RIMI imasi kainų mažinimo strategijos

2012 m. Vasaris 06 d.
Šalyje įsivyravus maisto ir kitų prekių kainų augimo tendencijai, mažmeninės prekybos tinklas RIMI imasi kitokios kainodaros strategijos – nuo vasario mėnesio RIMI prekybos centruose mažinamos būtiniausių prekių kainos. Vidutiniškai šių prekių kainos sumažės apie 10 proc.
 
Naujausio „Rimi Lietuva“ užsakymu atlikto kompanijos „AC Nielsen Baltics“ rinkos tyrimo duomenimis, kainos svarba yra labiausiai augantis pirkėjų pasitenkinimą prekybos centrais lemiantis veiksnys. Nuo 2006 m. kokybiškų prekių poreikis Lietuvoje išliko stabilus, kai tuo tarpu dėmesys kainai buvo labiausiai augantis iš visų pirkėjų apsisprendimą lemiančių faktorių. Tyrimas rodo, jog pirkėjai ieško geriausių kainų pasiūlymų, tačiau dėl to nėra pasiruošę atsisakyti kokybės. 
 
Atliekant šį tyrimą, Lietuvos gyventojų buvo paprašyta įvardinti faktorius, lemiančius prekybos centro pasirinkimą. Svarbiausiais faktoriais buvo įvardinta prekių kokybė (20011 m. - 89 balai, 2006 m. – 89 balai) ir kaina (2011 m. - 88 balai, 2006 m. – 80 balų), tarp kitų priežasčių paminėtas asortimentas (73 balai), patogumas (71 balas), aptarnavimas (63 balai) ir aplinka (22 balai). Pirkėjų pasitenkinimo indeksas matuojamas svarbiausiam faktoriui suteikiant 100, mažiausiai svarbiam - 1 balą, o likusiems nuo 2 iki 99.
 
UAB „Rimi Lietuva“ generalinio direktoriaus Christian Wijkstrom teigimu, atsižvelgiant į šiuos pirkėjų poreikius, RIMI nusprendė savo pirkėjams suteikti galimybę, nelaukiant įvairių nuolaidų ar akcijų, mėgstamas pirmo būtinumo prekes už prieinamą kainą įsigyti kasdien.
 
„Šis kainų mažinimas nėra akcija ar vienas iš būdų rungtyniauti su konkurentais dėl nuolaidų dydžio - šiais veiksmais siekiame iš tikrųjų palengvinti pirkėjų kasdienybę. Ir tuo pačiu norime kompensuoti paskutiniu metu dėl tiekėjų ir gamintojų nustatytų kainų augimo didėjusias gyventojų išlaidas maisto ir kitoms prekėms“, -  sako Ch. Wijkstrom.
 
Jo teigimu, įgyvendinant naują 2012 m. kainų mažinimo strategiją, papildomai bus plečiamas pigių prekių asortimentas, bet tuo pačiu griežtai išlaikoma aukšta prekių kokybė. „Tyrimų duomenimis, mūsų pirkėjai būtent dėl kokybės mus išskiria iš kitų prekybos tinklų, tad ši sritis visuomet išliks prioritetinė“, - sako įmonės generalinis direktorius.
 
Nuo vasario mėnesio visose RIMI prekybos tinklo parduotuvėse kainos skirtingose prekių grupėse bus mažinamos vis didesniam būtiniausių prekių kiekiui.

Populiarūs straipsniai