„Mano RIMI“ kortelės gimtadienio proga – dovanos ir staigmenos pirkėjams

2012 m. Rugsėjis 13 d.
Minėdama lojalumo programos „Mano RIMI“ dvejų metų gimtadienį, „Rimi Lietuva“ apdovanoja pačius ištikimiausius savo pirkėjus ir plečia jų ratą. Ateinančias dvi savaites nemokamai įsigyti „Mano RIMI“ korteles galės visi norintys. „Rimi Lietuva“ lojalumo programa savo pridėtine verte, naudingomis akcijomis ir nuolaidomis išsiskiria rinkoje, todėl sparčiai populiarėja. Šiuo metu Rimi ištikimų pirkėjų skaičius jau siekia 800 tūkstančių.
 
Kaip pabrėžia „Rimi Lietuva“ rinkodaros vyresnioji specialistė Violeta Beconienė, „Mano RIMI“ yra daugiau nei vien nuolaidų kortelė, panaši į visų didžiųjų prekybos centrų Lietuvoje dalijamas korteles. „Tiems, kurie naudojasi mūsų programa, siekiame pateikti kuo labiau individualizuotus prekių ir paslaugų pasiūlymus. Būtent dėl to akcentuojame ne tik visiems įprastas nuolaidas, bet atsižvelgiame į asmeninius kiekvieno kliento poreikius, pabrėžiame lojalumą bei teikiame išskirtinį dėmesį. Tam tikroms tikslinėms pirkėjų grupėms, pavyzdžiui, šeimoms su vaikais, specialiai būna skirti ir mūsų naujienlaiškiai. Be to, lojalūs mūsų klientai gali naudotis ne tik „Rimi Lietuva“, bet ir mūsų partnerių, pavyzdžiui, „Neste Oil“ degalinėse taikomomis nuolaidomis, bendra taškų kaupimo sistema, o ateityje tikrai pasiūlysime dar daugiau naujovių ir dovanų ištikimiems „Rimi“ pirkėjams.“, - teigia V. Beconienė.
 
Rugsėjo 11 – 24 d. „Rimi Lietuva“ lojalumo programos gimtadienio proga visi norintys nemokamai gaus „Mano RIMI“ korteles ir galės iškart įsitikinti jų teikiamais privalumais bei privilegijomis: lojalieji pirkėjai naudojasi specialiais nuolaidų pasiūlymais, jiems siunčiami mėnesiniai, apie akcijas tik lojaliems pirkėjams informuojantys naujienlaiškiai, o savo gimtadienio porga visą savaitę jie gauna 20 proc. nuolaidas pyragams, tortams, vynams ir pelėsiniams sūriams. Kas kartą apsiperkant „Rimi Lietuva“ prekybos centruose, lojalumo kortelėje jos turėtojui kaupiasi po 1 proc. nuo išleistos sumos. Pirkėjui pageidaujant, šia susikaupusia suma gali būti apmokama net iki 99 proc. sumos už pirkinius Rimi parduotuvėse. O pildamiesi degalus partnerio „Neste Oil“ degalinėse, lojalūs pirkėjai gauna dvigubą naudą: jiems ne tik suteikiama nuolaida degalams, bet ir kaupiami pinigai „Mano Rimi“ kortelėje. 
 
V. Beconienė pabrėžia, kad visų kitų Lietuvos prekybos centrų nuolaidų kortelių įsigijimo ar naudojimo sąlygos kuriuo nors atžvilgiu vis tiek nusileidžia toms, kurias taiko „Rimi Lietuva“. „Tik mūsų ir mūsų partnerių parduotuvėse suteikiama galimybė naudojantis kortelėje sukauptais pinigais apmokėti beveik visą pirkinio sumą. Be to, daugumos kitų rinkoje esančių lojalumo kortelių įsigijimas yra brangesis. Taigi dabar, gimtadienio proga, ypač puiki galimybė nemokamai užsitikrinti nuolaidų pasiūlymus visiems ateinantiems metams. Juo labiau, kad kortelė galioja ne tik Lietuvoje, bet ir Latvijoje bei Estijoje.“ 
 
Lojalumo kortelės gimtadienio proga, rugsėjo 11 – 24 d. numatyti ir įvairūs pirkėjus džiuginsiantys renginiai, viktorinos, konkursai ir atrakcijos. Radijo stotyje „M-1” klausytojai galės varžytis dėl dovanų čekių, atsakinėdami į klausimus apie „Mano RIMI“ bei siekdami kuo įdomiau sudainuoti „Ilgiausių metų“. „Rimi“ internetinėje „Facebook“ paskyroje lankytojai kviečiami siųsti sveikinimus bei dalyvauti nuotraukų konkurse „Sveikinimų maratonas“. Laimėti prizus čia galima visiems, įkėlusiems savo nuotraukas, kuriose užfiksuota kokia nors dviejų metų minėjimo akimirka – augintinio, studijų baigimo, teisių įsigijimo, santuokos ir pan. Šventiniai renginiai vyks ir pačiuose „Rimi Lietuva“ prekybos centruose: čia vaikai puoš gimtadienio tortą, pirkėjai bus kviečiami parungtyniauti ir kuo greičiau surinkti į krepšelį prekes, kurioms tą dieną taikomos „Mano RIMI“ nuolaidos, sėkmę išmėginti obuolio (kuris yra „Mano RIMI“ simbolis) traukime ir pan.
 
„Rimi Lietuva“ buvo pirmoji rinkoje, kuri pasiūlė didžiulio populiarumo sulaukusias lipdukų rinkimo akcijas. Atsiliepdama į pirkėjų komplimentus dėl kokybiškų lipdukų akcijų ir reaguodama į pageidavimus vykdyti jas vėl,  „Rimi“ savo pirkėjams siūlo dar vieną pasaulyje pripažintą prekinį ženklą „Zwilling“. Nuo š.m. rugsėjo 11 d. prasideda ir nauja akcija. Šįkart pirkėjams suteikiama galimybė itin pigiai ir už tam tikrą surinktų lipdukų skaičių įsigyti „Zwilling“ indų. Vokiški „Zwilling“ indai aukštos kokybės vardą užsitarnavo dar XVIII a., o šiandien jie gaminami naudojant pačias moderniausias technologijas ir yra vertinami visame pasaulyje. Tam, kad už itin patrauklią kainą pirkėjai galėtų įsigyti įvairių talpų puodus, lėkštes, prikaistuvius ir pan., jiems reikės surinkti nuo 25 iki 50 specialių akcijos lipdukų. Vienas lipdukas bus duodamas už „Rimi Lietuva“ parduotuvėje išleistą 25 Lt sumą. Lipdukai bus dalinami iki 2013 m. vasario 11 d. Detalesnė informacija apie „Zwilling“ produkciją ir akcijos taisyklės skelbiamos interneto svetainėje: http://rimi.lt-zwilling.bl-int-campaign.com/ .
 

Populiarūs straipsniai