Marijampoliečiai „Rimi Hypermarket“ pasistatė per 120 dienų

2006 m. Rugsėjis 28 d.
Vienas sparčiausiai augančių mažmeninės prekybos tinklų „Rimi Lietuva“ aktyviai plečia savo veiklą visuose Lietuvos miestuose. Rugsėjo 28 d., ketvirtadienį, Marijampolėje duris atvėręs naujas prekybos centras „Rimi Hypermarket“ net tik lenkia kitus šio miesto prekybos centrus savo dydžiu, bet ir buvo pastatytas per rekordiškai trumpą laiką – mažiau nei per 120 dienų.
 
„Plėsdami savo prekybos tinklą ir statydami prekybos centrus vis naujuose Lietuvos miestuose, stengiamės suderinti konkretaus miesto gyventojų poreikius ir savo plėtros strategiją. Marijampoliečiams reikėjo didelio prekybos centro su plačiu prekių pasirinkimu, todėl stengėmės, kad „Rimi Hypermarket“ duris atvertų kuo greičiau“, – sakė „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Paulo Peereboom.
 
Naujojo prekybos centro atidarymo proga marijampoliečiams ir miesto svečiams žadama daug staigmenų – ne tik daug patrauklių kainų pasiūlymų, bet ir specialų šventinį koncertą su populiariomis grupėmis bei projektais – Yva, „Drum party“, „Flintas“, kuris įvyks rugsėjo 30 d., šeštadienį, 18 val., prie prekybos centro. O vakare susirinkusiųjų laukia įspūdingas fejerverkas.  
 
Naujojo prekybos centro, įsikūrusio senosios miesto autobusų stoties vietoje, Dariaus ir Girėno gatvėje 3a, plotas yra apie 8 tūkstančių kvadratinių metrų. Prie prekybos centro yra įrengta 240 automobilių stovėjimo aikštelė.
 Viso projekto statybos vertė – daugiau nei 20 mln. litų, o visus statybos darbus atliko vietinė statybos bendrovė „Šilna“.
 
Be to, „Rimi Lietuva“, laikydamasi politikos padėti vietos bendruomenei, investavo į 2 hektarų ploto aplink prekybos centrą sutvarkymą bei finansiškai prisidėjo prie greta įsikūrusios mokyklos, jos stadiono ir žaidimo aikštelės remonto.
 
„Marijampolei ketiname pasiūlyti naujos kokybės paslaugas ir malonų apsipirkimą prekybos centre, kuriame yra įgyvendinta unikali, Lietuvoje dar reta prekių pateikimo strategija, sėkmingai taikomą didžiuosiuose Europos prekybos tinkluose“, – sakė P.Peereboom.  
 
Kelių tūkstančių kvadratinių metrų ploto prekybos centre specialus kokybiškas apšvietimas ir kruopščiai parinkta lentynų forma leidžia pirkėjui greičiau ir efektyviau apsipirkti, padeda lengviau orientuotis didžiuliame prekybos centre. Lankytojams taip pat nereikia sukti galvos ieškant reikiamos prekių lentynos – jas nurodo spalvos. Pasak specialistų, teisingai spalviškai suskirstytoje erdvėje žmonės ilgainiui ima orientuotis automatiškai. Platus asortimentas, šviežios prekės, malonus aptarnavimas ir geros kainos – pagrindiniai „Rimi Hypermarket“ koncepcijos ypatumai.
 
„Rimi Lietuva“ priklauso bendrajai įmonei „Rimi Baltic“. 50 proc. įmonės akcijų priklauso Suomijos „Kesko“ grupės bendrovei „Kesko Food Ltd“ ir 50 proc. – Švedijos ICA grupės bendrovei „ICA Baltic AB“.
 
 „Rimi Lietuva“ šiuo metu iš viso valdo 48 parduotuves visoje Lietuvoje: 22 „Rimi“ („Supermarket“), 8 „Rimi Hypermarket“ ir 18 mažų kainų parduotuvių „Supernetto“.
 

 


Populiarūs straipsniai