Netrukus duris atvers pagal kauniečių pageidavimus pastatytas prekybos centras

2004 m. Rugpjūtis 10 d.
Šiuo metu Kaune baigiamas statyti prekybos centras „Savas“, kuriame įsikurs pirmoji Kaune „RIMI Hypermarket” parduotuvė. Pernai gruodį nekilnojamojo turto projektų plėtotoja UAB „Hanner“ ir UAB „RIMI Lietuva” pasirašė bendradarbiavimo sutartį dėl ypač šiuolaikiško prekybos centro veiklos Kaune. Naujai pastatytas prekybos centras Kaune, Savanorių prospekte duris atvers jau šių metų spalio mėnesį. „Savas“ bus įrengtas pagal miesto gyventojų pageidavimus, remiantis Kaune atlikto tyrimo rezultatais. Šiais metais pagal bendrovės „Hanner“ užsakymą viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų įmonė „Spinter“ atliko Kauno regiono pirkėjų poreikių tyrimą. Jo rezultatai rodo, jog kauniečiams labiausiai patinka pirkti dideliuose prekybos centruose, kur po vienu stogu galima rasti daug įvairių parduotuvių bei didelį kasdieninių prekių asortimentą. Į šiuos kauniečių pageidavimus buvo atsižvelgta projektuojant naująjį prekybos centrą, planuojant prekybos patalpų išdėstymą, kuriant interjerą. „Ateinant į Kauną su naujuoju projektu, mums labai svarbu įvertinti, ko iš tiesų nori kaunietis – pirkėjas, sužinoti jo nuomonę bei poreikius,“ - teigė prekybos centro „Savas“ direktorius Romualdas Jucaitis. „Gerą prekybos centrą” tyrimo respondentai apibūdino tokiomis savybėmis – erdvus (13,8 proc.), modernus (12,5 proc.), didelis (11,9 proc.), universalus (9,4 proc.), patogus (6,6 proc.), šiuolaikiškas (6,2 proc.), prabangus (4,4proc.), profesionalaus aptarnavimo (3,9 proc.), su didele automobilių stovėjimo aikštele (2,9 proc.), šviesus (2,4 proc.), kokybiškas (2,3 proc.), nebrangus (2,3 proc.), patogaus prekių išdėstymo (2,2 proc.). Prekybos centro „Savas” plotas – daugiau nei 13 tūkst. kv.m. Čia įsikurs net 50 parduotuvių, didžiausia iš jų – „RIMI Hypermarket”. Įvertinus tyrimo metu išaiškintus kauniečių reikalavimus, „RIMI Lietuva” ateina į Kauną su savo naująja koncepcija. „„RIMI Hypermarket” – tai erdvė, spalvų harmonija, platus prekių asortimentas bei išskirtinis dėmesys kokybei. Pernai, atidarę pirmąjį „RIMI Hypermarket” Vilniuje ir sulaukę ypač teigiamo pirkėjų įvertinimo, džiaugiamės galėdami pristatyti Kauno gyventojams pažangiausius mažmeninės prekybos sprendimus,“ - sakė „RIMI Lietuva” generalinė direktorė Inga Skisaker. „Spinter” tyrimo duomenimis, dideliuose prekybos centruose, kur daug parduotuvių yra po vienu stogu, labiausiai patinka apsipirkinėti 26-55 m. amžiaus žmonėms. Atskiras parduotuves Kauno centre dažniau renkasi jaunimas. Respondentų teigimu, parduotuvės pasirinkimą paprastai lemia platus kokybiškų prekių asortimentas (19 proc.), prekybos centro vieta (arti namų arba lengvai pasiekiama visuomeniniu transportu, 18 proc.), bei patogi, erdvi automobilių parkavimo aikštelė. Anot respondentų, Kaune labai trūksta prekybos centrų tam tikruose gyvenamuosiuose rajonuose. Miesto gyventojai pasigenda ir patogių, erdvių automobilių parkavimo aikštelių prie parduotuvių. Taip pat, tyrimo duomenimis, Kaune negana tokių apsipirkimo vietų, kurios siūlytų gerą kainos ir kokybės derinį bei profesionalų, kokybišką aptarnavimą. „Atsižvelgiant į tyrimo rezultatus ir žinant naujojo prekybos centro koncepciją, jis turėtų tapti tikru traukos centru kauniečiams bei miesto svečiams, “ – pripažino prekybos centro „Savas“ direktorius R. Jucaitis.

Populiarūs straipsniai