D.U.K

Susijungę į „Mano Rimi“ asmenų grupę galėsite matyti bendrus asmeninius pasiūlymus bei pasinaudoti kitais Jūsų asmenų grupės pasiūlymais.
Taip pat galėsite kartu kaupti ir panaudoti „Mano Rimi“ pinigus.
 

Papildomą informaciją galite gauti paskambinę nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu: 8 800 29 000 arba el. paštu info.lt@rimibaltic.com.

Kortelės naudojimo taisyklės yra patalpintos „Rimi“ internetinėje svetainėje: www.manorimi.lt, gali būti papildytos bei pakeistos.
 

„Mano Rimi“ asmenų grupė – Programos dalyvių grupė, kuri gali bendrai kaupti ir naudoti „Mano Rimi“ pinigus.

Susijungti į bendrą „Mano Rimi“ asmenų grupę gali visi „Rimi“ pirkėjai, turintys „Mano Rimi“ kortelę ir besinaudojantys „Rimi“ lojalumo programos sistema interneto svetainėje: www.manorimi.lt.

Visiems „Mano Rimi“ kortelių turėtojams reikia tarpusavyje susitarti dėl noro susijungti į „Rimi“ asmenų grupę. Asmuo, norintis prijungti kitą asmenį prie „Mano Rimi“ asmenų grupės, turi išsiųsti kvietimą suinteresuotam asmeniui, suvesdamas jo „Mano Rimi“ kortelės numerį. Pirmasis asmuo, pakvietęs kitą asmenį, tampa „Mano Rimi“ asmenų grupės administratoriumi.

Administratorius gali:
• patvirtinti naujus grupės narius;
• pašalinti kitus grupės narius;
• išardyti „Mano Rimi“ asmenų grupę;
• inicijuoti tolimesnį narių prijungimą. T.y. administratorius įveda „Mano Rimi“ kortelės Nr., kviečiamasis narys taip pat įveda administratoriaus „Mano Rimi“ kortelės Nr. Turi būti išlaikyta ankščiau nurodyta tvarka, nes jei pirmasis susijungimą inicijuos paprastas narys, įvesdamas administratoriaus „Mano Rimi“ kortelės Nr., sistema susijungti neleis.

Tuo atveju, jei administratorius nuspręstų išeiti iš grupės, prieš tai jis privalo pašalinti kitus gupės narius, o iki atsijungimo sukaupti „Mano Rimi“ pinigai – išdalinami proporcingai.
„Mano Rimi“ asmenų grupės narių skaičius negali viršyti 5 (penkių) asmenų.

Atsiskyrimo nuo „Mano Rimi“ asmenų grupės atveju, iki tol uždirbtų „Mano Rimi“ pinigų likutis, bus paskirstomas visiems proporcingai.

„Mano Rimi“ asmenų grupės nariai galės matyti:
• kiek narių dalyvauja grupėje;
• kiek bendrai yra sukaupę bei panaudoję „Mano Rimi“ pinigų;
• „Mano Rimi“ pinigų likutį;
• bendrus asmeninius pasiūlymus;
• savo bei kitų grupės narių pirkimo istoriją nuo įstojimo į „Mano Rimi“ asmenų grupę momento ir iki išėjimo iš jo.
 iš jo.

Prisijungus prie sistemos, bus galima atlikti šiuos veiksmus:
• keisti savo asmeninius duomenis (išskyrus: vardą, pavardę ir gimimo metus), kontaktinę informaciją, gyvenamąją vietą, pomėgius ir t.t.;
• matyti „Mano Rimi“ pinigų suvestinę;
• sekti pirkimų istoriją;
• pasitikrinti asmeninius akcinius pasiūlymus ir išskirtines nuolaidas;
• susijungti į „Mano Rimi“ asmenų grupę, kurioje gali būti iki 5 (penkių) asmenų ir visi grupės nariai gali bendrai kaupti ir panaudoti „Mano Rimi“ pinigus, taip pat matyti bendrus asmeninius pasiūlymus;
• matyti pilną „Rimi“ lojalumo programos taisyklių aprašą;
• užduoti klausimus bei rasti atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus;
• gauti naujausius pranešimus, skirtus lojaliems „Rimi“ pirkėjams;
• ir t.t.

