Padėkite mums tapti dar geresne parduotuve!

 

Padėkite mums tapti dar geresne parduotuve!

Mes nuolat dirbame, kad „Rimi“ parduotuvėse būtumėte maloniai aptarnauti ir rastumėte aukštos kokybės produktų už gerą kainą. O jūsų poreikiai – pagrindinis mūsų tobulėjimo „variklis“. Nenorime spėlioti, kas jums svarbu – norime paklausti! Būtume labai dėkingi, jei skirtumėte laiko ir atsakytumėte į kelis klausimus apie mūsų parduotuvę. Jūsų atsakymai padės mums augti ir tobulėti.

Atsidėkodami už jūsų skirtą laiką, siūlome jums 15 % nuolaidą (galioja vienam apsipirkimui su „Mano Rimi“ kortele vienoje iš mūsų parduotuvių;  akcinėms prekėms nuolaida netaikoma, skirtingų kuponų nuolaidos nesumuojamos). Tai padarysime per ateinančias 2 darbo dienas. Apsilankę parduotuvėje kitą kartą, atsispausdinkite nuolaidos kuponą viename iš „Mano Rimi“ kortelių terminalų ir pateikite jį kasoje kartu su „Mano Rimi“ kortele.

Apklausa yra anoniminė, ją atlieka mūsų partnerė – bendrovė „CFI Group“.

Klausimyną rasite čia: www.rimi.lt/klientu-apklausa

Jei pildydami klausimyną susidūrėte su kokiais nors sunkumais, kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą nemokamu telefonu: 8 800 29 000

Labai laukiame Jūsų nuomonės.

Labai prašome į klausimus atsakyti iki 2017 m. rugsėjo 22 d.

Ačiū!

Pehr Dahl

„Rimi Lietuva“ generalinis direktorius