Prie rekordinės „Maisto banko“ akcijos ženkliai prisidėjo „Rimi“ pirkėjai

2019 m. spalio 28 d.
Praėjusį penktadienį ir šeštadienį, spalio 25-26 d., vykusi „Maisto banko“ akcija aukotojų aktyvumu buvo sėkmingiausia per visą jos istoriją.

„Rimi“ pirkėjai visoje Lietuvoje įvairių socialinių organizacijų globojamiems žmonėms aukojo daugiau nei 20,4 tūkst. arba beveik 3 proc. daugiau kartų nei š.m. kovą. Šis rezultatas prisidėjo prie bendro 3 proc. augimo, kurį užfiksavo „Maisto bankas“, suskaičiavęs, kiek kartų iš viso šalies žmonės aukojo nepasiturintiems, ir palyginęs šį skaičių su š.m. pavasario akcijos rezultatais. Lyginamuoju laikotarpiu „Rimi“ tinklo parduotuvėse paaukotų maisto produktų vienetų skaičius augo dar ženkliau – 7 proc. ir praėjusį savaitgalį siekė daugiau nei 69,8 tūkst.

„Šį rezultatą pavyko pasiekti dėl ilgametės prekybos tinklo „Rimi“ ir „Maisto banko“ partnerystės, kuri padėjo išugdyti tinklo pirkėjų įprotį nelikti pasyviais stebėtojais, kai parduotuvėse dirba akcijos savanoriai. Nuo 2003 metų vykstanti akcija taip pat jau išaugino naują, šalia esančių skurdui ir patiriamoms bėdoms neabejingų, jaunų žmonių kartą, kurie ypač aktyviai dalyvauja akcijoje tiek aukodami, tiek padėdami rinkti paramą nepasiturintiems“, – sako labdaros ir paramos fondo „Maisto bankas“ vadovas Simonas Gurevičius. Iš viso „Rimi“ tinkle šios akcijos metu dirbo 1243 „Maisto banko“ savanoriai. Per dvi akcijos dienas „Rimi“ parduotuvėse nepasiturintiems jie surinko ilgai negendančių maisto produktų už daugiau nei už 73 tūkst. eurų.


Populiarūs straipsniai

Slapukai padeda užtikrinti, kad ateityje Jūsų apsilankymai šioje svetainėje būtų patogesni. Toliau naršydami šiame puslapyje Jūs sutinkate su šio puslapio slapukų taisyklėmis.