„Rimi“ atidarė 70-ą parduotuvę šalyje
Beveik 1000 kv. metrų super formato parduotuvėje pritaikyti labiausiai pasiteisinę didžiųjų „Rimi“ sprendimai, kurie leis šio besiplečiančio priemiesčio gyventojams, nenutolstant nuo namų, pasirūpinti kasdien būtinomis prekėmis ir asmeninius mitybos poreikius tenkinančiais maisto produktais. Tai jau 70-oji „Rimi“ tinklo parduotuvė visoje Lietuvoje.
Pritaikė ir įdiegė didžiųjų prekybos centrų sprendimus
„Šiandien atidaryta naujausia mūsų tinklo parduotuvė – jau 8-as super formato prekybos centras, veikiantis didžiųjų miestų priemiesčiuose. Praėjusių metų pabaigoje atidarę to paties formato parduotuvę Akademijos miestelyje, dar anksčiau – Vilniaus ir Klaipėdos besiplečiančiuose priemiesčių rajonuose, matome, kad šis formatas pateisina pirkėjų lūkesčius. Daugiausia vaikus auginančios šeimos bei ramesnį gyvenimą priemiesčiuose besirenkantys gyventojai vertina galimybę ir šalia namų įsigyti tai, ką paprastai pirkėjai tikisi rasti didžiuosiuose prekybos centruose“, – sako „Rimi Lietuva“ plėtros vadovė Rosita Kucevičienė.
Pasak jos, „Rimi“ pirkėjams dažniausiai ir asocijuojasi su dideliais, labai platų prekių asortimentą siūlančiais prekybos centrais. „Suprasdami pirkėjų lūkesčius bei žinodami jų dabartinius poreikius, į naujausias super formato parduotuves perkėlėme tai, dėl ko vertinami mūsų didieji prekybos centrai. Darbo dienomis grįždami į namus ar savaitgalį, nusprendę saugiai apsipirkti nenutolstant nuo namų, prekybos centre jie ras platų šviežių maisto prekių pasirinkimą, taip pat – pietų ar vakarienės stalui jau paruoštus produktus, galiausiai – pasirūpins ir būtiniausiomis buities prekėmis“, – sako R. Kucevičienė.
Investavo 2,3 mln. eurų
Naujausioje „Rimi“ įrengti tokie hyper formato prekybos centruose pasiteisinę sprendimai, kaip šviežių salotų ir sušių barai, mini kepykla, taip pat specialius mitybos poreikius turintiems pirkėjams skirtų maisto prekių – produktų be gliuteno, laktozės, kiaušinių ir pridėtinio cukraus – lentynos. Parduotuvėje įrengtos keturios tradicinės ir trys savitarnos kasos. Šiuos sprendimus, taip pat – vaisių ir daržovių, bakalėjos, šviežių maisto, būtiniausių buities prekių bei gėrimų skyrius šį kartą „Rimi“ komandai pavyko įrengti netradicinėje, ilgo stačiakampio formos, parduotuvės erdvėje.
Šalia „Rimi“ parduotuvės duris šiandien taip pat atvėrė prekybos centro nuomininkai – žemų kainų namų apyvokos prekių bei drabužių visai šeimai parduotuvė „Pepco“ ir „Gintarinė vaistinė“. Bendras viso prekybos centro plotas – beveik 2000 kv. metrų. Šalia jo įrengta nemokama 88 vietų automobilių statymo aikštelė. Iš viso „Rimi Lietuva“ į prekybos centro įrengimą ir atidarymą investavo 2,3 mln. eurų, įdarbino 28 naujus darbuotojus. Šiais metais bendrovė planuoja atidaryti dar bent 10 naujų prekybos centrų, o iki 2023-iųjų pabaigos „Rimi“ prekybos tinklą sudarys 100 parduotuvių visoje Lietuvoje.