„Rimi“ – kelis kartus greitesnis apsipirkimas su savitarnos skeneriais

2019 m. Spalis 28 d.
Po rekonstrukcijos „Rimi“ „Panoramoje“ pirkėjus pasitinka 80 savitarnos skenerių, kuriais gali naudotis visi „Mano Rimi“ lojalumo kortelių savininkai.

„Savitarnos skeneriai iki kelių kartų sutrumpina apsipirkimo procesą ir tai yra didžiausias privalumas, kurį suteikia ši technologija. Laikas taupomas, nes pirkėjas pasirinktas prekes gali iš karto dėti į savo krepšį, jų nebereikia išimti prie kasos, o už jas atsiskaityti skenerių kasose užtrunka vos kelias akimirkas, nes prekių sąrašas jau suvestas ir už jas turima mokėti suma jau žinoma“, – sako „Rimi Lietuva“ vadovas Giedrius Bandzevičius. Pasak jo, galimybė matyti prekių kainas ir jų sumą dar prekių paieškos procese ir taip kontroliuoti savo išlaidas – dar vienas didelis privalumas, kurį pirkėjams suteikia savitarnos skeneriai.

Tam, kad galėtų pasinaudoti šiais privalumais, sostinės gyventojams ir svečiams tereikia turėti prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortelę, kurių šalyje iš viso yra išduota 1,5 mln. „Ją pridėjus prie ekrano, integruoto skanerių stende, užtenka pažymėti, jog pirkėjas sutinka su savitarnos skenerių naudojimo taisyklėmis, ir jis iš karto gali išbandyti šią paslaugą. Jam nereikia jungtis prie savo paskyros, pateikti naujų duomenų bei atnaujinti kliento anketos“, – pabrėžia G. Bandzevičius. Dar paprasčiau su nauja paslauga gali apsipirkti turintys „Android“ telefonus su bekontakte NFC funkcija ir jau prisijungę prie „Rimi“ programėlės su „Mano Rimi“ paskyros duomenimis. Pridėjus telefoną prie skenerių stende įrengto ekrano ir sutikus su jų naudojimo taisyklėmis, pirkėjas iš karto gali pradėti naudotis skeneriais.

„Rimi Lietuva“ vadovas dalinasi kaimyninių šalių, kur „Rimi“ savitarnos skenerius pristatė praėjusią vasarą, patirtimi. „Kolegos latviai ir estai pastebėjo, jog juos ypač pamėgo šeimos su vaikais, kuriems prekių skenavimas tampa žaismingu užsiėmimu. Tuo tarpu tėvai, turėdami galimybę stebėti išlaidas, tuo pačiu gali prisidėti prie vaikų finansinio raštingumo ugdymo“, – sako „Rimi Lietuva“ vadovas. Be to, pilnai rekonstruotoje „Rimi“, prekybos ir laisvalaikio centre „Panorama“, pirkėjams pasiūlyti ir nauji pirkinių vėžimėliai, kurių dalis specialiai pritaikyti apsipirkimui su savitarnos skeneriais. Visi pirkinių vėžimėliai nuo šiol daug lengvesni ir manevringesni, tad patogesni gausiam apsipirkimui su visa šeima, ypač įvertinus „Rimi“ ir visos „Panoramos“ erdves bei automobilių parkavimo aikštelių išdėstymą per kelis aukštus.

Naudodamiesi savitarnos skeneriais, sostinės gyventojai ir svečiai šiuo metu už prekes gali atsiskaityti 4-iose rekonstruotoje „Rimi“ įrengtose skenerių kasose. Jose pasirinktiems pirkiniams taip pat bus pritaikytos pagal lojalumo programą klientui priklausančios individualios nuolaidos, o pamiršus vieną ar kitą prekę apsipirkimo procese, kasoje ją galima nuskenuoti ir papildyti pirkinių krepšelį. Siekiant užtikrinti paslaugos efektyvumą, prie skenerių kasų nedidelei daliai pirkėjų taip pat gali būti atliekama atsitiktinė – dalinė arba pilna pirkinių patikra. Apie ją pirkėjas bus informuojamas kasos ekrane, o sulaukęs prekybos centro konsultanto, kuris peržiūrės kelias atsitiktines ar visas krepšelio prekes, galės baigti apsipirkimą. Ši procedūra padės įsitikinti sistemos efektyvumu bei, nesant pirkinių krepšelio ir sąrašo neatitikimams, užtikrinti dar greitesnį apsipirkimą ateityje.

Savitarnos skenavimo paslauga – viena iš naujovių, kurią „Rimi“ pristato vykdydama prekybos centrų renovaciją bei intensyvią tinklo plėtrą. Šiais metais jau atidarytos trys naujos „Rimi“ parduotuvės – Vilniuje, daugiafunkciame komplekse „Live Square“, Druskininkuose ir Klaipėdos rajone, Klipščiuose. Iki 2019-ųjų pabaigos „Rimi“ planuoja atidaryti dar dvi naujas parduotuves, o iki 2023 m. pabaigos – padvigubinti jų skaičių iki 100-o visoje Lietuvoje.


Populiarūs straipsniai