„Rimi“ kaip ir kasmet didins darbuotojų atlyginimus – investuos daugiau kaip 3 mln. Eurų

2021 m. Gruodis 29 d.
Per artėjančius 2022 metus mažmeninės prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ darbuotojams visoje Lietuvoje atlyginimai kils nuo 3 iki 25 proc. 
 

Įmonės personalo vadovė Vaida Kaikarienė sako, kad darbuotojus motyvuoja ne tik finansinės paskatos – bendrovė taip pat siūlo kitas papildomas vertes, pavyzdžiui, individualų sveikatos draudimą, viešojo transporto bilietų kompensavimą, nuolaidas apsiperkant tinklo parduotuvėse ar net kompensuoja didžiąją dalį studijų mokesčio norintiems įgyti išsilavinimą.

Atlyginimai kils didžiajai daliai darbuotojų

Įmonės personalo vadovė sako, kad darbuotojų atlyginimai vidutiniškai kils 100 eurų ir tai priklausys nuo jų užimamų pareigų, darbo rezultatų, reikiamų gebėjimų ar kompetencijų darbui atlikti. Iš viso į daugiau nei 3,3 tūkst. darbuotojų darbo užmokesčio augimą „Rimi Lietuva“ investuos daugiau kaip 3 milijonus eurų, dar 2 milijonus įmonė investuos į kitas motyvacines darbuotojų priemones.

Anot V. Kaikarienės, prekybos tinklas nuolat vykdo rinkos analizę, kasmet detaliai peržiūri darbo užmokesčio sistemą, nuolat vertina darbuotojų kvalifikacijos pasikeitimus.

„Prie bendro atlygio, priklausomai nuo pozicijos, darbuotojams prisideda ir papildomas naudų krepšelis – sveikatos draudimas, kurį galima prisiderinti prie savo poreikių, transportavimo paslaugos, maitinimas, nuolaidos apsipirkimui mūsų parduotuvėse ir panašūs dalykai – juos dažniausiai peržiūrime kartą arba du kartus per metus. Atsižvelgus į rinkos poreikį, vykdome reikiamus pokyčius“, – sako personalo vadovė.

Į bendrovės skatinimo sistemą įeina papildomas atlygis už iniciatyvumą ir papildomas atsakomybes – daugiau uždirba tie „Rimi“ darbuotojai, kurie tampa prekės ženklo ambasadoriais, mentoriais, bičiuliais, taip pat tie, kurie atveda naujų darbuotojų. Kiekvieną mėnesį ar kartą per metus įmonė darbuotojams skiria ir premijas – jų dydis ir mokėjimo dažnis priklauso nuo kiekvieno darbuotojo efektyvumo kriterijų, kurie skiriasi pagal užimamas pareigas.

Vertina lankstų darbą

Pasak V. Kaikarienės, prekybos tinklo parduotuvėse dirbantiems darbuotojams privalumu tampa ir galimybė lanksčiai organizuoti savo darbo ir asmeninį laiką. Darbuotojai patys gali pasirinkti, ar nori dirbti savaitgaliais, vakarais, dienomis, švenčių dienomis, turėti naktines pamainas, daugiau laisvadienių. Administracinio pobūdžio pareigas užimantys darbuotojai taip pat gali dirbti nuotoliniu būdu iš bet kurios Lietuvos vietos, itin pasiteisino hibridinis darbo organizavimo modelis.

„Mišrų darbą, kai darbuotojai patys galėjo pasirinkti darbą biure ar nuotoliniu būdu, praktikavome dar iki pandemijos. Tokio hibridinio modelio laikysimės ir toliau, tačiau pastebime, kad reguliariai biure besilankančios komandos rodo geresnius rezultatus, palaiko komandinę dvasią, yra labiau įsitraukę į organizacijos veiklą. Ateityje planuojame įvesti darbo modelį, kuomet tam tikras dienas dirbama biure, o kitas – savo nuožiūra, tad darbuotojai ir toliau galės laisvai organizuoti savo laiką. Taip pat ir toliau daug investuojame į darbuotojų edukaciją – kaip darbe neperdegti, kaip rūpintis savo emocine ir fizine gerove, kaip įvertinti savo darbo krūvį ir apie tai atvirai kalbėtis su vadovu“, – tikina V.  Kaikarienė.

Dėmesys darbuotojų tobulėjimui

Bendrovė investuoja į vadovų ir darbuotojų apmokymus – kelia jų kompetencijas ir kvalifikaciją, didelį dėmesį skiria bendradarbiavimui su įvairių grandžių darbuotojais, grįžtamojo ryšio rinkimui:

„Po kiekvieno projekto ar naujos prekės paleidimo vykdome darbuotojų nuomonės apklausas, tyrimus. Grįžtamojo ryšio skatinimas net taps mūsų darbo metodologijos dalimi. Parduotuvių darbuotojai taip pat turi kasdienius susitikimus, kuriuose gali išsakyti savo nuomonę, pildyti idėjų lentas. Žmonės skatinami grįžtamuoju ryšiu dalintis ne tik parduotuvėje su vadovu, bet lygiai taip pat ir su organizacija. Mokomės ne tik priimti grįžtamąjį ryšį, bet ir daryti išvadas, keistis ir tobulėti.“

Bendrovė skatina ir papildomą darbuotojų ugdymą – tiek organizacijos viduje, tiek už jos ribų. Norintiems įgyti profesiją, „Rimi“ siūlo dalyvauti pameistrystės projekte.

„Bendradarbiaujame su valstybinėmis institucijomis, mokyklomis, kurios suteikia diplomus ir sertifikatus, mokymąsi kompensuojame – dengiame iki 80 proc. studijų vertės. Taip suteikiame galimybę mokytis ir tems, kurie negali sau to leisti. Be to, turėdami įvairių departamentų, kviečiame darbuotojus atlikti praktiką su studijomis susijusiuose skyriuose, geriau pažinti organizaciją ir galbūt atrasti savo kelią“, – sako personalo vadovė.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 79 mažmeninės prekybos tinklo „Rimi“ parduotuvė bei e. parduotuvė „Rimi.lt“, bendrovėje dirba daugiau nei 3300 darbuotojų. „Rimi Lietuva“ yra Švedijos mažmenininkui „ICA Gruppen“ priklausančios antrinės įmonės „Rimi Baltic” dalis.


Populiarūs straipsniai