Jei registruodami naują „Mano Rimi“ kortelę įvedėte ir savo elektroninio pašto adresą, sistema automatiškai išsiųs jums laišką su elektroninį paštą patvirtinančia nuoroda. Paspauskite nuorodą ir jūsų el. pašto adresas bus patvirtintas, o jūs bet kada galėsite prisijungti prie „Rimi“ lojalumo programos sistemos www.manorimi.lt, suvedę el. pašto adresą ir laiške gautą slaptažodį.
Jei registruojant kortelę nenurodėte savo elektroninio pašto adreso, svetainėje www.manorimi.lt turite pasirinkti nuorodą „Registracija“. Suveskite savo lojalumo kortelės numerį ir matematinio veiksmo rezultatą. Sistema paprašys Jūsų įvesti el. pašto adresą ir gimimo datą. Gimimo data būtinai turi sutapti su data, jūsų nurodyta registruojant kortelę terminale ar internetinėje svetainėje www.manorimi.lt.
Įvedę savo duomenis, pateiktu el. pašto adresu gausite automatinį „Rimi“ sistemos laišką su elektroninį paštą patvirtinančia nuoroda. Paspauskite nuorodą ir jūsų el. pašto adresas bus patvirtintas, o sistema jus automatiškai įregistruos į paskyrą internetinėje svetainėje www.manorimi.lt.

Prie „Rimi“ lojalumo programos sistemos galėsite prisijungti, jeigu anketoje būsite nurodę savo elektroninio pašto adresą.
Pasitikrinti, ar Jūsų duomenys suvesti, ir jei reikia, įvesti ar pakeisti savo el. pašto adresą, galite paskambinę nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu 8 800 29 000, arba pasitikrinę savo paskyrą „Mano Rimi“ kortelių terminale.
 

Deja, „Mano Rimi“ pinigai negali būti perkelti į kito asmens „Mano Rimi“ kortelę, tačiau juos galima sujungti į bendrą „Mano Rimi“ asmenų grupę ir kaupti „Mano Rimi“ pinigus kartu. Plačiau skaitykite klausimą: „Kas yra „Mano Rimi“ asmenų grupė ir kaip prie jos prisijungti“.
„Mano Rimi“ pinigus perkelti galima tik tada, jei Jūsų „Mano Rimi“ kortelė susidėvėjo, ar ją pametėte, tuomet plačiau skaitykite klausimą „Ką daryti praradus 
„Mano Rimi“ kortelę?“

„Mano Rimi“ pinigų likutį galite matyti pirkimo kvite, „Mano Rimi“ kortelių terminale ir/ arba užsiregistravę ir prisijungę prie „Rimi“lojalumo programos sistemos interneto svetainėje: www.manorimi.lt. 

Kortelėje sukauptų „Mano Rimi“ pinigų galiojimo laikotarpis – 1 (vieneri) metai. Seniausiai sukaupti „Mano Rimi“ pinigai yra panaudojami pirmiausiai.

• Kiekvieną savaitę Jūs gaunate naujus ir išskirtinius pasiūlymus su „Mano Rimi“ kortele;
• Kaskart 1% nuo pirkinių sumos sugrįžta į „Mano Rimi“ kortelę „Mano Rimi“ pinigais;
• Tinkamai užregistravus kortelę, net iki 99% pirkinių sumos galite padengti sukauptais „Mano Rimi“ pinigais;
• Galėsite prisijungti prie „Mano Rimi“ lojalumo programos sistemos, kurioje galite:

  • sekti savo pirkimų istoriją,
  • matyti „Mano Rimi“ pinigų suvestinę,
  • susijungti į „Mano Rimi“ asmenų grupę,

• Jūsų gimtadienio proga taikysime 20 procentų nuolaidą tortams, pyragams, šviežiems vaisiams ir uogoms bei sūriui;

• Dar daugiau asmeninių pasiūlymų ir partnerių nuolaidų Jūsų lauks „Mano Rimi“ kortelių terminale;
• Lojaliausiems pirkėjams, kurie sutinka gauti informaciją, siunčiame naujausius išskirtinius pasiūlymus ir partnerių nuolaidas;
• „Mano Rimi“ kortelė galioja visuose Lietuvos, Latvijos ir Estijos „Rimi“ prekybos centruose.

