Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija įvertino RIMI prekybos centrų draugiškumą pirkėjams

2011 m. Lapkritis 03 d.
Spalio 28 d. Vilniaus miesto savivaldybėje įvyko Lietuvos nacionalinės vartotojų federacijos surengtos akcijos-konkurso „Vartokime atsakingai“ finalinis renginys, kurio metu federacija apdovanojo 15 vartotojams draugiškiausių parduotuvių. Šiame garbingame sąraše atsidūrė ir trys RIMI prekybos centrai.
 
Konkursą nugalėjusios RIMI parduotuvės (Žirmūnų g. 64, Vilnius, Liepojos g. 27, Klaipėda, Tilžės g. 109, Šiauliai) buvo įvertintos už socialinį atsakingumą bei draugiškumą savo pirkėjams. Kadangi tobulumui ribų nėra, renginio metu buvo ne tik įteikti apdovanojimai, bet ir pateiktos rekomendacijos, ką prekybos centrai dar galėtų tobulinti.
 
Vilniuje, Žirmūnų g. 64, esantis RIMI prekybos centras neužmigo ant laurų ir išsyk ėmėsi rekomendacijų įgyvendinimo, kad draugiškos parduotuvės aplinka taptų dar patrauklesnė pirkėjams.
 
„Su kolegomis labai džiaugiamės, kad mūsų darbas neliko nepastebėtas, todėl entuziastingai ėmėmės rekomendacijų įgyvendinimo. Taigi, vadovaudamiesi patarimu, prie skanerių įtaisėme lupą – didinamąjį stiklą, kad klientams būtų lengviau perskaityti smulkiu šriftu atspausdintus prekių aprašymus“, – sakė Jūratė Malinauskaitė, prekybos centro direktorė. 
 
Anot jos, į draugiškos parduotuvės sąvoką įeina du pagrindiniai komponentai – standartų laikymasis ir perteikiama šiluma, kurią klientai visuomet pajunta.
 
„Viena vertus, apsipirkimo erdvė turi būti racionaliai išplanuota, patogi, prekės turi būti kokybiškos, tinkamai išdėstytos, aplinka – maloni, o aptarnavimas – aukščiausio lygio. Antra vertus, labai svarbu puoselėti santykius tarp žmonių. Įgyvendindami tai, palaikome ryšius su rajono bendruomene, be to, stipriname šiltą bendravimą tarp parduotuvės pirkėjų bei personalo. Tam, kad jis būtų tvirtas, parduotuvės kolegų santykiai irgi turi būti harmoningi“, – sėkmės paslaptimi dalijosi prekybos centro vadovė.
 
J. Malinauskaitė teigia, jog apdovanojimas – pats geriausias komandinio darbo įvertinimas ir išorinis ženklas, kad prekybos centro kolektyvas eina teisingu keliu.
 
 

Populiarūs straipsniai