„Rimi Lietuva“ naujoje lojalumo akcijoje prioritetą teikė lietuvių gamintojams

2009 m. Kovas 02 d.
Siekdama ir toliau išlaikyti savo pirkėjų lojalumą, bendrovė „Rimi Lietuva“ aktyviai investuoja į naujų lojalumo skatinimo programų kūrimą ir vykdymą. Šiandien bendrovei priklausančiuose prekybos centruose startuoja nauja, jau penktoji lojalumo akcija. Dėl sudėtingos ekonominės situacijos šalyje, lojalumo programos tampa populiarios ne tik tarp pirkėjų, bet ir tarp Lietuvos gamintojų.
 
„Paskutinės lojalumo programos metu „Rimi Lietuva“ pirkėjams buvo dalijami papildomi lipdukai už siūlomas savaitės kasdienio vartojimo prekes. Ši naujovė buvo naudinga ir pirkėjams, ir gamintojams. Be to, pastebėjome, kad išskirtinio pirkėjų susidomėjimo sulaukė būtent lietuvių gamintojų prekės. Sunkmečiu tokie sprendimai ypač aktualūs mūsų šalies gamintojams, todėl naujoje lojalumo programoje būtent jiems teikėme prioritetą“, – sako „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmberg.
 
Naujosios „Rimi Lietuva“ lojalumo programos metu pirkėjai už surinktus akcijos lipdukus galės gauti nemokamai arba įsigyti su didele nuolaida išskirtinės kokybės „Villeroy&Boch“ rankšluosčius bei kitus vonios aksesuarus. Penktoji „Rimi Lietuva“ organizuojama lojalumo akcija tęsis nuo kovo 2 d. iki rugpjūčio 16 d.
 
„Mūsų vykdytos lojalumo programos parodė, kad vien tik nuolaidomis pirkėjo nesulaikysi. Pirkėjui reikia pasiūlyti tai, ko jis negali įsigyti niekur kitur arba sudaryti galimybę nusipirkti norimą daiktą už išskirtinę kainą. „Rimi Lietuva“ vykdomų programų populiarumas yra geriausias įrodymas, kad mūsų pasirinkta strategija pasiteisina. Todėl ketiname ir toliau skatinti mūsų pirkėjus naujomis lojalumo programomis“, – teigia T. Holmberg.
 
Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu valdo 64 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 28 „Rimi“ („Supermarket“), 11 „Rimi Hypermarket“ ir 25 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.
 
Daugiau informacijos apie naująją lojalumo programą rasite čia.

Populiarūs straipsniai