0

DUK

Kokiais būdais galima atsiskaityti už pirkinius?

Atsiskaityti už pirkinius galima kreditine arba debetine kortele, taip pat – per automatiškai sukuriamus mokėjimų pavedimus „Swedbank“ arba SEB interneto bankuose („Bank link“).

Kokia yra minimali užsakymo suma?

Minimali užsakymo suma yra 20,00 Eur.

Ar yra taikomas prekių pristatymo mokestis?

Prekių pristatymo mokestis priklauso nuo pasirinkto prekių pristatymo laiko, būdo ir bendros krepšelio sumos. Pristatant prekes į namus taikomas pristatymo mokestis nuo 0 iki 3,99 Eur. Tikslų pristatymo mokestį matysite pasirenkant pristatymo laiką. Jei bendra krepšelio suma yra lygi 50 Eur ar didesnė, pristatymo mokestis taikomas nebus.  Pristatymo ir taros mokesčiai nėra įtraukiami į krepšelio sumą. 

Pristatymo mokestis netaikomas, pasirinkus atsiėmimą parduotuvėje ar „Drive“ prekių atsiėmimo punktuose.

Kodėl apsiperkant „Rimi“ e-parduotuvėje taikomas prekių pakavimo mokestis ir koks jo dydis?

Užtikrinant, kad užsakytos prekės Jums būtų saugiai ir laiku pristatytos, jos turi būti atidžiai ir atsakingai supakuotos, o tai reikalauja papildomo „Rimi“ darbuotojų laiko ir pastangų. Atitinkamai, apsiperkant e-parduotuvėje yra taikomas prekių pakavimo mokestis, kuris priklauso nuo bendros prekių krepšelio sumos:

1. perkant už 20-30 Eur taikomas 0,29 Eur pakavimo mokestis;

2. perkant už 30-40 Eur taikomas 0,39 Eur pakavimo mokestis;

3. perkant už 50-60 Eur taikomas 0,59 Eur pakavimo mokestis;

4. perkant už 60 eur ir daugiau – taikomas 0,69 Eur pakavimo mokestis.

 

Ar atsiskaitant už prekes „Rimi“ e-parduotuvėje galima naudoti „Rimi“ dovanų kortelę?

Kol kas tokios galimybės nėra.

Ar perkant „Rimi“ e-parduotuvėje galima gauti „Mano Rimi“ pinigų?

Jei užsiregistravote su lojalumo programos paskyra, 1 % nuo pirkinių sumos sugrįš į „Mano Rimi“ kortelę „Mano Rimi“ pinigais. „Mano Rimi“ pinigai nesugrįžta perkant vaistinius preparatus, pradinio maitinimo pieno mišinius, kūdikių arbatą, tabako gaminius, alkoholinius gėrimus, lojalumo akcijos prekes ir trečiųjų šalių teikiamas prekes ar paslaugas (išankstinio mokėjimo kortelių papildymus, draudimo paslaugas, loterijos bilietus, superkamą ar keičiamą tarą, depozitą ir pan.).

Ar perkant „Rimi“ e-parduotuvėje galima panaudoti „Mano Rimi“ lojalumo kortelėje sukauptus pinigus?

Perkant „Rimi“ e-parduotuvėje galima tik kaupti „Mano Rimi“ pinigus. Panaudoti juos galima tik fizinėse „Rimi“ parduotuvėse.

Ar galima įsigyti prekių įmonės vardu ir gauti sąskaitą-faktūrą?

Jeigu norite gauti sąskaitą faktūrą įmonės vardu, jums reikia prisijugti/registruotis prie paskyros verslui ir suvesti reikiamus įmonės rekvizitus, išsaugoti ir pasirinkti apmokėjimo būdą.
Sąskaitą faktūrą gausite el. paštu, kai užsakymas bus užbaigtas. Jeigu po užsakymo pateikimo atnaujinote įmonės rekvizitus, pakeitimai galios tik naujiems užsakymams. 

Ar galima vieno užsakymo sąskaitą išskaidyti į kelias?

Kol kas tokios galimybės nėra.

 

Kokias prekių pristatymo ar atsiėmimo vietas galima rinktis?

Peržiūrėti visas galimas prekių pristatymo ir atsiėmimo vietas galite čiaPasirinkus pristatymą į namus, dėl ribotų resursų pristatymus galime vykdyti tik tais adresais, kuriuos galima pasirinkti e. parduotuvėje.

Ar galima koreguoti jau pateikto užsakymo datą, laiką, pristatymo/atsiėmimo vietą ar būdą?

Pakeisti pasirinktą pristatymo datą, laiką, pristatymo/atsiėmimo vietą ar būdą galite per tam tikrą laiką nuo užsakymo pateikimo savo „Rimi“ e-parduotuvės paskyroje, spaudžiant „Pridėti prekes“ arba "Keisti pristatymo būdą" – sistema Jums leis keisti užsakymo detales. Jei sistema užsakymo keisti neleidžia, Jūsų užsakymas jau pradėtas vykdyti. 

Ar galima papildyti jau pateikto užsakymo prekių krepšelį?

Įtraukti papildomų prekių į jau užsakytą prekių krepšelį galite per tam tikrą laiką nuo užsakymo pateikimo savo „Rimi“ e. parduotuvės paskyroje. Jei užsakymą dar galima papildyti, prie užsakymo matysite veikiantį mygtuką „Pridėti prekes“. Jei į užsakymą įtraukiate papildomas prekes, jos bus laikomos užsakytomis tik tada, kai už jas sumokėsite. Užsakymui papildyti skirtas laikas yra ribotas. Jis skaičiuojamas nuo papildymo pradžios, o Jums likęs laikas matysis laikmatyje. Baigę pildyti užsakymą, gausite užsakymo patvirtinimą, kuriame bus išvardytos papildomai į užsakymą įtrauktos prekės.

Išimti prekių iš anksčiau užsakyto prekių krepšelio negalima.

Jei sistema užsakymo keisti neleidžia, Jūsų užsakymas jau pradėtas vykdyti. Tuomet prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.

Ar galima atšaukti pateiktą užsakymą?

Norėdami atšaukti padarytą užsakymą, prisijunkite prie savo „Rimi“ e-parduotuvės paskyros ir spauskite pasirinkimą „Atšaukti užsakymą“. Jei sistema užsakymo atšaukti neleidžia, Jūsų užsakymas jau pradėtas vykdyti. Tuomet prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.

Ar galima sveriamų prekių (pavyzdžiui, bananų) užsisakyti vienetais?

Pasirinkus norimą vaisių ir daržovių svorį, Jūsų patogumui bus parodomas apytikslis šių vaisių ar daržovių vienetų skaičius.

Ar galima pateikti papildomos informacijos kurjeriui dėl pristatymo?

Taip, teikiant užsakymą galėsite pateikti papildomos informacijos kurjeriui dėl pristatymo detalių. Pasirinkus pristatymą į namus, dėl ribotų resursų pristatymus galime vykdyti tik tais adresais, kuriuos galima pasirinkti e. parduotuvėje.

Ką daryti, jei negavau patvirtinimo apie užsakymą?

Jei užsakymą „Rimi“ e-parduotuvėje pateikėte ir apmokėjote, o patvirtinimo negavote, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.

 

Ką daryti, jei mokant nepritaikė nuolaidos?

Jei apmokant užsakymą nepritaikė nuolaidos, kurią matėte „Rimi“ e-parduotuvėje, arba Jūsų įvesto nuolaidų kupono, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.

 

Mano paskyra

Pristatymas
0 EUR