1. Kaip sukurti naują „Rimi“ paskyrą, naudojant „Smart-ID“?
- Kuriant naują „Mano Rimi“ paskyrą, galima pasirinkti – registruotis naudojant slaptažodį arba „Smart-ID“. Pasirinkus registruotis naudojant slaptažodį, susikursi slaptažodį prisijungimui prie savo paskyros. Jei pasirinksi registruotis naudojant „Smart-ID“, slaptažodžio kurti nereiks – baigus registraciją, galėsi tiesiog prisijungti su „Smart-ID“.
2. Ar galėsiu vėliau pridėti slaptažodį, jei paskyrą užregistravau naudodamas „Smart-ID“?
- Taip, galima paskyros nustatymuose pridėti ir slaptažodį. Tai leis prie paskyros prisijungti naudojant abu būdus – slaptažodį ir (arba) „Smart-ID“.
3. „Mano Rimi“ paskyrą jau turiu. Kaip prie jos prisijungti, naudojant „Smart-ID“?
- Norint pradėti naudoti „Smart-ID“ prisijungimui prie paskyros, pirmiausia reikia prisijungti prie paskyros įprastu būdu per www.rimi.lt, www.manorimi.lt arba per „Rimi“ mobiliąją programėlę. Tuomet reikia spausti ant „Sveiki, (vardas)“ ir pasirinkti skiltį „Redaguoti paskyrą“ (internete) arba „Daugiau“ ir „Paskyra ir nustatymai“ („Rimi“ programėlėje). Skiltyje „Autentifikavimo metodai“ pasirink „Pridėti Smart-ID“, įvesk savo asmens kodą ir atlik reikiamus veiksmus pagal „Smart-ID“ instrukcijas (patvirtinti „Smart-ID“ ir „Mano Rimi“ paskyrų susiejimą reikia įvedant PIN1 kodą).
4. Ką daryti, jei „Smart-ID“ duomenys (vardas, pavardė ar gimimo data) nesutampa su „Mano Rimi“ paskyros duomenimis?
- Jei paskyros duomenys (vardas, pavardė ir gimimo data) nesutampa su „Smart-ID“ duomenimis, sistema paklaus, ar norėtum atnaujinti „Mano Rimi“ paskyros duomenis „Smart-ID“ duomenimis. Tačiau tai nėra privaloma.
5. Ar galiu ir toliau prisijungimui naudoti slaptažodį?
- Taip, prisijungimui gali ir toliau naudoti savo esamą slaptažodį.
6. Ar būtina naudoti „Smart-ID“?
- Ne, tikrai nebūtina susieti „Smart-ID“ su savo paskyra ir naudoti kaip autentifikavimo metodo. „Smart-ID“ – tai tik papildomas galimas prisijungimo būdas, bet jis nėra privalomas. Galima ir toliau naudoti slaptažodį, kaip ir iki šiol.
7. Kaip bus laikomas ir saugomas mano asmens kodas?
- Pirkėjo asmens kodas bus naudojamas tik autentifikavimo tikslais. Jis nebus naudojamas jokiuose kituose procesuose, išskyrus „Mano Rimi“ paskyros autentifikavimą. Asmens kodas nebus matomas nei darbuotojams, nei klientams. Matoma bus tik pats faktas, kad klientas prie savo paskyros pridėjo „Smart-ID“.
8. Ar galima nustoti naudoti „Smart-ID“ prisijungimui?
- Taip, bet kuriuo metu gali prisijungti prie savo „Mano Rimi“ paskyros nustatymų ir pašalinti „Smart-ID“ kaip autentifikavimo metodą. Tokiu atveju sistema paprašys naudoti esamą slaptažodį (jei jis buvo sukurtas anksčiau) arba sukurti naują slaptažodį, kad galėtum toliau naudotis savo „Mano Rimi“ paskyra.
9. Ar galiu susikurti daugiau nei vieną paskyrą su tuo pačiu asmens kodu?
- Ne, su vienu asmens kodu galima susikurti tik vieną paskyrą.
10. Kas yra „Smart-ID“?
- „Smart-ID“ yra programėlė, kuri gali būti naudojama prisijungiant prie elektroninių paslaugų ar paskyrų, elektroninės bankininkystės ir dokumentų pasirašymo. Daugiau informacijos apie „Smart-ID“ galima rasti čia: https://www.smart-id.com/lt/help/faq/
11. Ar galima prisijungti prie verslo paskyros, naudojant „Smart-ID“?
- Apgailestaujame, tačiau šiuo metu „Smart-ID“ naudoti galima tik privačioms „Mano Rimi“ lojalumo programos paskyroms.
12. Ar galima susikurti paskyrą arba prisijungti prie paskyros su „Smart ID“ „Mano Rimi“ kortelių terminale?
- Ne, „Smart-ID“ galima naudoti tik kituose kanaluose – „Rimi“ mobiliojoje programėlėje, internetu www.manorimi.lt, www.rimi.lt ar e. parduotuvėje.
13. Ar norint „Smart-ID“ susieti su „Mano Rimi“ paskyra reikia atsisiųsti „Smart-ID“ mobiliąją programėlę?
- Taip, norint naudoti „Smart-ID“ naujos paskyros sukūrimui ar prisijungimui, reikia pirmiausia parsisiųsti „Smart-ID“ programėlę ir susikurti joje paskyrą. Jeigu iki šiol naudojai „Smart-ID“, tuomet „Smart-ID“ programėlę ir paskyrą jau turi.