RIMI antrojo ketvirčio pasiekimai su „Maisto banku“ ir „Gelbėkit vaikus“

2014 m. Liepa 21 d.
Mažmeninės prekybos tinklo „Rimi Lietuva“ parama „Maisto bankui“ ir „Gelbėkit vaikus“ antrąjį šių metų ketvirtį siekė beveik 154 tūkst. Lt. Balandžio – birželio mėnesiais RIMI parduotuvių pirkėjai „Maisto bankui“ paaukojo maisto prekių už 150 185 Lt, o parama „Gelbėkit vaikus“ siekė 3726,86 Lt.
 
„Maisto aukojimo ir vaikų paramos akcijos mums jau yra tarsi kasdienis darbas, kuriuo labai didžiuojamės. Puikūs antrojo ketvirčio rezultatai tik dar kartą įrodo, kad kartu su savo pirkėjais galime nuveikti išties didelius ir prasmingus darbus ir padėti tiems, kuriems to labiausiai reikia“, – sako Giedrė Bielskytė, „Rimi Lietuva“ viešųjų ryšių vadovė.
 
„Maisto bankas“: viena rekordinė ir viena skatinimo akcija
 
Antrąjį šių metų ketvirtį RIMI parduotuvėse buvo surengta viena didžioji maisto aukojimo akcija, kuri vyko visuose Lietuvos prekybos tinkluose vienu metu, ir viena aukojimo skatinimo akcija, kuri buvo surengta tik RIMI parduotuvėse. Abiejų akcijų metu pirkėjai iš viso paaukojo maisto prekių už 150 185 Lt.
 
Balandžio mėnesį, prieš šv. Velykas, vykusi grandiozinė „Maisto banko“ akcija pasižymėjo itin sėkmingais rezultatais. Iš viso 70 Lietuvos miestų vykusios akcijos metu visų prekybos tinklų parduotuvėse žmonės paaukojo 316 tūkst. ilgai galiojančių maisto produktų už daugiau nei 1 mln. litų. RIMI pirkėjai jos metu taip pat buvo dosnesni nei įprastai – šios akcijos, kurioje dalyvavo visos RIMI parduotuvės, pirkėjai paaukojo maisto net už 134 637 Lt. Aktyviausia buvo Vilniaus PC Šiaurės miestelio parduotuvė, kurioje pirkėjai paaukojo maisto produktų, kurių vertė siekė 13073,22 Lt.
 
Birželio antroje pusėje, prieš Jonines, vykusios „Maisto banko“ aukojimo skatinimo akcijos metu 24 RIMI parduotuvėse pirkėjai suaukojo maisto produktų daugiau nei už 15 548 Lt. Pačiais geriausiais rezultatais pasižymėjo PC Šiaurės miestelio parduotuvė – čia pirkėjai paaukojo 372,75 kg ilgai negendančių maisto produktų, kurių vertė siekia 2038,46 Lt.
 
„Gelbėkit vaikus“: aukojimo dėžutės, lojalumo kortelės ir saldainiai  
 
Stiprėjanti draugystė ir nauji projektai bei iniciatyvos su už vaiko teises kovojančia visuomenine organizacija „Gelbėkit vaikus“ atnešė puikių rezultatų – antrąjį šių metų ketvirtį dosnių RIMI pirkėjų dėka „Gelbėkit vaikus“ ir jų kuruojami vaikų dienos centrai sulaukė 3726,86 Lt paramos. 
 
Nuo praėjusių metų pabaigos pirkėjai jau plačiai naudojasi ir nauju aukojimo „Gelbėkit vaikus“ įrankiu. „Mano RIMI“ korteles turintys pirkėjai gali patys pasirinkti sumą – 25 proc., 50 proc., 75 proc. ar 100 proc., nuo savo kortelėje sukauptų pinigų, kurią jie norėtų skirti „Gelbėkit vaikus“. Šia galimybe pasinaudoję pirkėjai vaikams balandžio – birželio mėnesiais paaukojo 1964,99 Lt.
 
Šią sumą papildė ir RIMI parduotuvėse esančiose „Gelbėkit vaikus“ aukojimo dėžutėse surinkti pinigai – RIMI pirkėjai jose paaukojo 630,30 Lt. 
 
Prie paramos sumos prisidėjo ir dar vienas bendras RIMI, „Gelbėkit vaikus“ ir saldainių fabriko UAB „Rūta“ projektas – saldainiai „Aitvaras“. Nuo praėjusių metų gegužės mėnesio RIMI parduotuvėse siūlomi saldainiai „Aitvaras“ yra išskirtiniai tuo, kad 5 proc. nuo jų pardavimų atitenka „Gelbėkit vaikus“ kuruojamiems vaikų dienos centrams. Už šių saldainių pardavimus balandžio – birželio mėnesiais „Gelbėkit vaikus“ sulaukė 1131,57 Lt paramos. 
 
Dalis RIMI pirkėjų dėka surinktų pinigų iškeliavo į „Gelbėkit vaikus“ fondą, iš kurio organizacija apmoka socialiai remtinų vaikų dalyvavimą vasaros stovyklose, o kita dalis buvo paskirta jų kuruojamiems vaikų dienos centrams, kurių Lietuvoje iš viso veikia 30, juos lanko apie 700 vaikų.
 

Populiarūs straipsniai