0

DUK

Ką daryti, jei gavau nekokybišką prekę?

Netinkamos kokybės prekę galite iš karto grąžinti kurjeriui prekių pristatymo į namus metu ar „Rimi“ darbuotojui prekių atsiėmimo parduotuvėje metu. Jei netinkamos kokybės prekę pastebėjote vėliau, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.

Ką daryti, jei negavau užsakytų prekių ar jų kiekio ir tokia informacija nėra pažymėta prekių sąskaitoje?• Ką daryti, jei negavau užsakytų prekių ar jų kiekio ir tokia informacija nėra pažymėta prekių sąskaitoje?

Jei pastebėjote prekių neatitikimus pristatymo/atsiėmimo metu, būtinai informuokite kurjerį ar „Rimi“ darbuotoją, pristatantį prekes. Jei prekių neatitikimus pastebėjote vėliau, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.

Ką daryti, jei gavau prekių, kurių neužsakiau, ir tai nėra prekių pakaitalai?

Jei pastebėjote prekių neatitikimus pristatymo/atsiėmimo metu, būtinai informuokite kurjerį ar „Rimi“ darbuotoją, pristatantį prekes. Jei prekių neatitikimus pastebėjote vėliau, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.

Ką daryti, jei man netinka gautas prekės pakaitalas?

Jei parinktas prekės pakaitalas netinka, jį galite grąžinti kurjeriui ar „Rimi“ darbuotojui prekių pristatymo/atsiėmimo metu. Jei prekių pakaitalą, kuris jums netinka, pastebėjote vėliau, prašome kreiptis nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu Nr. 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com.

Kokios kokybiškos prekės yra negrąžinamos?

Remiantis LR Civilinio kodekso bei 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintų „Mažmeninės prekybos taisyklių“  nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:

  • pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintos prekės, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba prekės, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  • greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  • supakuoti  vaizdo ar garso įrašai arba supakuota  programinė įranga, kuri buvo išpakuota po pristatymo;
  • laikraščiai, periodiniai leidiniai ar žurnalai.
Per kiek laiko grąžinami pinigai už mažesnį prekės svorį, nepristatytas ar grąžintas prekes?

Pinigai į sąskaitą, iš kurios sumokėjote, grąžinami per 5 darbo dienas.

Kokie pirkimo įrodymai reikalingi, norint grąžinti netinkamas ar nekokybiškas prekes?

Jei kreipiatės dėl netinkamų ar nekokybiškų prekių, aprašykite ar papasakokite esamą situaciją, pateikite nekokybiškos prekės nuotrauką ir pirkimo metu gautą elektroninį čekį.

 

Kaip skaičiuojama mokėtina suma, jei pristatytų prekių svoris yra mažesnis ar didesnis nei pateiktame užsakyme?

Jei dėl svorio paklaidos gavote prekių už didesnę sumą, nei sumokėjote, už papildomą svorį mokėti nereikės. Jei dėl svorio paklaidos gavote prekių už mažesnę sumą, nei sumokėjote, kainos skirtumą per 5 darbo dienas grąžinsime į sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius.

 

Mano paskyra

Pristatymas
0 EUR