„Rimi Lietuva“ prognozuoja maisto kainų kritimą

2009 m. Kovas 10 d.
Bendrovė „Rimi Lietuva“ maisto produktų sektoriuje artimiausiu metu prognozuoja defliaciją, todėl jau netrukus kai kurių maisto produktų kainos Lietuvos prekybos centruose turėtų kristi. Įtakos tam turės susidariusi ekonominė situacija šalyje bei dėl jos besikeičiantys pirkėjų įpročiai.
 
„Būdami vienu didžiausių mažmeninės prekybos tinklų Lietuvoje, ne tik nuolat stebime rinkos pokyčius, bet ir analizuojame visų jos dalyvių veiklą ir veiksmus. O kai kurie ekonominiai rodikliai rodo, kad netrukus maisto produktų sektoriuje turėtų prasidėti defliacija“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmberg.
 
Pasak T. Holmberg, kainų kritimas populiariausiose produktų grupėse: pieno, duonos ir mėsos, bus skirtingo lygio. Dar pernai metų lapkritį gerokai sumažėjusi pieno kaina ir toliau kryptingai krinta dėl pingančių žaliavų. Pigiausiame duonos ir mėsos segmente pastebima kita tendencija – mažėja vartojimas, todėl dėl tolimesnio pardavimų kritimo gamintojai bus priversti mažinti kainą. Tačiau labiausiai defliacijos įtakai pasiduos mėsos segmentas – jame kainos dėl pigesnės iš užsienio importuojamos produkcijos mažėti turėtų labiausiai.  
 
„Šiuo metu taip pat stebime akivaizdžiai pasikeitusią pirkėjų elgseną. Jau dabar dėl šalies ekonomiką veikiančio sunkmečio dalis pirkėjų pakeitė savo apsipirkimo įpročius: vieni renkasi tos pačios rūšies, tačiau pigesnes prekes, kiti – visai atsisako tokių brangiau kainuojančių produktų, kaip, pavyzdžiui, mėsa. Taip pat į pirkėjų krepšelius vis rečiau keliauja tokie ne patys būtiniausi maisto gaminiai, kaip jogurtai, šokoladas, traškučiai ir pan.“, – teigia T. Holmberg.
 
Atsižvelgdama į dabartinę sudėtingą ekonominę situaciją šalyje, bendrovė „Rimi Lietuva“ taip pat ieško galimybių, kaip savo prekybos centruose sumažinti maisto produktų kainas. „Dabar aktyviai deramės su produktų tiekėjais dėl kainų. Be to, atsižvelgdami į padėtį rinkoje, siekiame palaikyti Lietuvos gamintojus, kurie siūlo savo produktus už geriausią kainą. “, – teigia Tony Holmberg.Todėl šiuo metu jiems stengiamės sukurti palankias bendradarbiavimo sąlygas
 
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu valdo 64 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 28 „Rimi“ („Supermarket“), 11 „Rimi Hypermarket“ ir 25 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.

Populiarūs straipsniai