Labai svarbu išsiaiškinti „Mano Rimi“ kortelės neveikimo priežastis, kaip – „Mano Rimi“ kortelė sulūžo, išsimagnetino, susigadino paviršius ir pan.
Jeigu Jūsų „Mano Rimi“ kortelė  yra naujai įsigyta, bet brokuota, nenuskaitoma kasoje, ją galite pasikeisti nemokamai bet kurioje „Rimi“ parduotuvėje. 
Naują „Mano Rimi“ kortelę reikės užregistruoti, t.y. užpildyti anketą www.manorimi.lt, arba „Mano Rimi“ kortelių terminale. Registracijos metu užpildžius visus privalomus duomenis pasirinkite „Mano Rimi“ kortelės keitimą. Būsite paprašyti suvesti aktyvavimo kodą, kurį gausite SMS žinute jūsų pateiktu mobilaus telefono numeriu. Patvirtinus duomenis, jūsų kortelė bus pakeista ir „Mano Rimi“ pinigai automatiškai persikels iš senosios kortelės į naująją.

Praradęs „Mano Rimi“ kortelę, Dalyvis privalo:
(1) pats apie tai pranešti „Rimi“ parduotuvės personalui ir / arba nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu 8 800 29 000 ir (arba) elektroniniu paštu info.lt@rimibaltic.com,
(2) iš naujo įsigyti „Mano Rimi“ kortelę RIMI parduotuvėje už šiose taisyklėse nurodytą „Mano Rimi“ kortelės išdavimo mokestį,
(3) registruoti „Mano Rimi“ kortelę, tai yra užpildyti anketą www.manorimi.lt, arba „Mano Rimi“ kortelių terminale.
Gavus dalyvio pranešimą apie prarastą „Mano Rimi“ kortelę, prarasta „Mano Rimi“ kortelė bus užblokuota tą pačią pranešimo gavimo dieną. Jeigu pranešimo gavimo diena yra nedarbo diena, „Mano Rimi“ kortelė bus užblokuota sekančią po nedarbo dienos darbo dieną.
Naujos „Mano Rimi“ kortelės registracijos metu, užpildę visus privalomus duomenis, būsite paprašyti suvesti aktyvavimo kodą, kurį gausite SMS žinute jūsų pateiktu mobilaus telefono numeriu. Patvirtinus duomenis, jūsų kortelė bus pakeista ir „Mano Rimi“ pinigai automatiškai persikels iš senosios kortelės į naująją.

 

Mes naudosime Jūsų duomenis tik tam, kad galėtume suteikti Jums naudingą informaciją apie asmeniškai Jums skirtas akcijas, atsiųsti leidinį į namus ar el. paštu bei suteikti galimybę prisijungti prie „Rimi“ lojalumo programos sistemos. Pavyzdžiui, neužpildžius ar netinkamai užpildžius gimimo datą, negalėsime pasiūlyti jums specialių akcinių nuolaidų gimimo dienos proga.
Jeigu nuspręsite, jog nebenorite gauti informacijos ir (arba) pasiūlymų iš „Rimi“, pažymėkite tai prisijungę prie „Rimi“ lojalumo programos sistemos, „Mano Rimi“ kortelių terminale arba pranešę apie tai nemokamu Klientų aptarnavimo centro telefonu 8 800 29 000 ir mes jos Jums nebesiųsime.

 

„Mano Rimi“ lojalumo kortelės kaina 1 €.

Atėjęs į bet kurią „Rimi“ parduotuvę, pirkėjas gali įsigyti „Mano Rimi“ kortelę kasoje už vienkartinį „Mano Rimi“ kortelės išdavimo mokestį.
Pirkėjas turi užregistruoti „Mano Rimi“ kortelę „Mano Rimi“ kortelių terminale arba internetinėje svetainėje www.manorimi.lt, pilnai ir tinkamai užpildydamas savo duomenis.
„Rimi“ lojalumo programos dalyviu gali tapti ne jaunesnis kaip 16 metų fizinis asmuo. Norint tuo įsitikinti, „Rimi“ darbuotojas gali paprašyti parodyti asmens dokumentą.
Viena kortelė gali būti išduota tik 1 (vienam) fiziniam asmeniui.