Lenkijos pasienyje „Rimi“ pardavimai auga

2009 m. Kovas 31 d.
 Bendrovės „Rimi Lietuva“ duomenimis, kelis pastaruosius mėnesius nerimą kelianti tendencija – šalia Lenkijos pasienio gyvenančių žmonių masinis apsipirkimas pas kaimynus lenkus šiuo metu keičiasi. Vien Alytaus prekybos centro „Supernetto“ pardavimai išaugo 1,5 karto, lyginant su pirmais šių metų mėnesiais. 

„Manome, kad šiuo metu susiformavo nuolatinių pirkėjų grupė, kuri nepasidavė panikai ir toliau perka ne tik maisto produktus, bet ir kitas kasdienes prekes šalies parduotuvėse. Kita vertus, yra ir kita – labiausiai kainoms jautri žmonių grupė, kurie nusivylė lenkiškos produkcijos kokybe, perskaičiavo savo išlaidas ir vėl grįžo į lietuviškas parduotuves“, – teigia „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Tony Holmberg. 

Anot jo, pasiteisino ir prieš kelis metus pradėta įgyvendinti kainodaros strategija, dėl kurios šiuo metu „Supernetto“ parduotuvių tinklo kainos yra mažiausios visoje rinkoje. „Nuolat ieškome naujų būdų, kaip optimizuoti parduotuvių valdymo kaštus, todėl galime pasiūlyti mažiausias kainas rinkoje, o tai įvertinę pirkėjai lieka ištikimi „Supernetto“ parduotuvėms“, – vardija „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius.  

Pasak T. Holmberg, analizuodama pirkėjų srautus Lenkijos pasienyje – Alytaus ir Marijampolės „Rimi Hypermarket“ prekybos centruose, bendrovė pastebėjo, kad jų pardavimai pradėjo augti. Mat dalį produktų, siūlomų pirkėjams vietiniuose prekybos centruose, pasienio gyventojai šiuo metu gali įsigyti už tą pačią kainą kaip ir Lenkijoje, tačiau Lietuvos prekybos tinklų prekės lenkiškąsias lenkia savo kokybe. 

„Rimi Lietuva“ duomenimis, kita pastebima tendencija visuose tinklui priklausančiuose prekybos centruose Marijampolės ir Alytaus miestuose – didžiąją dalį pirkėjo krepšelio sudaro akcijinės prekės, t.y. produktai, kurie siūlomi su nuolaida. Kaip ir kituose šalies miestuose, pirkėjai ypač vertina nuolaidas vaisiams ir daržovėms bei kitai šviežiai produkcijai (mėsa, pieno produktai, duona ir t.t.).  

Atsižvelgdama į dabartinę sudėtingą ekonominę situaciją šalyje bei pirkėjų įpročius, bendrovė „Rimi Lietuva“ savo prekybos centruose ir toliau siekia ne tik siūlyti daug akcijų, bet ir sumažinti maisto produktų kainas. „Šiuo klausimu aktyviai deramės su produktų tiekėjais. Be to, atsižvelgdami į padėtį rinkoje, siekiame palaikyti Lietuvos gamintojus, kurie siūlo savo produktus už geriausią kainą“, – teigia Tony Holmberg.

Bendrovė „Rimi Lietuva“ šiuo metu valdo 64 prekybos centrus visoje Lietuvoje: 28 „Rimi“ („Supermarket“), 11 „Rimi Hypermarket“ ir 25 mažų kainų parduotuves „Supernetto“.



 

Populiarūs straipsniai