Anžela Gečienė su vaiku ant rankų įkūrė verslą: „Sūnus man – didžiausia motyvacija“

2020 m. lapkričio 30 d.
Dainininkė, prekės ženklo „G Family“ įkūrėja Anžela Gečienė su vyru, radijo laidų vedėju Žygimantu tapo ir e. parduotuvės „Rimi.lt“ reklamos veidais.

Soc. tinkluose virš 60 tūkst. sekėjų armiją subūrusi atlikėja Anžela Gečienė savo gyvenimą apibūdina kaip greitą ir aktyvų. Net ir gimus vaikeliui ji nenustygo vietoje – kartu su vyru Žygimantu įkūrė drabužių verslą. „Nors visada stengiamės atrasti laiko ne tik darbui ar pirmagimiui, bet ir sau, tai padaryti artėjant šventėms darosi vis sunkiau. Reklamoje būtent tokie ir esame – skubantys ir ieškantys greičiausio būdo apsipirkti“, – prisipažįsta žinoma mama.

Nepabijojo imtis profesinių iššūkių

Žinoma dainininkė prisipažįsta, kad aplink pastebi vis daugiau pavyzdžių, kuomet jauni tėvai imasi kurti verslą ar pasineria į naują veiklą. „Iš aplinkinių žmonių ir mugių, kuriose dalyvaujame, matau, kad labai daug jaunų tėvelių ir mamyčių pradeda savo verslą. Kuomet atsiranda vaikas – užplūsta didžiulė motyvacija veikti. Visi nori savo atžalai to, kas yra geriausia, tad stengiamasi vaiką aprūpinti nuo mokomųjų žaislų iki užsiėmimų. Taigi, daugelis tėvelių pradeda kurti ar vykdyti veiklą dėl geresnės šeimos ateities. Esu įsitikinusi, kad vaikas ant rankų nėra kliūtis realizuoti save ar verslo idėjas“, – sako A. Gečienė.

Atlikėja pasakoja, kad prekės ženklo „G Family“ koncepcija atsirado dėka sūnaus Žako: „Kadangi berniukui neradau daug tokių drabužėlių, kokių norėčiau, kilo mintis – o kodėl neįgyvendinus savo vizijos? Žinoma, buvo labai daug iššūkių, pradedant logistika ir baigiant audinių parinkimu. Norisi, kad produktas būtų toks, kuris džiugintų ne tik mane, bet ir mano vaiką. Taigi, viskas, kas yra susiję su prekiniu ženklu, yra įkvėpta mūsų sūnaus.“

Laikas – viena iš svarbiausių vertybių

Dainininkė teigia, kad stengiasi suderinti profesinį ir asmeninį gyvenimą, tad laiko sau atrasti vis sunkiau. „Labai retai sūnų paliekame atskirai, dėl šios priežasties kartu su vyru dviese pabūname tada, kai Žakas jau miega arba yra darželyje. Pasimatymai pas mus su Žygimantu labai retas reiškinys, tačiau džiaugiamės, kai galime kartu ramiai pavalgyti ar nuvažiuoti apsipirkti. Daugelis tėvelių sutiks, kad netrukdomai pavalgyti arba pamiegoti tiek, kiek norėtųsi, yra tikra prabanga“, – teigia verslininkė.

Anžela pripažįsta, kad norint taupyti laiką, gelbėja išmaniosios technologijos. Šiuolaikinis pasaulis siūlo begalę priemonių, tad lieka atrasti sau tinkamą. „Pirmoji mintis siekiant taupyti laiką – telefonas ir išmaniosios programėles. Vienas iš brangiausių dalykų mūsų gyvenime yra ne tik sveikata ar šeima, bet ir laikas. Kartais norisi tokiems mažiau svarbiems dalykams, kaip namų buitis ar nuvažiavimas į parduotuvę, sugaišti kuo mažiau laiko ir jėgų. Mums gelbėja „Rimi“ programėlė, per kurią užsisakome pirkinius iš anksto. Paskui belieka juos atsiimti iš „Rimi Drive“ punkto – nereikia net išlipti iš automobilio“, – sako Anžela.

Pasak jos, apsipirkimas internetu ir toks prekių atsiėmimas ypač patogu, kai turi mažametį vaiką. „Tikriausiai daugeliui pažįstama situacija, kuomet atvykai pieno, bet sugrįžai su pilnu krepšiu produktų, kurių nereikėjo. Taigi, programėlė pasiteisina ir tuomet, kai norisi sutaupyti, nes renkiesi apgalvotai. Manau, kad didelė dalis gyventojų, ypač per karantiną, atrado internetinės prekybos privalumus“, – svarsto dainininkė. Socialiniams tinklams skirtoje „Rimi.lt“ reklamoje Gečai demonstruoja, kaip veikia atnaujinta e. parduotuvės programėlė. Dabar joje galima matyti, kada internetu pateiktas užsakymas jau paruoštas, atvykus pasiimti – pasirinkti, kuriame punkte – parduotuvėje ar „Rimi Drive“ tai padaryti patogiausia, ir vienu paspaudimu nurodžius pastarąjį pasirinkimą – sulaukti, kada prekės atnešamos tiesiai į automobilį ir paliekamos be jokio tiesioginio kontakto su darbuotoju.

Patarimai, kaip užimti vaiką

Karantinas Gečų šeimai, kaip ir daugeliui kitų, tapo išbandymu. Aktyvų gyvenimo būdą propaguojanti šeima užimdavo ir vaiką – Žakas lankydavo įvairius užsiėmimus net šešias dienas per savaitę.

„Kuomet daugiau laiko privalėjome leisti namuose, teko vaikui sugalvoti daugiau užsiėmimų. Pradėjome naršyti internete ieškodami įvairių minčių veiklai su vaiku. Pavyzdžiui, atradome puikias nemokamas muzikines pamokėles, kurias iki šios įsijungiame ir kartu dainuojame. Nežinau, ką apie mus galvoja kaimynai, bet garsiai ir nuoširdžiai dainuojame visas gamas, daineles. Taip pat po truputį mokiname atpažinti raides ar skaičius. Galima vaiką mokyti ir paprastų, kasdieninių dalykų, pavyzdžiui, kad reikia saugoti namų augalus. Seniau Žako smalsios rankytės vis užkliūdavo už jų, tačiau dabar žino, kad juos reikia saugoti, prižiūrėti ir mylėti. Aišku, nepamirštame ir žaidimų – statome palapines, piešiame. Taip pat turime krepšinį, tad visa šeima surengiame rungtynes. Ko tik neprisigalvojame, kad vaikas būtų linksmas ir laimingas“, – pasakoja A. Gečienė.

Dainininkė įsitikinusi, jog labai svarbu įsiklausyti į vaiko norus: „Kartais tėvai neįsiklauso, kas patinka vaikui ir jam įperša savo mėgstamus užsiėmimus ar pramogas. Mes stengiamės visada atkreipti dėmesį į vaiko poreikius ir pageidavimus, kas jam įdomu ir suteikia džiaugsmo. Tai gali būti net mažiausia smulkmena, kuomet vaiko akys sužiba. Tokiais momentais suprantame, kiek jam nedaug reikia iki pilnos laimės – tik meilės, įsiklausimo ir supratimo.“


Populiarūs straipsniai