„Rimi Baltic“ grupės pardavimas 2005 metais padidėjo 125,58 milijonais eurų

2006 m. sausio 11 d.
2005 m. „Rimi Baltic“ grupės pardavimas siekė 806,74 mln. eurų be PVM. Palyginti su 2004 m., jis išaugo 18,4 proc. „Didžiuojuosi „Rimi Baltic“ pasiekimais 2005-aisiais. Bendroji įmonė „Rimi Baltic“, įkurta metų pradžioje susijungus bendrovėms „ICA Baltic AB“ ir „Kesko Food“, ženkliai padidino pardavimą. Mūsų pasiekimai liudija, kad einame teisinga kryptimi siekdami savo strateginio tikslo – tapti lyderiais Baltijos šalyse ir per trejus metus užimti 25 proc. rinkos“, – sakė „Rimi Baltic“ generalinis direktorius Antonio Soaresas.
 
2005 m. „Rimi Baltic“ grupės pardavimas kiekvienoje šalyje, eurais be PVM:
 
   Mln. eurų  Kitimas proc.
„Rimi Estija“ 322,52 15,1%
„Rimi Latvija“ 346,07 27,6%
„Rimi Lietuva“ 138,15 6,4%
Iš viso „Rimi Baltic“ grupė 806,74 18,4%
 
2005 m. gruodžio pardavimas kiekvienoje šalyje, eurais be PVM:
 
   Mln. eurų  Kitimas proc.
„Rimi Estija“ 33,00 9,0%
„Rimi Latvija“ 39,45 18,4%
„Rimi Lietuva“ 18,86 30,5%
Iš viso „Rimi Baltic“ grupė 91,31 17,0%
 
„Rimi Baltic“ valdo 178 parduotuves Baltijos šalyse: 78 Latvijoje, 61 Estijoje ir 38 Lietuvoje. Iš jų 58 yra prekybos centrai „Rimi Supermarket“, 24 „Rimi Hypermarket“ ir 96 mažų kainų parduotuvės (Latvijoje ir Lietuvoje – „Supernetto“, Estijoje – „Saatumarket“). Latvijoje, Lietuvoje ir Estijoje „Rimi Baltic“ sukūrė 9 300 darbo vietų. 2006 metais „Rimi Baltic“ toliau plės mažmeninės prekybos tinklą ir atidarys daugiau kaip 40 parduotuvių Baltijos šalyse. Bus plečiama ir logistikos struktūra – Lietuvoje numatyta įkurti naują skirstymo centrą. Iš viso 2006 m. bus investuota daugiau kaip 80 mln. eurų.

Populiarūs straipsniai