2021 m. „Rimi“ tinkle paaukota per 147 tūkst. eurų: populiarėjo el. paramos būdai

2022 m. Sausis 10 d.
Lietuvos žmonės vis dažniau naudojasi galimybe nevyriausybinėms organizacijoms aukoti elektroniniu būdu. Tai rodo prekybos tinklo „Rimi“ duomenys, apibendrinantys per praėjusius metus įvairiais būdais surinktą finansinę paramą.

Pirkėjai ją skyrė daugiausia įsigydami kuponus „Rimi“ elektroninėje parduotuvėje, taip pat aukodami lojalumo kortelėje sukauptas lėšas ar per taromatus grąžindami užstatą už tarą. Kartu su pačios bendrovės investicija į bendruomenių gerovę, bendra surinkta paramos suma sudarė 147  514 eurų.

„Pastebime, kad mūsų pirkėjai labai palankiai žiūri į galimybę vieno mygtuko paspaudimu pasirinktą sumą paaukoti nevyriausybinių organizacijų prasmingiems darbams, – sako „Rimi“ viešųjų ryšių vadovė Gabrielė Šerėnienė. – Labiausiai džiugina tai, kad labdaros tradicija Lietuvoje yra įsitvirtinusi, žmonės mielai padeda savanoriams, kurie kasdien rūpinasi socialiai pažeidžiamomis visuomenės grupėmis, tad belieka pasiūlyti patogius būdus, kaip paramą surinkti efektyviausiai.“

2020 m. startavusioje „Rimi“ elektroninėje parduotuvėje apsipirkimo metu į krepšelį įsidėję 3 arba 5 eurų paramą žyminčią etiketę ir kartu su kitais pirkiniais už ją atsiskaitę pirkėjai vieno mygtuko paspaudimu gali paremti „Maisto banko“, „Sidabrinės linijos“ ir „Gelbėkit vaikus“ organizacijas. Sukauptas sumas prekybos tinklas perveda šioms paramos gavėjoms – jokie papildomi mokesčiai ar administravimo lėšos nuo šios sumos nėra nuskaičiuojamos. 

„Elektroniniai pinigai – toli gražu ne vienintelis būdas, kaip mūsų pirkėjai praėjusiais metais rėmė nevyriausybinį sektorių Lietuvoje, – teigia  Gabrielė Šerėnienė. – Patraukli labdaros forma, kurią taikome mūsų tinklo parduotuvėse, yra aukojimas įsigyjant tam tikrą produktą, kurio kainos dalis skiriama nevyriausybinėms organizacijoms.“ Pavyzdžiui, tokiu būdu praėjusių metų šventiniu laikotarpiu parama sutelkta visiems mūsų partneriams, dalyvavusiems Lietuvos žmonių emocinei sveikatai stiprinti skirtame projekte „Visada prisimenu Tave“.

Panašiu principu veikia ir aukojimas per taromatus, kur grąžinęs tarą pirkėjas gali pasirinkti savo sukauptą sumą skirti „Sidabrinei linijai“, „Niekieno vaikams“, „Mamų unijai“. Šiuo aukojimu pirkėjai ne tik prisideda prie gamtos išsaugojimo, bet ir padeda vaikams, vyresnio amžiaus žmonėms ar sergančius vaikus slaugančioms mamoms. Tuo tarpu dovanodami lojalumo programoje sukauptas lėšas, taip pat ir aukodami per specialias dėžutes prie parduotuvių kasų pirkėjai gali paremti organizaciją „Gelbėkit vaikus“.

„Kasdienis ir didžiausias mūsų organizacijos darbas bei rūpestis – pagalba vaikams, augantiems sunkumų patiriančių tėvų ar globėjų šeimose. Visos mūsų pastangos sutelktos tam, kad šie vaikai liktų ir šeimose augtų saugūs, būtų išpildyti ne tik būtiniausi jų poreikiai, bet ir suteikta galimybė atsiskleisti, tobulėti bei ateityje tapti bendruomenes ir Lietuvą stiprinančiais žmonėmis. Vis tik tam, kad galėtume tuo pasirūpinti, ne mažiau mūsų pastangų reikalauja veiklai vykdyti būtinų lėšų paieška, todėl ypatingai vertiname tokius ilgalaikius partnerius kaip „Rimi“, kurie ne tik patys padeda, bet ir papildomai dirba tam, kad žmonės, pirkėjai, galėtų kuo paprasčiau prisidėti prie paramos“, – sako organizacijos „Gelbėkit vaikus“ generalinė direktorė Rasa Dičpetrienė.  

Pats prekybos tinklas „Rimi“ taip pat skyrė paramą nevyriausybinį sektorių atstovaujantiems partneriams. Iš viso 2021 metais visais „Rimi“ siūlomais būdais organizacijai „Niekieno vaikai“  buvo paaukoti 40 113,95 Eur, „Gelbėkit vaikus“ – 42 067,78 Eur, „Maisto bankui“ – 28 357 Eur, „Sidabrinei linijai“ – 18 979,43 Eur, „Mamų unijai“ – 8 815 Eur.


Populiarūs straipsniai

Svarbu!

Informaciją apie tai, kokią mažiausią kainą per 30 dienų laikotarpį iki kainos sumažinimo „Rimi“ taikė leidinyje nurodytoms negreitai gendančioms prekėms rasite e. parduotuvėje ir prekybos vietose (atitinkamos prekės kainolapyje).