„Rimi Lietuva“ padės tėvams įamžinti pirmąsias savo vaikučių akimirkas

2008 m. Gegužė 13 d.
Sparčiai augantis mažmeninės prekybos tinklas „Rimi Lietuva“ kartu su radijo stotimi „M1 Plius“ ir kūdikių maistelio gamintoja „Milupa“ vykdo bendrą projektą „Pirmieji įspūdžiai visam gyvenimui“. Šio projekto metu tėvelių ir jų 8-15 mėnesių amžiaus kūdikių laukia įspūdingi renginiai – pirmojo kūdikių himno sukūrimas bei jau tradicija tapusios kūdikių lenktynės.
 
„Artėjant Tarptautinei vaikų ginimo dienai nusprendėme skirti dėmesio patiems mažiausiems mūsų visuomenės nariams ir jų tėveliams. Kūdikio auginimas – vienas gražiausių momentų šeimoje, tačiau tai taip pat labai atsakingas ir sunkus darbas jų tėvams. Šiuo projektu siekiame ne tik praskaidrinti kasdienybę, bet ir skatiname juos daugiau pramogauti bei bendrauti su kitomis šeimomis“, – kalbėjo „Rimi Lietuva” generalinis direktorius Paulo Peereboom.
 
Projektas „Pirmieji įspūdžiai visam gyvenimui“ prasidės nuo pirmosios Lietuvoje bendros kūdikių dainos „Kūdikių himnas“ sukūrimo, kurį parašys profesionalūs muzikantai, naudodami telefonu bei elektroniniu paštu užregistruotų mažylių balsus. „Kūdikių himnas“ bus pristatytas kūdikių lenktynių metu vaikų gynimo dienos proga, birželio 1 d. Vėliau kompaktinis diskas su „Kūdikių himnu“ bus dovanojamas pirkėjams, „Rimi Lietuva“ parduotuvėse įsigijusiems „Milupa“ produktų. Daugiau informacijos apie projektą galima rasti www.rimi.lt interneto svetainėje.
 
Anot P. Peereboom, tai ne pirmas kartas, kai „Rimi Lietuva“ siekia parodyti dėmesį šeimoms. Šiais metais „Rimi Lietuva“ valdomuose prekybos centruose „Rimi“ („Supermarket“) ir „Rimi Hypermarket“ visoje Lietuvoje buvo atidarytos specialios kasos, prie kurių be eilės aptarnaujamos besilaukiančios moterys ir šeimos su mažamečiais vaikais. „Iki šiol stengėmės palengvinti besilaukiančių mamų ir jaunų šeimų kasdienį apsipirkimą mūsų prekybos centruose, o dabar norime pasiūlyti ir šiek tiek pramogų jauniesiems tėveliams bei jų mažyliams“, – sakė P. Peereboom.
 
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu iš viso valdo 58 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 23 „Rimi“ („Supermarket“), 10 „Rimi Hypermarket“ ir 25 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.

Populiarūs straipsniai