„Rimi Lietuva“ priimta į skaidraus verslo šeimą

2007 m. birželio 05 d.
Gegužės pradžioje startavo skaidrų verslą skatinantis projektas „Baltoji banga“. Jo įkūrėjai – Asociacija „Investors Forum”, Pilietinės visuomenės institutas, JT vystymo programa ir k.t teigia, jog pagrindinis jo tikslas – skatinti skaidrų verslą Lietuvoje, padėti atsisakyti ydingos praktikos darbuotojams mokėti atlyginimus „vokeliuose”.
 
„Rimi Lietuva“ buvo pakviesta dalyvauti šiame projekte kaip strateginis partneris. „Rimi Lietuva” gavo ne tik teisę naudoti akcijos emblemą, pažyminčią, jog įmonė yra skaidri ir nemoka atlyginimų „vokeliuose”, bet ir taip pat suteikta teisė spręsti dėl naujų „Baltosios bangos” ženklų suteikimo.
 
„Baltosios bangos” deklaruojamos vertybės – skaidrus verslas visada buvo mūsų kompanijos verslo kultūros dalis. Mes gerbiam savo darbuotoją ir tikim, jog jis tai vertina. Atlyginimai „vokeliuose” skatina darbuotojų baimę ir netikrumą, jie nesijaučia ramūs dėl rytdienos ar atsitikus netikėtiems dalykams darbe. Mes dalyvaujame šiame projekte taip pat norėdami paraginti ir kitas kompanijas prisijungti prie skaidraus verslo šalyje vystymo”, - sakė Rimi Lietuva generalinis direktorius Paulo Peereboom.
 
Projekto organizatoriai neabejoja, kad įmonės, atsisakiusios atlyginimų mokėjimo „vokeliuose“, įgis klientų ir partnerių pasitikėjimą, pelnys geresnį įmonės vardą. Akcijos rengėjai viliasi, jog „Baltosios bangos“ pavyzdys teigiamai paveiks įvairias verslo sritis.
 
„Visi puikiai suprantame, kad naujovės įtakoja verslą. Manau, kad būtent ši visų mūsų iniciatyva yra pajėgi teigiamomis priemonėmis kovoti prieš neigiamus reiškinius“, - sakė projekto tarybos pirmininkė Lyra Jakulevičienė.
 
Nuo akcijos pradžios teisę naudoti „Baltosios bangos“ ženklą gavo 8 įmonės - AB „Lifosa“, UAB „Rimi Lietuva“, UAB „Teo“, UAB „SAN Vilnius“, UAB „Integrity PR“, UAB „Traidenis“, VĮ „Respublikinis energetikų mokymo centras“, „Investor"s Forum“ - tačiau akcijos organizatoriai tikina, kad pradėjus aktyvią reklamos kampaniją ši graži idėja apims vis daugiau ir įvairių verslo sričių.
 
Tikimasi, kad skaidrų verslą skatinanti akcija „Baltoji banga“ netrukus paneigs visuomenės nuomonės ir rinkos tyrimų centro „Vilmorus“ paskelbtus duomenis, jog šalyje yra 66 proc. gyventojų, manančių, kad praktika už darbą atsilyginti „vokeliuose“ yra smarkiai išplitusi. Džiugu, kad „Rimi Lietuva“ pastangos vykdyti skaidrų verslą buvo pastebėtos ir įvertintos projekto „Baltoji banga“ organizatorių.

Populiarūs straipsniai