ kolekcijos, kurie yra iš stiklo bei metalo, atsparūs naudoti iki 230 laipsnių temperatūros. Tarp jų šešios kepimo formos, pagamintos iš nesvylančios dangos, atsparių korozijai, subraižymams ir deformacijai. Jie yra tinkami naudoti įvairių tipų orkaitėse, indaplovėse, mikrobangų krosnelėse ir šaldikliuose.
 
Lojalumo akcijoje dalyvauja pirkėjai, perkantys ne mažiau kaip už 25 litus – už šią sumą skiriamas vienas lojalumo lipdukas. Pirkėjai taip pat galės gauti papildomų lipdukų, pirkdami specialiai pažymėtas prekes. Kas dvi savaites „Rimi“ pasiūlys vis naujų produktų, kurie padės pirkėjams surinkti daugiau  lipdukų. Akcijos prizus bus galima atsiimti iki 2010 m. balandžio 18 d.   
Pirmoji „Rimi Lietuva“ lojalumo programa startavo 2007 m. vasarį. Tuomet buvo siūlomi prancūziški indai „Pyrex“. Vėliau - porcelianiniai pietų stalo indai „Rosenthal Bianchi“, stalo įrankiai bei peiliai „Villeroy&Boch“, aukštos kokybės vientiso stiklo krištolinės taurės „Rosenthal Belcanto“, „Villeroy&Boch” rankšluosčiai ir vonios aksesuarai.
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu valdo 65 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 28 „Rimi“ („Supermarket“), 13 „Rimi Hypermarket“ ir 24 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.
 

Populiarūs straipsniai