0

DUK

Kokių duomenų reikia, norint užsiregistruoti „Rimi“ e-parduotuvėje?

Norint užsiregistruoti/sukurti paskyrą „Rimi“ e-parduotuvėje, galite pasirinkti – registruotis per asmeninę „Rimi“ lojalumo programos paskyrą (t.y. su „Mano Rimi“ lojalumo kortele) ar be jos. Jei registruojatės per asmeninę „Rimi“ lojalumo programos paskyrą, sistema automatiškai perkelia turimus duomenis iš Jūsų asmeninės lojalumo programos paskyros. Tokiu atveju reikės tik užpildyti trūkstamus duomenis.

Norint užsiregistruoti/sukurti paskyrą „Rimi“ e-parduotuvėje be lojalumo programos paskyros (t.y. be „Mano Rimi“ lojalumo kortelės), reikia pateikti vardą, pavardę, elektroninio pašto adresą, mobilaus telefono numerį, pasirinkti kanalus, kuriais norėsite, kad su jumis susisiektume. Jei norėsite, kad prekės būtų pristatytos į namus, įveskite ir prekių pristatymo adresą. Prekių pristatymo adresą vėliau galėsite koreguoti ar papildyti nauju. Savo paskyroje taip pat galite įvesti automobilio valstybinį numerį – tuomet „Drive“ atsiėmimo punkte sistema, nuskaičiusi Jūsų automobilio numerį, identifikuos užsakovą ir Jums nebereikės papildomai įvesti užsakymo PIN kodo.

Jei nenorite kurti asmeninės paskyros, „Rimi“ e-parduotuvės paslaugomis galite naudotis kaip svečias.

 

Ar galima užsiregistruoti e-parduotuvėje be elektroninio pašto?

Norint užsiregistruoti, elektroninis paštas yra būtinas, kad galėtume informuoti Jus apie užsakymo būseną, atsiųstume PIN kodą, kuris reikalingas pasiimant prekes specialiose prekių atsiėmimo vietose, ir pan.

Ar galiu registruotis, jei neturiu „Mano Rimi“ lojalumo kortelės?

Taip, užsiregistruoti „Rimi“ e-parduotuvėje gali visi pirkėjai. Tam nebūtina turėti „Mano Rimi“ lojalumo kortelės. Jei registruojatės per asmeninę „Rimi“ lojalumo programos paskyrą, sistema automatiškai parinks Jūsų paskyroje esančius duomenis. Jums reikės užpildyti tik tuos duomenis, kurių Jūsų asmeninėje paskyroje nebuvo ir kurie yra būtini, norint naudotis „Rimi“ e-parduotuvės paslaugomis.

Užsiregistravus su lojalumo programos paskyra, turėsite galimybę už e-parduotuvėje padarytus užsakymus kaupti „Mano Rimi“ pinigus ir virtualius „lipdukus“.

Ką daryti, jei nepavyko užsiregistruoti e-parduotuvėje?

Jei užsiregistruoti nepavyko, kreipkitės nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr.

8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.

Kokių duomenų reikia norint sukurti paskyrą verslui?

Norint užregistruoti/sukurti paskyrą verslui, Jums reikės įvesti įmonės atstovo vardą, įmonės atstovo pavardę, el. pašto adresą, telefono numerį, įmonės pavadinimą, įmonės kodą, PVM mokėtojo kodą, registracijos adresą, miestą, pašto kodą ir pasirinkti kanalus, kuriais norėsite, kad su Jumis susisiektume.

Mano paskyra

Pristatymas
0 EUR