„Mano Rimi“ privatumo politika

Mums rūpi jūsų privatumas

Jūsų pasitikėjimas mums yra svarbus. Mūsų tikslas yra užtikrinti, kad jūs jaustumėtės saugiai, dalindamiesi savo asmens duomenimis su mumis. Asmens duomenys - tai bet kokia informacija, kuri gali būti naudojama identifikuoti asmenį.

Mes imamės atitinkamų priemonių užtikrinti, kad mums pateikti asmens duomenys visada būtų saugūs ir kad jūsų asmens duomenų tvarkymas atitiktų galiojančius duomenų apsaugos įstatymus, mūsų vidines politikas, gaires ir tvarką. Be to, mes paskyrėme Duomenų apsaugos pareigūną, kurio užduotis yra stebėti, ar mes laikomės šių įstatymų, gairių ir tvarkos.

Mums svarbu užtikrinti jūsų asmens duomenų tvarkymo skaidrumą. Taigi, šiame informaciniame tekste aprašome, kaip ir kur tvarkome asmens duomenis, susijusius su „Mano Rimi“ lojalumo programa.

Pagal „Mano Rimi“ lojalumo programos taisykles turime pareigą suteikti asmeninius pasiūlymus, aktualius būtent jums, taip pat kitas programos naudas. Kad galėtume tai padaryti, turime įvertinti informaciją apie jus, kokius pirkinius mėgstate ir kokie yra jūsų pirkimo įpročiai, t.y., sukurti jūsų, kaip pirkėjo, profilį.

 

  • Kokių kategorijų asmens duomenis renkame ir kodėl?
    • Registracijos ir dalyvavimo tvarkymas

      Mes tvarkome jūsų asmens duomenis, kad galėtume administruoti jūsų registraciją ir dalyvavimą „Mano Rimi“ lojalumo programoje.

      Kad galėtumėme jus užregistruoti „Mano Rimi" lojalumo programoje ir užtikrinti sėkmingą tolimesnį jūsų dalyvavimą programoje, prašome pateikti asmens duomenis sutarties sudarymui ir jos vykdymui (registracijos procese būtini duomenys yra pažymėti žvaigždute ("* ")). Nepateikę būtinų asmens duomenų, negalėsite dalyvauti „Mano Rimi“ lojalumo programoje. Jeigu jums nepavyksta užpildyti būtinų duomenų, prašome kreiptis į Klientų aptarnavimo centrą.

      Jūsų pateikti asmens duomenys bus naudojami bendrauti su jumis, atsakyti į jūsų užklausas, užtikrinti, kad jūsų informacija būtų tiksli ir laiku atnaujinama, patvirtinti jūsų registraciją arba pakeisti ankstesnę „Mano Rimi" kortelę (prarastą, neveikiančią ir pan.) nauja, identifikuoti jus (jei reikia), kad galėtumėte kurti arba pasiekti savo „Mano Rimi" paskyrą ir pamatyti atitinkamą informaciją joje, susisiekti su jumis tais atvejais, kai matome būtinybę susisiekti su jumis ir informuoti jus (pvz. apie pakeitimus sutarties sąlygose, pamirštus pirkinius ar piniginę arba kai mes užfiksuojame problemas operacijose).

      Norėdami užsiregistruoti ir dalyvauti Mano Rimi lojalumo programoje, privalote pateikti šią informaciją.

       

      Asmens duomenų kategorijos Teisinis pagrindas Duomenų saugojimo laikotarpis
      • „Mano Rimi“ kortelės numeris
      • Vardas
      • Gimimo data
      • Lytis
      •  Kontaktinė informacija -elektroninio pašto adresas ir mobiliojo telefono numeris
      • Miestas
      • Šalis       
      • Pasirinkimai ir kiti nustatymai, kuriuos pasirinkote savo „Mano Rimi“ paskyroje
      • „Mano Rimi“ pinigų ir virtualių lipdukų kiekis
      • Užklausos
      • Pirkimo operacijos duomenys, kurios metu buvo panaudota „Mano Rimi“ kortelė
      • Informacija apie vietas, kur buvo panaudota „Mano Rimi“   kortelė

      Tvarkymas būtinas siekiant sudaryti ir įvykdyti sutartį su jumis.

