Paprastumas. Stengiamės bendrauti paprastai ir aiškiai, esame sąžiningi, rūpinamės pirkėjais. Žinome, ką ir kodėl darome, – dėl to galime pasiūlyti klientams geriausius sprendimus, o patys dirbti sparčiai.
Verslumas. Kuriame galimybes, įgyvendiname naujas idėjas, pažįstame savo pirkėją ir drąsiai mokomės. Nebijome naujovių, trokštame nuolat tobulėti. Tikime, kad verslumo galia veda mus į priekį - ir komandą, ir kiekvieną atskirai.
Įsipareigojimas. Prisiimame atsakomybę, tesime pažadus ir rūpinamės vienas kitu. Esame atsidavę pirkėjams ir jaučiamės įsipareigoję jiems. Mes, „Rimi", tikime, kad pasitikėjimas ir pareigos jausmas mums leidžia būti arčiau savo klientų ir išpildyti jų lūkesčius.
- „Rimi" siekia pelno ir laikosi aukštų etikos standartų;
- „Rimi" įsiklauso į vartotojus ir visuomet veikia pagal jų norus;
- „Rimi"skatina savo darbuotojų įvairovę ir tobulėjimą;
- „Rimi" išlaiko atvirą dialogą tiek bendrovės viduje, tiek su ją supančia aplinka;
- „Rimi" garantuoja produktų saugumą ir kokybę;
- „Rimi" skatina sveiką gyvenimo būdą;
- „Rimi" prisideda prie aplinkos tausojimo ir darnios plėtros iniciatyvų.
- „Rimi Hypermarket“ – modernūs prekybos centrai, kuriuose dera patogumas ir ypač didelis prekių pasirinkimas. Jie skirti pirkėjams, kurie visų pirma vertina kokybę ir yra neabejingi naujovėms. Lietuvoje veikia 34 „Rimi Hypermarket“.
- „Rimi Supermarket“ – prekybos centrai šalia Jūsų namų. Čia užsukti galite nors ir kelis kartus per dieną – jie visada pakeliui. Juose rasite viską, ko reikia jūsų buičiai, – šviežiausius kasdieninius maisto produktus bei platų pramoninių prekių asortimentą. Šiuo metu Lietuvoje kviečia užsukti 22 „Rimi“ („Supermarket“) prekybos centrus.