Prekybos centrai “Rimi” už nekokybiškus obuolius grąžins pinigus

2009 m. Balandis 28 d.
Visiems pirkėjams, balandžio 18-27 dienomis prekybos centruose „Rimi“ pirkusiems obuolius „Gloster“, bus grąžinami pinigai už šias nekokybiškas prekes. Pirkėjai, norintys atgauti pinigus, turėtų atvykti į prekybos centrą ir pateikti prekės įsigijimo čekį.
Prekybos centrams „Rimi“ svarbiausia – produktų kokybė, todėl mes dėsime visas pastangas, kad tokios situacijos nepasikartotų. Už obuolių „Gloster“ kokybę yra atsakingas tiekėjas iš Lenkijos. Jis turėjo visus kokybės sertifikatus ir atsako už jos priežiūrą. Prekybos tinklas „Rimi“ visose Baltijos šalyse jau atsisakė šio tiekėjo produkcijos.
 Atsiprašome Jūsų už patirtus nepatogumus.

„Rimi Lietuva“

Populiarūs straipsniai