      Žr. skyrių „Kiek laiko saugomi mano asmens duomenys?“

      Jūsų mobiliojo telefono numerį mes naudojame, kad galėtume susisiekti su jumis skubiais atvejais, kai yra svarbu susisiekti su jumis nedelsiant. Jūsų pateiktą el. paštą mes naudojame, kad galėtume jus informuoti apie „Mano Rimi“ lojalumo programos pokyčius ir esminius įvykius (pvz., taisyklių ar privatumo politikos pokyčius bei atnaujinimus, registracijos į renginius patvirtinimus, kuriuose jūs išreiškėte norą dalyvauti, informacija apie laimėjimą žaidimuose). Jūsų mobilaus telefono numerį ir el. paštą taip pat naudojame naujos „Mano Rimi " kortelės registravimo ar keitimo metu.

      Taip pat bendravimui su jumis mes naudojame ir kitus kanalus: mūsų tinklapį www.rimi.lt, „Mano Rimi“ kortelių terminalą, mobiliąją programėlę, socialinę paskyrą Facebook platformoje ir pan.).

      Registruodamiesi „Mano Rimi“ lojalumo programoje, jūs patvirtinate, kad jūsų nurodyti asmens duomenys yra tikslūs ir teisingi, ir jūs esate ne jaunesni kaip 16 metų amžiaus. Atsiradus netikslumams, turite nedelsdami juos ištaisyti.

        

    • Asmeninių pasiūlymų ir kitų programos naudų administravimas

      Mes tvarkome jūsų asmens duomenis tam, kad galėtume administruoti asmeninius pasiūlymus ir kitas programos naudas, pvz., pasiūlymus gimtadienių proga ar kvietimus į specialius renginius. Mes tvarkome tik tuos asmens duomenis, kurie yra būtini konkrečiai programos naudai suteikti.

      Tuo atveju, jei pagal „Mano Rimi“ lojalumo programą pateiksime papildomų naudų ar pasiūlymų, kurių reikmėms prašysime pateikti papildomų asmens duomenų arba norėsime panaudoti jau pateiktus duomenis kitiems tikslams, pateiksime jums atitinkamą informaciją apie asmens duomenų tvarkymą kartu su prašymu pateikti naujus asmens duomenis arba pristatydami naujas naudas.

       

      Asmens duomenų kategorijos Teisinis pagrindas Duomenų saugojimo laikotarpis
      • Vardas
      • „Mano Rimi“ kortelės numeris
      • Pasirinkimai ir kiti nustatymai, kurie buvo pasirinkti jūsų, „Mano Rimi“ paskyroje
      • Gimimo data
      • Lytis
      • Miestas
      • Jūsų vaiko vardas
      • Jūsų vaiko gimimo data
      • Pirkimo duomenys, užregistruoti naudojant kortelę „Mano Rimi“, pvz., informacija apie pirkinių pavadinimus, datą, sumą, kiekį, kiek kartų apsipirkote, kokios nuolaidos buvo Jums pritaikytos ir kt.
      • Informacija apie vietas, kuriose naudojote „Mano Rimi“ kortelę
      • Prisijungimų prie „Mano Rimi“ profilio duomenys

      Tvarkymas būtinas siekiant įvykdyti sutartį su jumis.

      Žr. skyrių „Kiek laiko saugomi mano asmens duomenys?“

       

      Siekdami pateikti jums asmeninius pasiūlymus ir kitas „Mano Rimi“ lojalumo programos naudas, naudojame automatizuotą sprendimų priėmimą, įskaitant profiliavimą. Tam, kad galėtume tai padaryti, mes analizuojame jūsų pateiktus asmens duomenis ir apsipirkimo sandorius (t.y. aukščiau nurodytus pirkimo duomenis), pritaikydami algoritmus. Mūsų atlikti veiksmai neturi jums jokio teisinio ar panašaus reikšmingo poveikio.

      Daugeliu atvejų automatinis sprendimų priėmimas grindžiamas tik bendromis taisyklėmis, taikomoms visiems „Mano Rimi“ programos dalyviams. Tai nėra pagrįsta jūsų pasirinkimais, elgesiu ar panašiomis savybėmis, ir mes nebandome nuspėti ar įvertinti jokio jūsų galimo elgesio ar pasirinkimo kad pateiktume jums „Mano Rimi“ programos naudas. Pavyzdžiui, automatinis sprendimo priėmimas vykdomas, kai jūsų „Mano Rimi“ kortelei priskiriama atitinkama „Mano Rimi“ pinigų suma, atsižvelgiant į jūsų pirkinio sumą ir perkamas prekes („Mano Rimi“ pinigai nesuteikiami už alkoholio prekes).

      Kitas bendros taisyklės pavyzdys – atsižvelgiant į jūsų įvestą gimimo datą, nustatome, kada jums turėtų būti pritaikyti mūsų suteikiami gimtadienio pasiūlymai.

      Jei nenorite, kad jums būtų taikoma automatizuotas sprendimų priėmimas, įskaitant profiliavimą, negalite dalyvauti „Mano Rimi“ lojalumo programoje.

       

    • Tiesioginė rinkodara

      Mes tvarkome jūsų asmens duomenis, norėdami siųsti jums tiesioginės rinkodaros informaciją, pvz., siųsti asmeninę ir svarbią informaciją bei pasiūlymus jūsų pasirinktu bendravimo būdu: paštu, žinutėmis, el. paštu, socialiniuose tinkluose.

      Atkreipkite dėmesį, kad jei nuspręsite gauti tiesioginės rinkodaros pranešimus per socialinį tinklą, naudosime jūsų mobiliojo telefono numerį ar el. pašto adresą, kad galėtume susisiekti su jumis socialiniuose tinkluose.

       

      Asmens duomenų kategorijos Teisinis pagrindas Duomenų saugojimo laikotarpis
      • Vardas
      • Elektroninio pašto adresas
      • Mobiliojo telefono numeris
      • Socialinis tinklas
      • Namų adresas
      • Asmens duomenys, nurodyti skyriuje „Asmeninių pasiūlymų ir kitų privalumų administravimas“
      Jūsų sutikimas

      Tiek laiko, kiek norėsite gauti mūsų tiesioginės rinkodaros pasiūlymus.

    • Žaidimai

      Jei išreiškėte norą dalyvauti žaidimuose, mes tvarkome jūsų asmens duomenis, kad galėtume administruoti žaidimus. Mes tvarkome jūsų asmens duomenis tam, kad nustatytume ir paskelbtume nugalėtoją, identifikuotume jus išduodant žaidimo prizus.

      Informuojame, kad išreiškę pageidavimą dalyvauti žaidimuose, jūs sutinkate, kad jūsų „Mano Rimi“ kortelė būtų įtraukta į mūsų ir mūsų tiekėjo organizuojamus automatinius žaidimus be papildomo pranešimo jums. Tiekėjų sąrašą, kurie organizuoja žaidimus ir su kuriais mes dalinamės jūsų asmeniais duomenimis (pvz. „Mano Rimi“ kortelės numeriu) galite rasti čia. Jūsų tapatybė bus tikrinama jums atsiimant prizą, o neatitikimo atveju bus atsisakyta išduoti prizą.

      Su detalesne tvarka, kaip mes tvarkome asmens duomenis žaidimuose, galite susipažinti čia.

       

    • Statistiniai ir rinkos tyrimų tikslai

      Mes tvarkome jūsų asmens duomenis, kad galėtume pateikti ataskaitas ir statistinius duomenis mūsų paslaugoms stebėti, vertinti, tobulinti ir vystyti. Šiais tikslais mes netvarkysime jūsų vardo, kontaktinės informacijos ir kitos tiesiogiai identifikuojamos informacijos, kuri gali tiesiogiai jus identifikuoti kaip konkretų asmenį.

       

      Asmens duomenų kategorijos Teisinis pagrindas Duomenų saugojimo laikotarpis
      • Gimimo mėnuo ir metai
      • Lytis
      • Miestas
      • Šalis
      • Pašto kodas
      • Pasirinkimai ir kiti nustatymai, kurie buvo pasirinkti jūsų, „Mano Rimi“ paskyroje
      • Pirkimo duomenys, užregistruoti naudojant kortelę Mano Rimi
      • Informacija apie vietas, kuriose naudojote kortelę „Mano Rimi“

      Tvarkymas yra būtinas norint patenkinti mūsų teisėtą interesą mūsų teikiamų paslaugų įvertinimui ir tolimesniam vystymui.

      Iki tol, kol mums reikės užtikrinti savo teisėtą interesą.

    • Informacijos saugumo tikslai

      Mes fiksuojame prisijungimus, kai jūs arba mes, priklausomai nuo jūsų užklausos, prisijungiame prie jūsų „Mano Rimi” paskyros, su tikslu pakeisti duomenis ar atlikti kitus veiksmus „Mano Rimi“ paskyroje. Tikslas - nustatyti galimą sukčiavimo grėsmę ar neteisėtą veiklą, siekiant apsaugoti sistemas ir duomenis nuo neteisėtų pakeitimų ir užtikrinti atsekamumą. Fiksavimas būtinas norint patenkinti mūsų teisėtus interesus, siekiant užtikrinti informacijos saugumą.

  • Iš kokių šaltinių mes renkame asmens duomenis?
    • Iš Jūsų

      Mes renkame jūsų pateiktus asmens duomenis, pvz., registruojantis kaip „Mano Rimi“ lojalumo programos dalyvis, susisiekiant su mumis, naudojant „Mano Rimi“ kortelę ar mūsų platformas.

       

  • Dalijimasis asmens duomenimis
    • Paslaugų tiekėjai

      Norėdami įvykdyti mūsų įsipareigojimus jums, dalinamės jūsų asmens duomenimis su įmonėmis, kurios mums teikia paslaugas, tokias kaip:

      • interneto svetainių talpinimo paslaugas (angl. – „hosting“);
      • informacinių sistemų kūrimo ir priežiūros paslaugas;
      • duomenų analizės ir asmeninių pasiūlymų kūrimo paslaugas;
      • tiesioginės rinkodaros pranešimų siuntimo paslaugas;
      • su lojalumo programa susijusių marketingo veiksmų paslaugas;
      • interneto/mobiliųjų programų kūrimo ir priežiūros paslaugas . Šios įmonės gali tvarkyti jūsų asmens duomenis tik pagal mūsų nurodymus ir negali jų naudoti kitiems tikslams. Be to, jos privalo saugoti jūsų asmens duomenis pagal įstatymus ir mūsų bendradarbiavimo susitarimą.
    • Teisėsaugos institucijos, valstybės ir savivaldos institucijos

      Stengdamiesi įvykdyti savo teisinę prievolę, gavus prašymą, galime perduoti jūsų asmens duomenis teisėsaugos institucijoms, valstybės ir savivaldybių institucijoms. Mes taip pat galime perduoti jūsų asmens duomenis teisėsaugos institucijoms, valstybės ir vietos valdžios institucijoms, kad galėtume vykdyti mūsų teisėtą interesą pareikšti, teikti ir ginti teisinius reikalavimus.

    • Žaidimų, kuriuose jus išreiškėte norą dalyvauti organizatoriai

      Mes galime dalintis kai kuriais jūsų asmeniais duomenimis (pvz. „Mano Rimi“ kortelės numeriu ar jūsų konktaktine informacija) su paslaugų tiekėjais, kuriuos pasitelkiame organizuoti arba įgyvendinti žaidimų organizavimą, kuriuose jūs išreiškėte norą dalyvauti. Apie žaidimus galite pasiskaityti šios privatumo politikos dalyje „Kokių kategorijų Asmens duomenims renkame ir kodėl“, bei skyriuje „Žaidimai“.

  • Kur tvarkome Jūsų asmens duomenis?

      Mes visada siekiame tvarkyti jūsų asmens duomenis ES/EEE teritorijoje. Jūsų asmens duomenys neperduodami ir netvarkomi už ES/EEE teritorijos ribų.

  • Kiek laiko saugomi mano asmens duomenys?

      Visi jūsų asmens duomenys yra saugomi lojalumo sistemoje tiek ilgai, kiek jūs dalyvaujate „Mano Rimi“ lojalumo programoje arba atitinkamoje jos dalyje.

      Jei nenaudojote „Mano Rimi“ kortelės 1 (vienerius) kalendorinius metus iš eilės, praėjus vieneriems metams, jūsų „Mano Rimi“ pinigai ir virtualūs lipdukai nustoja galioti, „Mano Rimi“ kortelė yra blokuojama, o jūsų pateikti asmens duomenys bus nedelsiant ištrinti ar nuasmeninti saugiu būdu, ir daugiau niekada nebus susieti konkrečiai su jumis.

  • Jūsų teisės

      Duomenų apsaugos įstatymai suteikia jums daug teisių, susijusių su jūsų asmens duomenų tvarkymu.

    • Susipažinimas su asmens duomenimis

      Turite teisę prašyti mūsų patvirtinimo, ar tvarkome jūsų asmens duomenis, ir tokiais atvejais prašyti susipažinti su mūsų tvarkomais jūsų asmens duomenimis. Bet kuriuo metu galite prisijungti prie „Mano Rimi“ paskyros (interneto svetainėje, mobilioje programoje, terminaluose mūsų parduotuvėse) ir patikrinti mūsų turimą informaciją apie jus, pvz., vardą, kontaktinę informaciją, sukauptus „Mano Rimi“ pinigus, asmeninius pasiūlymus ir pan.

    • Asmens duomenų taisymas

      Be to, jei manote, kad informacija apie jus yra neteisinga arba neišsami, turite teisę patys ją taisyti arba paprašyti, kad tai padarytumėme mes. Galite atnaujinti tam tikrą informaciją apie save prisijungdami prie „Mano Rimi“ paskyros (interneto svetainėje, mobiliojoje programoje, terminale parduotuvėse) arba skambindami Klientų aptarnavimo centro numeriu 8 800 29000.

    • Sutikimo atšaukimas

      Atsižvelgiant į tai, kad mes tvarkome jūsų asmens duomenis remiantis jūsų sutikimu, jūs turite teisę bet kuriuo metu atšaukti savo sutikimą dėl asmens duomenų tvarkymo. Tam, kad įgyvendintume šį jūsų prašymą, prašome pateikti rašytinį prašymą mums ar mūsų duomenų apsaugos inspektoriui.

    • Teisė nesutikti su duomenų tvarkymu tiesioginės rinkodaros tikslais

      Jūs taip pat turite teisę bet kuriuo metu nesutikti su jūsų asmens duomenų tvarkymu tiesioginės rinkodaros tikslais. Galite atsisakyti tiesioginės rinkodaros pranešimų prisijungę prie Mano Rimi profilio (interneto svetainėje, mobiliojoje programoje, terminale parduotuvėse) arba paskambinę Klientų aptarnavimo centro numeriu 8 800 29000.
       

    • Teisė nesutikti su duomenų tvarkymu, kai tvarkymas pagrįstas teisėtais interesais

      Jūs turite teisę nesutikti su asmens duomenų tvarkymu, kai asmens duomenys yra tvarkomi remiantis mūsų teisėtais interesais. Vis dėlto, nepaisant jūsų prieštaravimo, esant pagrįstoms motyvuotoms priežastims toliau tvarkyti duomenis, mes tęsime jūsų duomenų tvarkymą. Norėdami pasinaudoti aukščiau nurodyta teise, prašome pateikti raštišką prašymą mums ar mūsų Duomenų apsaugos pareigūnui.

    • Ištrynimas

      Esant tam tikroms aplinkybėms, turite teisę prašyti, kad mes ištrintume jūsų asmens duomenis. Tačiau ši nuostata netaikoma, jei pagal įstatymus privalome saugoti duomenis. Norėdami pasinaudoti aukščiau nurodyta teise, prašome pateikti raštišką prašymą mums ar mūsų Duomenų apsaugos pareigūnui.

    • Duomenų tvarkymo apribojimas

      Tam tikromis aplinkybėmis jūs taip pat turite teisę apriboti jūsų asmens duomenų tvarkymą. Prašome atkreipti dėmesį, kad pateikus prašymą apriboti jūsų duomenų tvarkymą, jūsų dalyvavimas Mano Rimi lojalumo programoje gali keistis. Norėdami pasinaudoti aukščiau nurodyta teise, prašome pateikti raštišką prašymą mums ar mūsų Duomenų apsaugos pareigūnui.  

    • Duomenų perkėlimas

      Be to, turite teisę gauti ar perduoti savo asmens duomenis kitam duomenų valdytojui („duomenų perkėlimas“). Ši teisė apima tik tuos duomenis, kuriuos pateikėte mums pagal jūsų sutikimą arba sutartį, ir kai duomenų tvarkymas vykdomas taikant automatizuotas priemones. Norėdami pasinaudoti aukščiau nurodyta teise, prašome pateikti raštišką prašymą mums ar mūsų Duomenų apsaugos pareigūnui.

  • Su kuo turėčiau susisiekti kilus klausimams?

      Jei turite klausimų dėl jūsų asmens duomenų tvarkymo, nedvejodami susisiekite su mumis.

      Jei nesate patenkintas gautu atsakymu, turite teisę pateikti skundą Duomenų inspekcijai.

    • Įmonės, atsakingos už jūsų asmens duomenų tvarkymą, kontaktiniai duomenys

      UAB „RIMI LIETUVA“ , reg. Nr. 123715317,

      Juridinis adresas: Kedrų g. 4, Vilnius, Lietuva, LT03116

      Telefono numeris: +370 5 2461057

      El. paštas: info.lt@rimibaltic.com

    • Klientų aptarnavimo tarnybos kontaktiniai duomenys

      Telefono numeris: 8 800 29000

      El. paštas: info.lt@rimibaltic.com

    • Duomenų apsaugos pareigūno kontaktiniai duomenys

      El. paštas: RimiDPO@rimibaltic.com 

      Taip pat galite kreiptis į mūsų Duomenų apsaugos pareigūną, siunčiant mums laišką aukščiau nurodytu adresu ir adresuojant jį Duomenų apsaugos pareigūnui.

Slapukai padeda užtikrinti, kad ateityje Jūsų apsilankymai šioje svetainėje būtų patogesni. Toliau naršydami šiame puslapyje Jūs sutinkate su šio puslapio slapukų taisyklėmis.